Ciche sworznie zamykające drzwii
http://largusladaclub.ru/forum/thread1289-1.html
A drugi z kaprolonu. (Zdjęcie nie)
było znacznie ciszej.
Jeśli ktoś powinien rozmiary tutaj.
ale lepiej jest usunąć
ewentualnie
Wystawił ciche śruby. Wyniki są następujące:
- Stal cicho zamknął drzwi;
- Tylne drzwi pasażera okresowo zadzwonił na wstrząsami, a teraz wszystko jest w porządku;
- Rodney śruby klucz rozmiarze T40, w cichej T30.
kładę zewnętrznych uszczelnień z 9-ki, efekt klekot rozstał się zmniejsza.
Ostrożnie umieścić go w uszczelkę gniazda.
Odciąć nadmiar i ścigany obręczy śrubokręt żeby się upewnić ... Jak to się stało:
To fantastycznie że znajdujesz rozwiązania i dzielisz się nimi
Ale błagam - nie rozumiem o co chodzi - jeśli ty wiesz to napisz swoimi słowami po polsku aby każdy zrozumiał .
Zdjęcia potrzebują opisu - to chyba nie jest trudne jeśli wiesz o co chodzi,
Inaczej tracisz swój i nasz czas.
zdjęcia mówi wszystko
ale to rozwiązanie ma jeden minus
jeżeli dodatkowa uszczelka nie jest przewlekana tylko dołożona to jest możliwe że szyba ją wypchnie i wpadnie do środka drzwi
To fantastycznie że znajdujesz rozwiązania i dzielisz się nimi
Ale błagam - nie rozumiem o co chodzi - jeśli ty wiesz to napisz swoimi słowami po polsku aby każdy zrozumiał .
Zdjęcia potrzebują opisu - to chyba nie jest trudne jeśli wiesz o co chodzi,
Inaczej tracisz swój i nasz czas.
madrala co sam wklejal ruskie spostrzezenia i jeszcze pisał ze sam wymyślił / ewentualnie nie pisal skad sie posilkowal taka tajemna wiedza. A jak nie rozumiesz to wejdz na link i sam sobie przetlumacz , skoro tak dobrze znasz "ruski jazyk" . Ja nie znam, wiec wybacz - znam jedynie literki cyrylicy.
Poza tym kto ci każe szefie to czytac ?
Corrado! Napisz czy sam testowałeś to rozwiązanie i czy coś dało. Wciąż szukam źródła szumu od szyb bocznych, żeby je zneutralizować.
Od siebie dodam, że w redukcji szumów pomaga doklejenie do uszczelki, na całej długości styku z szybą, od środka i na zewnątrz, samoprzylepnej taśmy VELCRO (ta "włochata" część rzepa). Obserwując inne auta zauważyłem, że guma uszczelek w miejscu styku z szybą jest pokryta takim "zamszem". A może by "zmechacić" powierzchnię uszczelki papierem ściernym?
Okleiłem też przeguby lusterek szeroką (5 cm) czarną taśmą izolacyjną. Mniej szumi (bo znika szpara i poprawia się aerodynamiczny profil lusterka) ale lusterka się nie składają.
Pomagają też owiewki szyb bocznych. Cena ok 80 pln za dwie.
madrala co sam wklejal ruskie spostrzezenia i jeszcze pisał ze sam wymyślił / ewentualnie nie pisal skad sie posilkowal taka tajemna wiedza. Poza tym kto ci każe szefie to czytac ?
Pochwaliłem Cię i poprosiłem o poprawienie łumaczenia - nie atakuję Cię i dziwi mnie Twój atak na forum
Jesli coś wklejałem z innych stron to pisałem czy to sprawdzałem czy nie - jesli opisywałem coś to opisywałem dokładnie i opisywałem swoje uwagi.
Jesli nie znasz języka to podaj linki i napisz o co chodzi czy warto z tego korzystać a nie bezmyślnie wklejaj automatycznego tłumaczenia bo to wprowadza zamieszanie.
Czytam wiekszoć postów bo wybrałem Dustera - a zawsze warto poprawiać coś co można poprawić.
Poprosę o dowody na Twoje uwagi - albo proszę o przeproszenia publiczne - bo nie lubię gdy ktokolwiek mnie publicznie oskarża.
Corrado! Napisz czy sam testowałeś to rozwiązanie i czy coś dało. Wciąż szukam źródła szumu od szyb bocznych, żeby je zneutralizować.
Od siebie dodam, że w redukcji szumów pomaga doklejenie do uszczelki, na całej długości styku z szybą, od środka i na zewnątrz, samoprzylepnej taśmy VELCRO (ta "włochata" część rzepa). Obserwując inne auta zauważyłem, że guma uszczelek w miejscu styku z szybą jest pokryta takim "zamszem". A może by "zmechacić" powierzchnię uszczelki papierem ściernym?
Okleiłem też przeguby lusterek szeroką (5 cm) czarną taśmą izolacyjną. Mniej szumi (bo znika szpara i poprawia się aerodynamiczny profil lusterka) ale lusterka się nie składają.
Pomagają też owiewki szyb bocznych. Cena ok 80 pln za dwie.
Tak , podklejenie pomaga, cały rant wokół okleiłem paskiem ok 2mm grubości i może z 3-5mm szerokości - zamieszczałem fotkę z tego na forum i chyba w tym temacie i na to nałożyłem orginalną. Pomogło na pewno. Szumy przejezdzajacyh aut ucichly bardzo, poza tym szyba nie ma luzow i pod uszczelkami jak sie je uchyli jest super czysta , czyli dociska tam, a kiedys tak nie bylo...
Ale teraz , przynajmniej dzisiaj / wczoraj szumi z okolic uszu - przy prawym gornym rogu szyby - patrzac z zewnatrz - ugniotłem palcem w czasie jazdy ten fragment i faktycznie wzmogł się tam szum, mysle ze jeszcze trzeba wytlumic slupki przednie/tylne drzwii pod tymi plastikami, tak jak pokazywal mniej wiecej Rumun na tutorialelogan.ro
Ja mam tak zrobiony przód i tył . Na pewno pomaga.
Natomiast prawdopodobnie zaczęło mi znów stąd szumieć ponieważ wytłumiłem gródź bitumą przy pedałach i nadkolach i ucichł silnik . Teraz zaczęły mi szumieć uszczelki ( te które lecą wokół drzwi ) w które nawklekałem sznur gumowy bodajże 6mm albo 7mm śrdnicy ... musze chyba grubszy nawlec
No problem!
Tylko ja wziałem o 1 albo 2 mm węzszy niz tu pozostali proponowali , wlasnie z powodu narzekan o odbijanie drzwii , musialbym zmierzyc suwmiarka chyba ile jest u mnie.
pod nogami jest średnio z miejscem
pod kanapę nie ma żadnych ograniczeń
Sprawdzałem te uszczelki przy oknach .
Wystarczy włożyć tak cokolwiek np szur gumowy jak ktoś już ma .
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-03-22, 12:04, w całości zmieniany 1 raz
kto robił wygłuszenie bitumą kanapy i za fotelami w miejscu na nogi tylnych pasażerów?
Wykleiłem pod tylną kanapą mata butylowo-aluminiową. Nie kleiłem jeszcze pionowej ścianki "pod nogami" pasażerów tylnej kanapy, ale to zrobię razem z podłogą. Miejsca pod siedziskiem nie ma dużo. Już na butylu jest ono "odciśnięte". Może 3 mm pianki by jeszcze weszło. Nie wiem, czy to coś dodatkowo daje, bo zrobiłem to razem a całym bagażnikiem i nadkolami.
chyba jednak wykleję tam tą podłogę bitumą też , nie wzrośnie tak dużo ciężar.
A wczoraj jeszcze czytałem sobie neimieckie forum dustercommunity i tam użytkownik kaween pisał o wygłuszeniu tej osłony dolnej pod silnikiem. W 4x4 jest metalowa , w 4x2 plastikowa i czymś ją tam jeszcze wygłuszył przylepiając jakąś matę nieprzemakalną. W każdym bądź razie napisał , że poleca i wygłuszyło to odgłosy silnika i skrzyni b.
Kiedyś w BMW widziałem gościo miał wygłuszone matą a na to folię żeby nie zamokło od wody kapiącej i olejów.
o wygłuszeniu tej osłony dolnej pod silnikiem.wygłuszyło to odgłosy silnika i skrzyni b.Kiedyś w BMW widziałem gościo miał wygłuszone matą a na to folię żeby nie zamokło od wody kapiącej i olejów.
Tam jest tak dużo wody (bryzgi z kałuży, mgła wodna podczas każdej jazdy w deszczu/po deszczu; potem to zamarza w zimne noce i jest lód, który się topi w cieple rozgrzanego silnika, itd. itp.). Nie sądzę, żeby to miało sens... No, może w postaci malowania/natryskiwania jakiejś pianki tłumiącej...
No ja spróbuje , 4 śrubki i wyjęta osłona, mam w razie czego jeszcze taką piankę wygłuszającą do silnika z warstwą aluminium albo wezmę pianomat i na wierzch przylepię folię
to może bardziej zaszkodzić niż pomóc .
Dźwięk będzie powstawał tak samo jak wcześniej . Różnica będzie tylko w mniejszej ilości wydostającego się dźwięku na zew , ale więcej go zostanie w środku.
Może lepiej pokombinować przy masce ?
U mnie jest właśnie taki dziwny efekt .
Siedzisz w aucie nie słychać silnika coś lekko cyka w tle (wtryskiwacze lpg ) .
Wysiadasz i szok , głośno jak przy klekocie .
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-03-23, 13:12, w całości zmieniany 2 razy
Ale pianka przecież ma pochłaniać fale a nie je odbijać !
Jeśli tak jak twierdzisz, to po co wyklejałeś maskę ?
Przecież wtedy lepiej wg Ciebie wydostawał się dźwięk, a tak bardziej go zamknąłeś ? Więc po co to robiłeś ?
... gdyby była sztywna blacha która by razem z komorą grała jak pudło rezonansowe gitary to może i tak ...
Maskę wykleiłem w celach bariery termicznej , akustyka zmieniła się w małym stopniu .
Myślałem że chcesz dać maty ewentualnie piankę odporną na wysokie temperatury z warstwą alu .
Miałem już 3 samochody z osłonami silnika i w każdym szybciej lub później (raczej szybciej ) na osłonie lądował olej silnikowy / płyn chłodniczy itp
Nawet jeżeli wylepisz osłonę silnika co jest niebezpieczne to jedyne co wygłuszysz na dźwięki na zew auta
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum