Dla 99% użytkowników Dustera, to prawda. Dla 1% (za to bardzo krzyczącego) to same kłamstwa i bałwochwalstwo.
Przynajmniej wyniki sprzedaży nie pozostawiają cienia wątpliwości
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-17, 22:39
Dusterjack napisał/a:
Dobra opinia i prawdziwa.
Zgadza się, tym bardziej że napisał praktycznie to samo co ja i wrażenia miał podobne.
Test trochę po łebkach, gdyby dłużej pojeździł, to by jeszcze trochę innych kwiatków znalazł, ale generalnie uważny czytelnik w tym teście znajdzie dużo sensownych wskazówek na temat tego auta, jego mocnych i słabych stron.
Mniej uważny może ich nie zauważyć i odnieść wrażenia inne niż przekazane.
Mam nieco odmienne wrażenie. Wiele szczegółów tej recenzji budzi wątpliwości.
1. "wielka kierownica" w DD. Jaka wielka?! Normalna, jak w każdej osobówce.
2. "aluminiowe osłony na zderzakach" - naprawdę aluminiowe? Czy autor w ogóle je dotykał, widział na oczy? A może w nowej wersji Ph2 dali aluminiowe, zamiast srebrnego plastiku, ale ja niedowidziałem, gdy oglądałem?
3. "Podesty na progach" - Gdzie? W seryjnym DD Laureat? W mojej Rumunce to tylko plastikowe osłonki progów.
4. "457 l bagażnika" - tylko w wersji z napędem na jedną oś - a tester używał wersji 4x4 - i tylko wg deklaracji producenta. 4x4 według niemieckiego testu (polegającego na wypełnieniu bagażnika pudełkami 0,5 l każde) dało wyniki niecałe 360 l (mimo deklaracji producenta, że to 408 l). Zatem w tym wypadku autor artykułu nie tylko nie sprawdził pojemności, to jeszcze nieuważnie przeczytał katalog Dustera.
5. "samochód bardzo dynamiczny" - No, rozważanie autora nt. silnika i dynamiki DD powalają kompletnie. Najmocniejszy silniczek, jaki oferuje w Polsce DD można nazwać wystarczającym (zwł. na szosie), ale na pewno nie mocnym. Kto jeździł - zwłaszcza poza trasą, w górach, z bagażem - ten wie, o czym mówię. Komplet - 4 osoby i bagaż - nie pozwala mówić o dużej dynamice nawet na szosie. Duster aż się prosi o silnik dCi 1,6 130 KM, albo większą - 2,0 l - benzynówkę.
Zatem ten test i recenzja to spory zestaw nieporozumień. Błędy, które się w nim pojawiły sugerują wręcz, że autor artykułu nim nie jeździł, a może nawet nie miał DD "w ręku" przez czas, który pozwala na dokładniejsze oględziny.
Na koniec coś, o co można się spierać: niewygoda foteli. Przyznam, że są proste, zwł. te w Ph 1, które znam lepiej, jednak nie nazwałbym ich niewygodnymi. Przejeżdżałem spore trasy (np. ok. 400 km "jednym ciągiem") i nie odczułem nigdy dyskomfortu. Autor jednak nie podał swojego wzrostu. Jeśli ma np. 160 wzrostu, to może mieć jakieś problemy z tymi siedzeniami. W ogóle kwestia komfortu foteli jest sprawą dość indywidualną. Narzekacie na wygodę foteli w Dusterach?
Ostatnio zmieniony przez piku 2014-07-18, 06:49, w całości zmieniany 1 raz
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-07-18, 11:30
są z pewnością znacznie większe i wygodniejsze niż w nissanie note
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum