Marka: Dacia
Model: Sandero II
Silnik: 1,2 75km
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 17 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-18, 23:26
Cześć, czy moglibyście się pochwalić gdzie tyle dają, bo jak na razie rozmawiam na temat Dacia Sandero to udało mi sie maksymalnie wytargować 950 zł i dywaniki. ;(
Abelos wyślij e-mail z zapytaniem do salonów UNI-CAR np. w Bydgoszczy. Powinieneś w czasie samej rozmowy telefonicznej uzyskać rabaty (dodatki) na kwotę 1500-2000zł.
Marka: w planach
Model: w planach
Silnik: w planach
Dołączył: 21 Lis 2015 Posty: 369 Skąd: na polnocy
Wysłany: 2016-01-19, 22:58
Generalnie warto obdzwonic kilka salonow, a najwieksze szanse na korzystniejsza cenowo oferte, jak i lepsza obsluge, sa zwykle w mniejszych miastach - tam bardziej zalezy im na klientach, bo ekonomii nie da sie oszukac i wiedza, ze musza choc troche sciagnac ludzi z daleka a i czesto koszty funkcjonowania w malym miescie mniejsze (wynajem miejsca, place itd). (choc wiadomo, ze to nie jest 100% regula). Gdyby ktos szukal na polnocy, to ja tez moge cos polecic.
Tylko porównując wymiary zewnętrzne - bo 5-osobowe verso ma śmieszne 440 dm3 bagażnika, a 7-osobowe pseudo-miejsca w 3 rzędzie siedzeń...
Lza napisał/a:
bezpieczniejsze auto?
Akurat berlingo ma niemal identyczne wyniki jak lodgy.
(Nie chodzi wcale o gwiazdki, które faktycznie między różnymi latami testów nie są porównywalne, ani tym bardziej o procenty, tylko o wyniki szczegółowe - punktowe, które można zestawiać nawet z tymi sprzed roku 2009).
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-23, 12:42
Piitubski napisał/a:
Wysyłałem maile do kilkunastu salonów. Dostałem odpowiedź z kilku.
Maile to salony często olewają albo myślą, że konkurencja chce zrobić wywiad (to tyczy nie tylko branży samochodowej). Trzeba samemu jechać i pokazać do tego sprzedawcy, że rzeczywiście się jest zakupem zainteresowany.
Marka: w planach
Model: w planach
Silnik: w planach
Dołączył: 21 Lis 2015 Posty: 369 Skąd: na polnocy
Wysłany: 2016-01-23, 17:01
Ja bym proponowal najpierw zadzwonic i troche wysondowac, na ile salon jest gotow ponegocjowac, a dopiero pozniej wyslac maila, najlepiej do konkretnego sprzedawcy i oczywiscie z dokladna specyfikacja, co chcesz.
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1073 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-01-23, 22:20
Salony renault/dacia tak olewają klientów. Nawet przed zakupem. Też rozesłałem maile do dwudziestu paru salonów renault (z dokładna specyfikacją co chcę), w promieniu do 100km od Krakowa. Dostałem 3 odpowiedzi. (czyli około 12% salonów podeszło do sprawy poważnie). Dziś byłem umówiony telefonicznie na jazdę próbną grand scenikiem. Po przyjeździe do salonu się okazało, że pan, który umówił się ze mną na dziś, wziął sobie wolne, nikomu nic nie przekazał, samochodu nie ma i nikt nic nie wie. Fajnie. Skoro przed sprzedażą tak traktują klienta, nie chcę wiedzieć co się dzieje w przypadku reklamacji. Widać znak żeńskiego narządu płciowego na masce zobowiązuje.
W tym samym czasie wysłałem mailem zapytanie do kilkunastu salonów forda, (jest ich znacznie mniej niż renault). Dostałem odpowiedź od 8. (czyli około 50% salonów podeszło do sprawy poważnie). Na jazdę próbną też umówiłem się na dziś - mailowo. Co ciekawe, pana z którym się umówiłem też nie było, ale autko było i bez większych perturbacji mogłem przejechać się kilkadziesiąt km.
Od 2 lat narzekaj na forum na dacie/renault ,nadal chciej ją kupić
FUCK LOGIC
salon to prywatne firmy która podpisuje tylko franszyze z renault
każda marka tak działa i nie ma wypływu na obsługę klienta
Salony renault/dacia tak olewają klientów. Nawet przed zakupem.
Ja mogę tak samo powiedzieć o wiele większej ilości marek.
W szczególności najbardziej olewającymi klienta markami są te z pierwszych stron gazet motoryzacyjnych w PL:
Audi
VW
Skoda
Seat
Na wysłanych do 10 mi najbliższych odpowiadał zazwyczaj tylko jeden czyli 10 %.
Akurat za Oplem po doświadczeniach wieloletnich nie przepadam i nie chcę mieć prywatnego - to żadnego dealera nie sprawdzałem.
I o czym to świadczy?
Jeśli nie zadzwonisz najpierw a później nie napiszesz w ślad do rozmowy telefonicznej to wszystkie marki potraktują Cię zlewająco traktując wysłane maile jako spam nie świadczący
o zainteresowaniu zakupem.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-24, 08:40
Karenzo napisał/a:
Od 2 lat narzekaj na forum na dacie/renault ,nadal chciej ją kupić
FUCK LOGIC
salon to prywatne firmy która podpisuje tylko franszyze z renault
każda marka tak działa i nie ma wypływu na obsługę klienta
Oczywiście że ma.
Wystarczy lepić kary salonowi, za każde olanie klienta (czyli np. brak odpowiedzi na każdego maila od klienta) i problem znika automagicznie.
Jeśli Renault Polska ma to gdzieś, to salony też.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-24, 08:43
jas_pik napisał/a:
Jeśli nie zadzwonisz najpierw a później nie napiszesz w ślad do rozmowy telefonicznej to wszystkie marki potraktują Cię zlewająco traktując wysłane maile jako spam nie świadczący
o zainteresowaniu zakupem.
Niektóre olewają klienta nawet mimo osobistej wizyty w salonie i wielokrotnych kontaktów telefonicznych.
Na jazdę próbną Citroenem, którą obiecali mi 3 lata temu, a którego nie mieli na miejscu w godzinach otwarcia salonu, czekam do dziś.
I nic nie pomogły nawet rozmowy z kierownikiem salonu, zlał temat tak samo jak sprzedawca.
Marka: w planach
Model: w planach
Silnik: w planach
Dołączył: 21 Lis 2015 Posty: 369 Skąd: na polnocy
Wysłany: 2016-01-24, 17:14
Ja mam zaskakujaco dobre doswiadczenia ze staraniem sie o klienta przy zakupie, jesli chodzi o Dacie - zarowno salony jak i infolinia. Duzo gorzej wygladaja, co zaskakujace, drozsze marki (np. infolinia Jeepa odsyla regularnie do dealerow, a kiedy chcialem kupic uzywanego Jeepa i zadzwonilem do salonu, jakiego producenta jest silnik w konkretnym modelu (mialem nawet nr VIN), ustalenie tego zajelo bardzo duzo czasu).
Oczywiscie wciaz duza niewiadomo jest dla mnie jak bedzie wygladal sam odbior samochodu i pozniejsze serwisowanie. Ale na regularne raporty mozecie liczyc.
carrier [Usunięty]
Wysłany: 2016-01-24, 17:51
Witam
Kilka miesięcy temu chciałem kupić dustera i dokkera .
Wysłałem do kilku może 10 salonów maila z zapytaniem o ofertę cenowa .
I w przeciągu 1-2 dni kontaktował się ze mną sprzedawca z każdego salonu .
Pozdrawiam
1.6 benzin motor, laurete (7 osobowa, gama 2016) z dodatków poza radiem które jest teraz w standardzie to szyby tył elektryczne oraz koło zapasowe i lakier szary comete choć żona upierała sie przy białym
1.6 benzin motor, laurete (7 osobowa, gama 2016) z dodatków poza radiem które jest teraz w standardzie to szyby tył elektryczne oraz koło zapasowe i lakier szary comete choć żona upierała sie przy białym
Gratulacje z podjętej mądrej decyzji.... i będzie Pan zadowolony.
A koła stalowe 15 czy alufelgi 16?
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum