bez przesady ja na same plastikowe osłony bagażnika wydałem ok 550 zł
+ plus oblepienie rantu bagażnika wykładziną
Teraz nie mam żadnej gołej blachy w samochodzie prócz trójkącików przy szybach (ale pracuje nad tym ) .
Do dokkera pewnie nikt nawet nie będzie produkował takich nakładek
dokker to jest dostawczak jednak mogli już trochę tego plastiku dać na tylną kanapę
mam berlingo najtańszą wersje tam gołe blachy znajdziesz tylko w bagażniku .
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-01-08, 10:52, w całości zmieniany 2 razy
Nie zabijcie mnie za tak laickie pytanie:
na czym polega ten Stepway, tylko na wizualnym tunigu, czy jeszcze na czymś, tzn, czym on się różni od zwykłego Dokkera?
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3746 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-08, 12:12
Legendy głoszą że wersje Stepway Dokkera i Lodgy mają mieć nieco większy prześwit.
Ale to tak jak z bajką o Smoku Wawelskim - nikt na oczy nie widział :)
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-01-08, 14:17
Standardowa Lodgy - prześwit 120 mm pod obciążeniem.
Lodgy Stepway - prześwit 130 mm pod obciążeniem / 168 mm bez ładunku.
Dokker ma prześwit nieobciążony/obciążony 186 / 151
należy więc domniemywać,że Stepwaya też nieco podniosą
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-20, 00:36
Wizualnie bardzo fajne autko. Zastanawiam się nad zakupem. Jeździ ktoś 1.5 90 km w Dokkere? Jestem ciekawy jak to się zbiera. Użytkuje Combo C w wersji Arizona czyli też taki "bajer" jak w Dokkerze Stepway z silnikiem 1,7 cdti 100 km i osiągi są bardzo sensowne, licznikowo dobija do 190 i po pokonaniu turbo dziury zbiera się rewelacyjnie. Jak jest w Dacii?
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-01-20, 18:54
1,7 cdti z pewnością będzie mocniejszy i bardziej elastyczny, za to 90 konny 1,5 dCi oszczędniejszy, i o większej kulturze pracy (pracuje cicho, miękko i bez wibracji)
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-22, 22:12
Dar1962 napisał/a:
1,7 cdti z pewnością będzie mocniejszy i bardziej elastyczny, za to 90 konny 1,5 dCi oszczędniejszy, i o większej kulturze pracy (pracuje cicho, miękko i bez wibracji)
No właśnie, 1.7 zdth ma 100KM i 240 Nm a tu 90 KM ale tylko 200 Nm. Auta mają podobną masę i aż się prosi w Dokkerze wersja 110 KM i 240 Nm ale cóż. Niestety w Wawie nie mają takiego egzemplarza żeby się przejechać.
Wizualnie bardzo fajne autko. Zastanawiam się nad zakupem. Jeździ ktoś 1.5 90 km w Dokkere? Jestem ciekawy jak to się zbiera. Użytkuje Combo C w wersji Arizona czyli też taki "bajer" jak w Dokkerze Stepway z silnikiem 1,7 cdti 100 km i osiągi są bardzo sensowne, licznikowo dobija do 190 i po pokonaniu turbo dziury zbiera się rewelacyjnie. Jak jest w Dacii?
Bez włączonej klimy nawet dobrze się to zbiera i pali spoko. Jednak przy klimie już lekki muł jest z niego.
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-11, 23:38
Ircys napisał/a:
Chyba od zdjęć wewnątrz (od 2:00) to już nie jest Dokker?
Czy ten kolor to niebieski Azurite?
Czy jest on dostępny tylko w wersji Stepway?
Pozdrawiam
Końcówka to Lodgy niestety, fakt.
Zabrałem swoja kobietę żeby pooglądała kilka aut bo ma też nim jeździć i choć mnie się w nv200 siedzi lepiej to ona jednak powiedziała o Dokkerze Stapway "ten jest piękny" więc może ta reklama ma coś w sobie z zycia
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-04, 21:55
Dokker Stepway srebrny. Jak dla mnie ładniejszy bo mniej wyzywający od niebieskiego:
Super sprawa to ta widoczna z tyłu siatka oddzielająca bagażnik od części pasażerskiej. Przerabiałem w paru autach. Można napchać bagażnik pod sufit i nic nikomu na łeb nie spadnie
Ostatnio zmieniony przez mojo 2015-03-04, 21:59, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-04, 22:17
Dar1962 napisał/a:
1,7 cdti z pewnością będzie mocniejszy i bardziej elastyczny, za to 90 konny 1,5 dCi oszczędniejszy, i o większej kulturze pracy (pracuje cicho, miękko i bez wibracji)
Zrobiłem wczoraj test Combolota na trasie Wawa-Rzeszów-Wawa. Masz rację 1.7 kultura pracy bardzo słaba, póki się nie nagrzeje to sprawia wrażenie jakby nadawał się do naprawy głównej Za to później daje radę i w sumie dużo nie spala. Jeżlei ktoś zna tasę to Wawa-Radom 130-150, później niestety i 80 bo brak możliwości bezpiecznego wyprzedzania. Wracając ścigał się ze mną między Wawą a Radomiem gość w Golfie Variancie więc szliśmy 160-190, Combolot w piz... dostał ale i tak mu wyszło 6,06 spalania co uważam za ekstra wynik. Turbo diesle są nie pobicia biorąc pod uwagę osiągi szosowe i ekonomie. Aż sie prosi w Dokkerze to 110 i 240 Nm pewnie wtedy nie do pobicia na trasie.
Te Nm to jest tajemnica. Moim ulubionym autem w trasy jest Boxer 3.0 z 400 Nm, rwie asfalt na 3 biegu choć jakościowo złom
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: dci 1.5, 90 KM
Rocznik: 2016
Wersja: Stepway Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 283 Skąd: W-Wa, teraz CH
Wysłany: 2016-05-09, 10:35
mojo napisał/a:
Wizualnie bardzo fajne autko. Zastanawiam się nad zakupem. Jeździ ktoś 1.5 90 km w Dokkere?
ktos tam jezdzi... po Szwajcarii i to calkiem od niedawna... na razie przejechalem cos Kolo 650km... spalanie wkurza bo ciagle kolo 6l/100km ale licze ze kiedys opadnie...
bez eco calkiem sympatycznie przyspiesza...
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: dci 1.5, 90 KM
Rocznik: 2016
Wersja: Stepway Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 283 Skąd: W-Wa, teraz CH
Wysłany: 2016-05-26, 22:19
Odkrylem dzisiaj ze bak w moim Dokker stepway dci miesci tylko 50 litrow!
W starym loganie mcv dci moglem lac maksymalnie 64 litry do baku... tutaj probowalem i poza kaluza i oblanym kolem nie weszlo wiecej jak 46 litrow... przejechalem ze 20 km z zapalona kontrolka tankowania.
Co te dziady zrobily najlepszego....
Ostatnio zmieniony przez swissman 2016-05-26, 22:19, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum