Tył część górna ma na 100% wypuszczone z 15-20cm materiału - pełnej Eko skóry z rzepem przypinanym do tego filcu , nie spojrzałem jak to jest od dołu ale pewnie tak samo , że rzep ze skórą wchodzi od dołu . Nie mam jak zerknąć bo jestem w pracy . Gdzieś coś mi się jakiś zamek kojarzy , na pewno obie części te rozkładane są niezależne od sobie , jedna obejmuje tą 1/3 a druga 2/3 kanapy . Jutro zobaczę to cyknę fotki
Każdy robi jak uważa, przecież to nie moje pieniądze to przede wszystkim i nikt nie musi się ze mną zgadzać Po prostu używałem takie nakładane bez wsparcia na miejsca newralgiczne gdzie sie tyłkiem , udami czy plecami wyciąga i była zaraz lipa.
Tył zmontowany . Rozebrałem całą tylną kanapę , wraz z tymi metalowymi podpórkami , potrzebne klucze do 16 , 18 , torsy 40 i 45 i klucz 24 otwarty do odkręcenia śruby , która trzyma trzpień łączący kanapy . Roboty troczę jest z tym wszystkim
co do tych prętów , to znalazłem je w części siedziska , fajna sprawa , bo można przez ten pręt przeciągnąć gumkę od pokrowca na dwa lub trzy razy i w ten sposób naciągnąć pokrowiec a potem połączyć haczykami a haczyki pozaginać kleszczami . Znalazłem dzisiaj jeszcze kawał eko skóry tak po szerokości 60-70cm długości 160cm , więc dotnę z niej brakującą część na pokrycie całego tyłu i wszyje rzepy . Siedzenia przednie to już w weekend , za dużo roboty , a nie da się tego pogonić . Tył się nie przesuwa , z przodem też tak będzie . Jak narazie jestem zadowolony .
Wiem , chciałem cały tył zakryty ale tak nie robią , lepsze to niż gumki na tyle
nie no sznurkow to ja bym wogole nie zakaceptowal ale troche te rzepy taka lipa nie mogli dac po calosci rzepa i etz by bylo oki no chyba ze jest a te sa dodakowe :)
Dobrze że mam jeszcze ten płat Eko skóry . Zrobię papierzany szablon brakującego fragmentu , albo górę obetnę i doszyję całość . Teściowa zadania się podejmie 😉
Okazało się ,że przednie górne pokrowce po stronie siedziska mają rzep , który wczepia się w część filcową orginalnego pokrowca , a tył pokrowca idzie aż pod siedzenie do biegnących tam jakiś prętów metalowych . Siedzisko też tak ma wchodzi aż za orginał pomiędzy górą a dołem , tam gdzieś zawija i też rzepa trzepa przypiąć na taką część filcową . Trzeba zdemontować fotele i poodkręcać całe plastiki , pewnie też będzie trzeba górę oddzielić od dołu . To już zabawa na jutro
Bo jak robili na zamówienie Duster II to po pobraniu wymiarów z samochodu nie wzięli tyłu , bo gościowi nie zależało na tym co jest w części bagażowej , po prostu nie pobrali wymiarów siedzeń tylnych . Serwisy nie bardzo chcą wpuszczać takich producentów , bo mają swoich . Jedyne wyjście , jak rozmawiałem to takie , że ktoś z Duster II musiałby podjechać do nich , wtedy by pomierzyli tył .
Bo jak robili na zamówienie Duster II to po pobraniu wymiarów z samochodu nie wzięli tyłu , bo gościowi nie zależało na tym co jest w części bagażowej , po prostu nie pobrali wymiarów siedzeń tylnych . Serwisy nie bardzo chcą wpuszczać takich producentów , bo mają swoich . Jedyne wyjście , jak rozmawiałem to takie , że ktoś z Duster II musiałby podjechać do nich , wtedy by pomierzyli tył .
Muszę przyznać, że wygląda to nadspodziewanie dobrze, spodziewałem się beznadziejnego efektu ale za takie pieniądze można sprawę przemyśleć. W miejscu siedzenia jest alcantara więc nawet jak się coś przemieści to nie powinno tego być widać.. chociaż sam jestem ciekaw jak to będzie wyglądało po kilku jazdach. Jak się nie przesunie to dobra alternatywa dla skóry, mają też szary kolor więc można się pokusić o kolorystykę na wzór oryginału..
ale żeby nie było tak różowo.. kolego to coś co masz na kierownicy.. tragedia
Ostatnio zmieniony przez kilazz 2015-09-25, 12:31, w całości zmieniany 1 raz
To coś na kierownicy to zostało założone na czas remontu domu na wsi , tam nie ma Castoram i jak brakło czegoś trzeba było szybko zapierdzielać do sklepu tak jak się stało . Zazwyczaj wszystkiego brakowało przed 18.00 , można remont robić po nocach ale trzeba mieć czym , stąd też taka piękna opaska za 7zł , w innym przypadku kierownica by była wielokolorowa a tak ściągasz opaskę jak wszystko na niej stwardniej , otrzepiesz o mór i jest do powtórnego użytku - jeszcze ten weekend.
W rzeczywistości pokrowce są naprawdę dobrze skrojone , alcantara jest tam gdzie chciałem , kolor też - półmat . Kwestia gustu i funkcjonalności . Zdjęcia komórką to nie zdjęcia , po drugie rozproszone światło od flesz też robi swoje. Po montażu obcykam Draculę lustrzanką .
Co do I to nie wiem trzeb by było do nich zadzwonić i pogadać . Ja porobiłem zdjęcia opisałem w Paincie i wysłałem do nich mailem , potem były poprawki itd. więc dowolność kombinacji jest . Też żałuję że nie mieli wymiarów tyłu , le cóż coś wykombinuję . W każdym bądź razie cała reszta jest skrojona jak chciałem.
Ale przeszycia tak jak są w ph1, bo ph2 ma trochę inaczej.
Jeszcze pytanie do kolegi mercurysable,
Czy te plastiki w które montuje się zagłówki zasłaniają idealnie te kwadratowe miejsca specjalnie zostawione w pokrowcu
Ostatnio zmieniony przez Dominus 2015-09-25, 19:14, w całości zmieniany 1 raz
Przeszycia są dość ciekawie zrobione , ciężko opisać cyknę zdjęcie . Jak się dobrze postarać to zasłonią , nie tak to plastiki te w zagłówkach zasłonią otwory w pokrowcach . Otwory , te w pokrowcach trzeba naciągać na te plastiki zaczynając od tego z regulacją od strony przełącznika bo inaczej nie wejdą. Porem widać jedynie obszycie , bo tam jest , wokół otworu podwójnie zszyty materiał , chyba po to żeby się nic nie rozpruło . Taka dziurka a takie to skomplikowane
Pokrowce założone . Jest trochę roboty , nie obeszło się bez demontażu foteli przednich . . Co ciekawe pokrowce - siedzisko - strona pasażera w miejscu montażu zapięcia pasów mają obszycie , zapięcia w fotelu kierowcy i pasażera różnią się miejscem montażu oraz śrubami dokręcającymi . Pasażera jest dokręcony na torksa 40 a kierowcy klucz 16 , pasażera przechodzi przez orginalny materiał ( zrobiona fabryczna dziura oczywiście nieobszyta ) kierowcy montowany poniżej materiału , stąd różnica w kroju pokrowców . Więc na siedziska jak i na cześć górną jest lewy i prawy . Materiału jest na tyle dużo , że przykrywa cały fotel pod spodem , trzeba tylko kombinować przez co przepuścić gumki aby naciągnięcie było równomierne . Ponadto zdemontować trzeba część pokrowca pod siedzeniem , to jest taki jęzor filcu , który naciąga orginalną część tylną pokrowca , trzyma się na trzech metalowych kółkach przypiętych do drugiego pręcika pod siedzeniem . Dość łatwo się rozginają , trzeba to odpiąć , bo tamtędy będą biegnąć gumki od siedziska . Ogólnie po demontażu , trzeba zacząć od siedzisk a potem góra . To tak pokrótce , tak to wygląda . Aha , dupsko nie jeździe po pokrowcach , pokrowce nie przesuwają się - bynajmniej po przejechaniu 70km . Zobaczymy , moje wrażenie jest takie , że lepiej trzymają jak orginał , ale to może takie moje odczucie .
Tył pokrowców z zamkiem przylega bardzo dobrze , nic nie wisi , po rozsunięciu zaraz jest ogrinalna kieszeń .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum