Domowej roboty blokada przeciwkradzieżowa
Autor
Wiadomość
Lukas87
Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2015-01-17, 15:53 Domowej roboty blokada przeciwkradzieżowa
Co radzicie odciąć w silniku 1.5dci mam na myśli przekaźnik + ukryty pstryczek??Jakieś pomysły?
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
shrek
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2955 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2015-01-17, 20:26
Widzialem kiedys jak dla mnie fajny patent bylo to w Audi 80.POp przekreceniu kluczyka kolega zalanczal ogrzewanie tylnej szyby a potem przekrecal klucz w pozycje Start , bo w innym przypadku zalaczaly sie kontrolki ale rozrusznik nie krecil. Co do schematu podlaczenia to niech kto inny sie wypowie.
Lukas87
Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2015-01-17, 21:45
W benzynie to odcinamy pompę paliwa przeważnie a co w dieslu zrobić Pierwsze co mi przyszło na myśl to sterowanie cewki rozrusznika
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
shrek
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2955 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2015-01-17, 21:55
lub elektrozawor pompy wysokiego cisnienia.
_________________ Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
mekintosz
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-17, 22:16
Czyli, co w dieselu odcięcie pompy nie spowoduje zatrzymania silnika perpetum mobile 1.5 dci
Lukas87
Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2015-01-17, 22:42
mekintosz napisał/a: Czyli, co w dieselu odcięcie pompy nie spowoduje zatrzymania silnika perpetum mobile 1.5 dci
A widziałeś elektryczną pompę w dci bo ja nie, chyba że nóż do ręki i przetniesz pasek
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Ostatnio zmieniony przez Lukas87 2015-01-17, 22:43, w całości zmieniany 1 raz
Karenzo
Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 4554 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-18, 10:38
w benzyniakach kolega miał w golfie jak jeszcze tak kradli
przycisk który zamykał obwód na czujniku halla , bez tego auto kręciło ale nie odpalało .
Kiedyś mi padł ten czujnik więc to pewna sprawa
_________________Moje auto
karol85
Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6
Rocznik: 2008
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 08 Sty 2014 Posty: 53 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-01-18, 10:51
Witam,
a nie masz immobilizera w kluczyku?
proponuję odcięcie napięcia przy "drugim położeniu" kluczyka w stacyjce.
Karenzo
Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 4554 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-18, 11:05
Znajdź jakaś część w silniku którą łatwo wykręcić i zabierają ją ze sobą 100 % że nikt ci auta nie ukradnie .
_________________Moje auto
matucha
Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017
Pomógł: 11 razy Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 814 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-01-20, 22:06
Ja polecam przejściówkę do gniazda od kompa. Po podłączeniu czegokolwiek to coś się spali.
_________________ Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012