Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2014-06-02, 08:36
czacha79 napisał/a:
Większa moc i moment obrotowy oznacza mniej czasu potrzebnego do rozpędzenia się .. a im szybciej się rozpędzisz tym krócej silnik będzie pracował na wyższych obrotach. To tyle z teorii, a jak jest w praktyce? ;)
ja miałem każdego diesla po chipie/boxie, przy starym stylu jazdy auto pali zauważalnie mniej, poza tym jeździ się dużo przyjemniej, jak widać na wykresie to praktycznie w całym zakresie moment jest dużo wyższy niż wartość max z fabryki.
Co do awaryjności to jedno tdi z 60-70% przyrostem mocy, od przebiegu 200tyskm do 240 tys km absolutnie zero awarii, wcześniej całe życie na programie na 140km.
Mitsubishi box na 170km, od nowości i zero awarii.
Fabia 1.9 tdi z programem na 140km zero awarii przez 60tys km.
Trzeba tylko mieć dobry program i jeżdzić z głową.
Co do skrzyni to jest taka jak była więc obroty te same.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2014-06-02, 08:37
corrado napisał/a:
No nie, ale jeżeli moc wzrosła i prędkość maksymalna też to większa siła przekazywana na wał korbowy na tych samych obrotach.
Jeżeli mamy parametry przykładowego chiptuningu :
Cytat:
Parametry seryjne pojazdu Parametry po zastosowaniu opcji Chip Tuning Parametry po zastosowaniu opcji Power Box Tuning
Moment obrotowy 240 Nm 311 Nm 305 Nm
Moc silnika silnika 79 kW 91 kW 86 kW
Maksymalna osiągana prędkość 171 km/h 185 km/h
Przy założeniu, że obroty osiągalne maksymalne nie zostały zmienione i prędkość max osiągana jest na tych samych obrotach - powinny być trochę mniejsze wymagane obroty na porównywalnych prędkościach sprzed chiptuningu.
Będą te same bo skrzynia/przełożenie nie ma żadnych zmian.
Zmienia się tylko przebieg krzywych i wartość mocy i momentu.
Ograniczniki jest pewnie w okolicach 5 tys, po programie auto ma więcej mocy na wyższych obrotach stąd dokręca się wyżej, predkość max będzie przy wyższych obrotach i tyle, bo auto ma siłę żeby jeszcze te 400-500 obr. pociągnąć
Ostatnio zmieniony przez johnson 2014-06-02, 08:39, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-12, 19:27
Krótka moja rozmowa z firmą Kreator Mocy na FB:Co Szanowne grono sądzi o takiej opcji ? Drogo, można się jeszcze chyba potargować. Ktoś potencjalnie chętny do spółki ?
Dzień dobry
Jaki jest koszt cziptuningu przez OBD samochodu dacia sandero z silnikiem 1.5 dci 68 KM ?
Witam,
Koszt modyfikacji tego auta wraz z pomiarami na hamowni obciążeniowej i indywidualnym strojeniem silnika wynosi 1200zł. W cenie zawarte jest również sprawdzenie auta przed chip tuningiem.
Pozdrawiamy,
Kreator Mocy
3 godz. temu
Bardzo dziekuje za info. Jakie formy płatnmości oprócz gotówki są możliwe ( raty , karta ) W przypadku skrzyknięcia większej ilości samochoów marki dacia jest możliwośc uzyskania rabatu od tej ceny ? Jeśli tak to ile procent i ile samochodów musiało by być jednorazowo ? Być może użytkownicy klubu daci byli by zainteresowani grupowym cziptuningiem za mniejsze pieniądzę
Przy 3 autach możemy zrobić cenę 1000zł. Płatność tylko gotówką, ponieważ jest problem z terminalem.
Pozdrawiamy,
Kreator Mocy
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2014-08-12, 19:44, w całości zmieniany 2 razy
ja co prawda nie z dci tylko z tce ale wstepnie jestem zainteresowany, tyle tylko ze u mnie ze względu na rocznik (tzn. gwarancję) wchodzi w grę tylko zmiana softu w serwisie czyli pewnie tylko Dacia Jaszpol Łódź. Jednak jeśli kreator mocy ma jakiś układ z Dacią to jestem wstępnie zainteresowany.
ja co prawda nie z dci tylko z tce ale wstepnie jestem zainteresowany, tyle tylko ze u mnie ze względu na rocznik (tzn. gwarancję) wchodzi w grę tylko zmiana softu w serwisie czyli pewnie tylko Dacia Jaszpol Łódź. Jednak jeśli kreator mocy ma jakiś układ z Dacią to jestem wstępnie zainteresowany.
O gwarancji RP to możesz zapomnieć nawet jak to zrobisz w Jaszpolu. Będziesz mógł z niej skorzystać co najwyżej w Jaszpolu, bo każde inne ASO będzie się mógło wypiąć z uwagi na modyfikacje fabrycznego oprogramowania.
Ja chyba przetestuje boxa ale dopiero pod koniec roku jak mi się silnik ułoży. Trochę mi brakuje pod butem przy wyższych prędkościach.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2951 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2015-01-04, 08:26
Jasne ze mozesz podniesc moc a o ile to zalezy od kondycji twojego silnika i osprzetu na nim montowanego.Jezeli juz chcesz to zrobic to polecam warsztat ktory posiada hamownie zeby zmierzyc moc przed i po zabiegu.
Ostatnio zmieniony przez shrek 2015-01-04, 08:28, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Toyota
Model: GR Yaris
Silnik: 1.6
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 720 Skąd: kraków
Wysłany: 2015-04-12, 11:48
shrek napisał/a:
Jasne ze mozesz podniesc moc a o ile to zalezy od kondycji twojego silnika i osprzetu na nim montowanego.Jezeli juz chcesz to zrobic to polecam warsztat ktory posiada hamownie zeby zmierzyc moc przed i po zabiegu.
1.5 dCi 110KM i 240Nm - chip 130 KM i 290 Nm, można i więcej ale szkoda silnika, przyjamnije tak mi powiedzieli specjaliści
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum