Duster Warka-team
Autor
Wiadomość
Kwadrat 01
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dci
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 15 Skąd: Warka
Wysłany: 2015-12-22, 20:33 Duster Warka-team
Dziś okazało się że była promocja. Więc szybka decyzja i wieczorna wizyta u Mastersa :)
A tak pokazało po zmianie softa :) 132KM i 272 Nm
_________________www.warka-team.pl
SilverTM
Marka: Dacia
Model: Duster Fl 4x4/Sandero 2
Silnik: 1.6 LPG/1.2 PB
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 452 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-12-22, 20:40
Ładnie ładnie rozsądne wyniki i widzę że różnica w dynamice pewnie więcej jak spora.
_________________ Duster 1.6
Sandero 1.2
Marcinho
Marka: Fiat
Model: Tipo
Silnik: 1.6 automat
Rocznik: 2018
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Lis 2012 Posty: 156 Skąd: Małopolska
Wysłany: 2015-12-22, 21:23
Duster R.S.
SilverTM
Marka: Dacia
Model: Duster Fl 4x4/Sandero 2
Silnik: 1.6 LPG/1.2 PB
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 452 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-12-22, 21:31
Raczej prawie S;) R.S miał by z 200 koni;)
Ale ile to już razy byłem na tej hamowni ;)
_________________ Duster 1.6
Sandero 1.2
Ostatnio zmieniony przez SilverTM 2015-12-22, 21:32, w całości zmieniany 1 raz
corrado
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 56 razy Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 3744 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-23, 00:20
Seria widzę była ~115KM, max moment obr ~235 ..(- 238 ) Nm
Ale fajnie , widzę bezpieczna opcja . Ile zapłaciłeś w promocji której pisałeś ?
Kwadrat 01
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dci
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 15 Skąd: Warka
Wysłany: 2015-12-23, 10:09
Promocja 1000zł netto
Dynamika wyraznie lepsza. Dużo lepiej ciągnie od dołu .
Po zmianie zawieszenia i kół. Popracujemy jeszcze nad silnikiem.
docelowo ok 140 KM :)
_________________www.warka-team.pl
SilverTM
Marka: Dacia
Model: Duster Fl 4x4/Sandero 2
Silnik: 1.6 LPG/1.2 PB
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 452 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-12-23, 10:41
Ja w tym silniku obawiał bym się tych panewek jedynie kręcąc mocno silnik. Gdzieś czytałem że ich zużycie jest zależne od mocy silnika. Nie znam się jedynie zasłyszane wieści ;)
_________________ Duster 1.6
Sandero 1.2
Kwadrat 01
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dci
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 15 Skąd: Warka
Wysłany: 2015-12-23, 10:48
Jest spora obawa. Ale myślę ze zmiana oleju co 10tys. pomoże .
Druga sprawa to jakość oleju. W naszych autach które mamy do rajdów,
albo budujemy mieliśmy spore problemy z obracającymi się panewkami.
Po zmianie na dobre oleje skończył się problem.
Trzecia rzecz to sposób uzytkowania auta mocno wysilonego. Trzeba wiedzieć co można a co nie :)
_________________www.warka-team.pl
SilverTM
Marka: Dacia
Model: Duster Fl 4x4/Sandero 2
Silnik: 1.6 LPG/1.2 PB
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 452 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-12-23, 11:10
A orientujesz się jak to wygląda z tymi promocjami? Mam jeszcze jedno auto na "program" i jakoś się wybrać nie mogę ;)
_________________ Duster 1.6
Sandero 1.2
corrado
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 56 razy Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 3744 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-23, 11:58
Czy poddymia coś ( mimo oczywiście fapu ) przy mocnym przyśpieszeniu ?
gregorisan
Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Sie 2015 Posty: 1365 Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-12-23, 11:59
Kwadrat 01 napisał/a: docelowo ok 140 KM :)
To się nazywa rozmach
A z takiego TCe 90 dałoby radę "bezpiecznie" coś więcej wycisnąć?
_________________ enjoy the silence
Ostatnio zmieniony przez gregorisan 2015-12-23, 12:06, w całości zmieniany 1 raz
SilverTM
Marka: Dacia
Model: Duster Fl 4x4/Sandero 2
Silnik: 1.6 LPG/1.2 PB
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 452 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-12-23, 13:21
Jak dobrze tuner robi to nic nie poddymia :)
_________________ Duster 1.6
Sandero 1.2
BoloSr
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1278 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2015-12-23, 13:42
Kwadrat 01 napisał/a: Jest spora obawa. Ale myślę ze zmiana oleju co 10tys. pomoże .
Druga sprawa to jakość oleju. W naszych autach które mamy do rajdów,
albo budujemy mieliśmy spore problemy z obracającymi się panewkami.
Po zmianie na dobre oleje skończył się problem.
Trzecia rzecz to sposób uzytkowania auta mocno wysilonego. Trzeba wiedzieć co można a co nie :)
Jakie to te dobre oleje stosujecie.
_________________
1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
wieza
Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 1919 Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2015-12-23, 17:15
witaj w klubie :)
ale momentu to ci za dużo nie przybyło, moc prawie identyczna mamy u mnie 133,8koni i 320 nm
jest moc ;)
poprzednie auto miałem chipowane i zrobili mi w Jaszpolu mape rewelacyjnie :)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Ostatnio zmieniony przez wieza 2015-12-23, 21:29, w całości zmieniany 1 raz
Karenzo
Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 4554 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-23, 18:21
ja bym pojechał na inną hamownie i sprawdził
_________________Moje auto
Kwadrat 01
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dci
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 15 Skąd: Warka
Wysłany: 2015-12-23, 23:32
Generalnie nic a nic nie poddymia.
Ale to nie ostatnie nasze słowo ;) będzie mocniej. Ale trzeba się przygotować :)
_________________www.warka-team.pl
Kwadrat 01
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dci
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 15 Skąd: Warka
Wysłany: 2015-12-23, 23:34
BoloSr napisał/a: Kwadrat 01 napisał/a: Jest spora obawa. Ale myślę ze zmiana oleju co 10tys. pomoże .
Druga sprawa to jakość oleju. W naszych autach które mamy do rajdów,
albo budujemy mieliśmy spore problemy z obracającymi się panewkami.
Po zmianie na dobre oleje skończył się problem.
Trzecia rzecz to sposób uzytkowania auta mocno wysilonego. Trzeba wiedzieć co można a co nie :)
Jakie to te dobre oleje stosujecie.
Albo Sort. Albo Liqui Moly Mos2 ale LM jest tylko 10w40 wiec nie do wszystkich aut.
Sort ma większy asortyment .
_________________www.warka-team.pl