Jeśli jesteście w stanie coś podpowiedzieć, a może ktoś z was już ją widział, to ja bardzo chętnie... A może, ktoś ma blisko i chciałby na nią rzucić okiem to też czemu nie:)
Ostatnio zmieniony przez mikeboy 2014-12-10, 21:44, w całości zmieniany 1 raz
dziwne ogłoszenie ROCZNIK 2014 NOWY MODEL, a później czytamy 2013r produkcji ;)
wychodzi na to ze to wersja Prestige , czyli nówka 55,800 katalogowo, mim skromnym zdaniem była bita. 20 tys taniej sprzedaje i na tym zarabia, wiec smierdząca sprawa ;)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Co do ceny się nie wypowiadam natomiast co do rocznika i modelu to ja tak mam obecnie z moim autem. Wyprodukowano w 2008 roku i tak widnieje w papierach natomiast modelowo jest to już 2009 i tak funkcjonuje również po nr VIN. Gwoli ścisłości mam to auto z salonu i jestem pierwszym właścicielem:)
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1073 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2014-12-11, 00:16
Czy to ma sens? Za tą samą cenę dostaniesz nowiusieńką Lodgy z salonu, z gwarancją. Może nieco ubożej wyposażoną, ale jest grudzień - daję głowę, że dostaniesz rabat, albo bardziej wyposażoną wersję z wyprzedaży rocznika. Dostaniesz 3 lata gwarancji, więc nic tylko lać paliwo i jeździć.
A tu - kupisz bite auto niewiadomego pochodzenia, które za 2 lata zacznie rdzewieć, do tego nigdy nie wiesz skąd pochodzi i jak ktoś jeździł - wcale nie wykluczone że auto było katowane i może zacząć sprawiać problemy w bardzo krótkim czasie = dodatkowe wydatki.
Na Twoim miejscu poszedłbym do salonu, szkoda czasu i nerwów na wypucowaną padlinę.
Auto po szkodzie całkowitej .
Ponieważ auto ma mniej niż 3 lata to ubezpieczyciel liczy szkodę całkowitą powyżej ceny na fakturze czyli naprawę ASO wyceniło na ponad +50 tyś
wrak sprzedali za 15-20 tyś
za 10 go wyklepali 5 to zarobek
Za 10 tyś to auta sam dobrze nie naprawisz a tam każdy musi zarobić :laweciarz , lakiernik , mechanik ,sprzedawca itp .
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-12-11, 01:55, w całości zmieniany 2 razy
Do tego co to są za zdjęcia ? Gdzie całe boki ? Gdzie przód i wnętrze ? Szukam historii w czeluściach internetów, ale jeszcze nic nie mam. Czasem można znaleźć stare ogłoszenia.
Niestety nie udało mi się znaleźć starego ogłoszenia, a szkoda.
debraecken.nl >> Administracja i Biuro Ubezpieczeń "Braecken" jest niezależnym brokerem ubezpieczeniowym - czyli auto odkupione od ubezpieczyciela, prawdopodobnie po szkodzie całkowitej, co by wyjaśniało tylko te zdjęcia z tyłu.
Ostatnio zmieniony przez ZbujMadej 2014-12-11, 19:58, w całości zmieniany 6 razy
Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 55 Skąd: Niemcy
Wysłany: 2014-12-12, 20:59 lodgy z all
W mieścinie niedaleko mnie (Gronau) jest mnóstwo komisów zajmujących się tylko sprzedażą uszkodzonych aut wykupionych przez nich od ubezpieczalni.Mają widocznie wzięcie bo co nie przejeżdżam to widzę Polaków z lawetami czekających na otwarcie. Oto przykład:
autohaus1
Na www mało trochę tych aut ale w rzeczywistości duży plac i hala całe zawalone autami powypadkowymi które chcąc nie chcąc za jakiś czas spotkamy jeżdżące po naszych drogach:)
Jeżeli to tylko to co na zdjęciach załączonych i z tyłu nie poszła podłoga a ewentualnie zatrzymało się na tylnym wzmocnieniu zderzaka - z przodu wszystko prosto to można kupować... bo jak rozumiem to nadal jest gwarancja a nowa taka wersja lodgy w salonie +20tys PLN do tej ceny ?
Najprostsza metoda, poproś o dokładny pomiar geometrii kół - z kątami przedniej osi , przesunięciem i nierównoległością osi czy to w kątach czy w milimetrach itd. ( Taki pomiar to koszt 80-100pln nawet w W-wie). To najlepsza szybka - metoda bez wchodzenia pod auto i oglądania podłogi i podłużnic na weryfikację czy auto "coś przekoszone", czy tylko stłuczka.
Nie kupuj tego samochodu ani żadnego innego walonego z tyłu, w którym była choćby minimalnie odkształcona podłoga. Góra 3-4 lata po zrobieniu wyjdzie na spawach ruda, a buda straci sztywność i będzie trzeszczeć. Z tyłu nie ma strefy kontrolowanego zgniotu. Wszystkie słabe punkty konstrukcji dostają w tyłek i tracą swoją pierwotna sztywność.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2014-12-18, 19:40
przeciez widac ze bylo naciagane na ramie, lewe tylnie drzwi po wypadku nie trzymaja zadnej linii z blotnikiem, po naprawie jest juz w miarę ok, polepiony szpachlowoz i tyle
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum