Marka: Dacia, BMW
Model: Duster, Seria 5 E39
Silnik: 1.6/105KM, 3.0/231KM
Rocznik: 2010, 2002
Wersja: Laureate Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 366 Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-06-12, 13:57
dusterTOP napisał/a:
przeczytałem cały wątek i nadal nie wiem:
-skąd wziąć +12V po stacyjce (zapłon)
-gdzie się włączyć w obwód postojówek
(duster 1.6 2010)
Jeśli chodzi o mój montaż DRL (Magneti Marelli) to + jest stały z klemy akumulatora (jest nawet miejsce na przykręcenie), a + pozycyjnych z wiązki która kończy się kostką wchodzącą do reflektora np. przedni lewy (u mnie to brązowy kabelek). Upewnisz się sprawdzając na wyjściu kostki miernikiem po załączeniu "postojowych". Moje DRL mają ciekawy układ zwany "stand by", który reaguje na wzrost napięcia w instalacji powstały po włączeniu silnika i pracy alternatora załączając LEDy oraz gasi je po spadku tego napięcia do wartości jaką daje sam akumulator (wyłączenie silnika) oraz gdy na pojawi się zasilanie na św. pozycyjnych.
Co do + ze stacyjki to będzie kabelek koloru żółtego (w całej instalacji el. ma zawsze ten sam kolor) i znajdziesz go przy każdej skrzynce z przekaźnikami czy bezpiecznikami. Nawet pod maską.
Szukaj koloru żółtego
_________________
Ostatnio zmieniony przez Daster 2014-06-12, 13:59, w całości zmieniany 2 razy
w moich DLRach wychodzą 3 przewody;
-biały (do + po zapłonie) -> do żółtego w aucie,
-żółty (sterowanie z pozycyjnych) -> brązowy w kostce reflektora,
-czarny (masa) -> gdziekolwiek
dobrze kombinuję?
Ostatnio zmieniony przez dusterTOP 2014-06-12, 14:20, w całości zmieniany 1 raz
Dzięki za podpowiedź ale moim aucie nie mam przeciw mgielnych i muszę wywiercić otwory,czy jest jakiś sposób na zabudowę bez adapterów jakieś pomysły do wykorzystania .
Marka: Dacia
Model: Journey
Silnik: 1,2 TCe
Rocznik: 2025 Pomógł: 10 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 814 Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2014-07-05, 15:30
strykol napisał/a:
Dzięki za podpowiedź ale moim aucie nie mam przeciw mgielnych i muszę wywiercić otwory,czy jest jakiś sposób na zabudowę bez adapterów jakieś pomysły do wykorzystania .
Ja montowałem takie jak ma kol. Keikan. Świecą już trzy lata, żadnych problemów. Tylko niestety potrzebne są adaptery do przeciwmgielnych. W ASO są bardzo drogie, ale można negocjować ceny. Znalazłem także tańsze w necie - chyba na niemieckich stronach. Szczegóły na moim profilu dot. Dustera.
Koledzy, montował ktoś z Was lampy do jazdy dziennej w Sandero I? Mam fabryczne halogeny, więc w ich miejscu odpada. Może macie jakieś zdjęcia i polecony model lamp?
Czy tak często używasz halogenów p/w mgłowych??
Na tym miejscu zamontowałbym dzienne i tyle. Są specjalne reflektory okrągłe, w którym są dzienne i p/w mgłowe w jednym. Można znaleźć na allegro i byłby rozwiązany problem.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Zobacz czy masz gdzieś wolne miejsce w okolicy kratek w zderzaku zgodnie z normą dotyczące umiejscowienia lamp dziennych. Jeśli masz wolne to zamontuj silne ledy z homologacją i po sprawie. Tylko muszą mieć homologację wybitą na szybce lampy.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Pytanie za 100 punktów.:) Czy orientujecie się jaka jest szansa demontażu atrapy zderzaka (kratki) w Sandero bez demontowania zderzaka?:) Chciałbym głębiej wpuścić lampy do jazdy dziennej, a bez demontażu kratki to niemożliwe.
Zdecydowałem się ostatecznie na lampy NARVA 12830.:)
sandero_uchwyty.jpg
Plik ściągnięto 130 raz(y) 77,94 KB
Ostatnio zmieniony przez Sandy 2014-08-04, 12:39, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum