Mam wersję silnika ECM 1.2 , jak już ktoś napisał.
Kompletnie nie wiem co tam mogę zrobić w tym DDT2000, co ustawić, sprawdzić ?
Czy ma ktoś polską albo angielską wersję tego programu i podpowie od czego zacząć ?
Może da się ustawić np sygnał przy zamykaniu/otwieraniu drzwi pilotem albo dorobić kluczyk ?
Czy jest wersja DDT2000 albo DDT2000 light z VEHICLE - z wyborem DACIA Duster na początkowym MENU ?
Czy diagnostykę na DDT2000 mam robić jedynie przez DACIA LOGAN i tam wybierać sterownik ECM1.2?
Mam sterownik ECM 1.2 dla 1.5dci 86km bez FAP .
Marka: Renault
Model: Clio II
Silnik: 1.2 16V
Dołączył: 14 Lip 2014 Posty: 1 Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-14, 11:41
Witam wszystkich klubowiczów!
Zwracam się z prośbą do bardziej doświadczonych użytkowników o pomoc w rozszyfrowaniu zagadki.
Sytuacja: Miałem stłuczkę i wystrzeliły mi poduszki. Wymieniłem obie poduchy, napinacze, czujniki uderzeniowe (te przy progach) oraz sterownik/sensor. Po złożeniu wszystkiego do kupy świeci kontrolka poduszkowa. Poniżej zrzut ekranu z prorgamu:
Czy ktoś jest w stanie wyjaśnić co oznacza "p PPEnrouleur arrière côté conducteur" oraz "p PPEnrouleur arrière côté passager"? Wiem tyle że wartości oporu w tych pozycjach są przekroczone. Tłumaczenie za pomocą google nie jest jednoznaczne.
Przekopałem już wszystkie tematy na forum odnośnie airbagów i nie znalazłem nic co miałoby zastosowanie w moim przypadku. Jedyne co przychodzi mi do głowy to możliwość, że kupiłem sterownik do wersji Clio z kurtynami bocznymi, których u mnie brak (?). Zakładając że mam rację, czy da się jakoś te kurtyny wyłączyć w programie? Jeśli się nie da, czy w takim wypadku kupno właściwego sterownika rozwiąże problem?
I jeszcze jedna sprawa: Po wymianie sterownika/sensora program DDT wyświetla VIN nowego sterownika/sensora, który jest inny niż VIN samochodu - da się to w jakiś sposób zmienić, żeby pokazywał ten sam VIN?
Poniżej snapshot z programu po instalacji nowego sterownika/sensora:
Konfigurację sterownika robisz Clipem. Sterownik powinien być wyczyszczony. DDT się nie bawiłem ale pewnie też. Jak nie masz kurtyn i bocznych poduszek to zawsze możesz podpiąć w to miejsce rezystory.
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-07-21, 18:51
Na dole masz COnfiguration Organe. Wybierasz z tej listy właśnie PPEnrouleur arrière côté passager a potem obok zaznaczasz deconfigure i klikasz Nouvelle Config.
Potym robisz to samo dla tej drugiej opcji przy ktorej zaznacza zbyt dużą rezystancę.
Wyłączasz stacyjkę, włączasz i już.
Marka: renault
Model: espace
Silnik: 1.9dci
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 1 Skąd: Paterek
Wysłany: 2014-09-01, 13:33 Problem ddt2000
Witam.
Mam wszystko co potrzebne do instalacji włącznie z instrukcją jak to zrobić.
Krew mnie zalewa, tyle prób i nic jak nie działa tak nie działa.
Problem jest taki: jak wybiorę port w programie ddt2000 to za raz na pasku zadań windowsa wyskakuje mi ikonka - żółty kwadracik z krzyżykiem w czerwonym kółku, jak na niego najadę to wyświetla się komunikat ddt2000 is not register (plik wymieniony).
Proszę o pomoc w czym problem, co zrobiłem nie tak? :x
PS
Czy mógłby ktoś wrzucić jakieś avi z łączenia się ddt2000 z samochodem.
Ostatnio zmieniony przez deny745 2014-09-01, 13:59, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2951 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2014-12-25, 08:12
Witam gdzie mogę kupić taki kabel jak w linku www.derelek.com/nos-produits/diagnostic/usb-diag3 . Dzwoniłem do nich i powiedzieli ze te kable są sprzedawane tylko do renault.Ten kabel w polaczeniu z ddt2000 obsługuje wszystkie nowe Rumunki i za pomocą tego kabla można naprawde wiele. Będę wdzięczny za jakieś info jak ktoś by coś widział.
Ostatnio zmieniony przez shrek 2014-12-25, 08:14, w całości zmieniany 1 raz
Po uruchomieniu DDT_LAUNCHER.EXE w pasku w IE na czerwono mam napis
Check your browser compatibility and VBScript support
Scieżka do tej stronki to of coz
C:\Program Files (x86)\DDT2000\default.htm
Natomiast włąćzałem już w IE uruchamianie kontrolek ActiveX i nic to nie dało .
Generalnie robiąc coś takiego :
należy zezwolić na ActiveX
Otwórz program Internet Explorer.
Kliknij menu Narzędzia , a następnie Opcje internetowe .
Pod zakładce Zabezpieczenia , kliknij przycisk Poziom niestandardowy .
Przewiń Ustawienia zabezpieczeń dla formantów ActiveX oraz wtyczek .
Dla Automatyczne monitowanie dla formantów ActiveX , kliknij przycisk Włącz .
Przewiń do pobrania podpisanych formantów ActiveX , kliknij przycisk Włącz lub Zapytanie .
Przewiń do formantów ActiveX i uruchomić plug-in , a następnie kliknij polecenie Włącz lub Zapytanie .
Przewiń w górę formantów ActiveX zaznaczonych jako bezpieczne do obsługi skryptów , kliknij Włącz lub Zapytanie .
Kliknij przycisk OK i ponownie OK .
Robiłem jak w instrukcji.
Jest jedno ale , zainstalowało się do katalogu
c:\Program Files(x86)\DDT2000
a nie c:\Program Files\DDT2000
No i tam ( do ...(x86) a nie zwyklego ) wrzuciłem tą dllkę
Cytat:
− kopiujemy otrzymany DDTregisterinfo.dll do c:\ProgramFiles\DDT2000\
dll i zastępujemy istniejący.
Druga sprawa to uruchamiam przez DDT2000_Launcher.exe bo ten z puplitu skrót nie uruchamia nic, i wyskakuje w IE11 :
Poziom ustawień zabezpieczeń powoduje zagrożenie komputera
Zaleca się nieprzeglądanie sieci Web przy bieżących ustawieniach zabezpieczeń.
Naciskam Strona Główna i nic , a w pasku linku jest "about:SecurityRisk"
Gdzieś czytałem że ktoś dopiero zainstalował IE wersja 7 stara i dopiero mu ruszyło na WIN7 64bit . Czy to konieczne ?
Dalem sobie spokoj z tym explorerem i dzialam znow na DDT2000 light .
ZNalazlem adaptacje zaworu EGR - po zmianie / czyszczeniu
ale jak nacisnalem RESET , to dostalem error 2033 : ... Execution conditions not set.
" warunki uruchomienia nie ustawione " ... hm o co chodzi ?
Poza tym udalo mi sie wybrac z tej listy LEAK BOOST TEST i uruchomilo sie, autko zaczelo gazowac i ladowac chyba cisnienie pare razy i nie wyplulo zadnego bledu ani komunikatu wiec chyba ok.
Jak odpalic za to ta korekte adaptacje EGR ?
Pisza nawet o tym w service manualu, ze trzeba to robic po wymianie.
To mogloby tlumaczyc dlaczego po wymianie na uzywke z miejszym przebiegiem u siebie nic nie zauwazylem.
Takie wartosci byly parametrow na jalowym na egr
Ostatnio zmieniony przez corrado 2015-07-19, 09:27, w całości zmieniany 1 raz
Jeśli chodzi o instalke na win 7 64 bit to dokładnie chodzi o to ze ie 11 blokuje wtyczki ActiveX. Tylko reinstal do starszej wersji i uruchomienie wtyczki ActiveX pozwoli na korzystanie z wszystkich funkcji :]
Ostatnio zmieniony przez rispektus 2015-09-21, 19:27, w całości zmieniany 1 raz
KKL może z czymś tam Ci się połączy, ale z więkością sterowników nie, bo komunikują się już po CANie. Niestety masz (czy raczej będziesz miał) zbyt młodego Logana do tego sprzętu i programu, DDT2000 jest dobry do Logana I.
Ja ma kilka pytań do DDT2000 ale zacznę od 2:
1. czy połączę się z Sandero z 2012 - starałem się szukać tematu ale o Sandero nie widzę aby ktoś pytał
2. Czy da się oprogramować nowy kluczyk z pilotem i jak to zrobić
Kolejna sprawa to skąd pobrać aktualna bazę - niby mam takowa ale coś mi się nie podoba
no i tłumaczenie - niby wczytałem pliki pl i mam ustawione na angielski ale i tak wszystko jest po francusku
-Nowe dacie po CANie ( po 2010r ) , a stare jeszcze KKL.
-kluczyk - Generalnie podobno da się przez KKL do starych aut ale jest inny soft do tego, chociaż może i DDT2000 da rade.
-angielski i tłumaczenia które sa w XMLach dzialaja tylko do wybranych wersji procesorow w sterownikach abs, ecm , eps i uch.
czyli np. ecm 1.2 ver 9.2 i do ver 9.3 trzeba znowu oddzielny plik z tłumaczeniem na ang.
A ja mam pytanie, jak zaprogramować, zmienić kodowanie skrzyni biegów w ECM przez DDT2000 ? ewentualnie jak zmodyfikować ustawienia by nie sprawdzal dla cruise control ( tempomatu ) predkosci auta na podstawie odczytow obrotow kol z Abs`u? czy wogole da rade tak ustawić tempo by nie dzialalo dla wybranej predkosci auta a tylko dla wybranej predkosci obrotowej silnika ?
Ostatnio zmieniony przez corrado 2015-11-12, 09:12, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Renault
Model: Clio Sport
Silnik: 2.0
Rocznik: 2002
Dołączył: 01 Sty 2016 Posty: 5 Skąd: mazowsze
Wysłany: 2016-01-01, 23:55
czesc
mam nadzieje ze się nie obrazicie że zarejestrowałem się na tym forum tylko po to by uzyskac pomoc w temacie ddt2000
Problem jest następujący:
Zainstalowalem ddt2000 na windows 7 64bit. program działa ale nie ma powiazania z baza danych (puste ramki w "vehicles"). Baze mam 677mb (probowałem także na bazie 180mb). Wynika to zapewne jak gdzies wyczytałem z tego faktu ze w win7 program jest instalowany do katalogu "Pliki programów (x86)" a nie do "Program Files" jak to ma miejsce np. w winXP. I wtedy program nie widzi powiazania z baza.
Próbowałem użyć opcji "uruchom w trybie zgodnosci z systemem windows xp sp3" (właściwości programu) - nie pomaga.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum