Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-28, 19:58
SilverTM napisał/a:
Nie jestem pewien ale pytałem ( jeśli ktoś wie czy w lublinie już akceptują ryczałty ) to pół roku temu niestety nie akceptowali.
"Podane ceny dotyczą wybranych modeli Dacia, są zalecane przez producenta i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
Oferta jest ważna do 31.12.2015 roku, nie łączy się z innymi rabatami. Szczegóły w Autoryzowanych Serwisach."
Jak serwis łże, że nie akceptuje, to się pisze skargę do Renault Polska.
Napisałem i załatwiłem przegląd w tej cenie, w serwisie który robił problemy.
Ok sprawdzę następnym razem jak to wygląda. Ale i tak w porównaniu do ASO opla w którym można zrobić każdą naprawę ( nie tylko tych kilka opcji które są w ryczałcie ) we względnie przyzwoitych cenach oferta serwisu Renault wypada mocno blado.
skoro siedziałeś w serwisie 2 h to jakim cudem zgodziłeś sie zapłacić za 2,5? trzeba było od strzału pytać czy sie na zegarku nie znają ;) i dlaczego próbują cie naciągnąć to byś jeszcze pewnie rabat dostał że to zauważyłeś
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3750 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-29, 00:01
Tak czy owak ździercy są nieźli. Wczoraj za przegląd z własnym olejem i filtrami zapłaciłem 230 PLN + 17 PLN za wymianę filtra kabinowego (0,1 rh). Ponieważ olej Elf plus filtr Renault plus podkładka kosztowała mnie 140 PLN więc w sumie przegląd kosztował 60 PLN drożej niż ryczałtowy na częściach Motrio który też był w ofercie. Serwis Renault RRG Warszawa Aleje Jerozolimskie.
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2015-11-29, 00:19, w całości zmieniany 1 raz
skoro siedziałeś w serwisie 2 h to jakim cudem zgodziłeś sie zapłacić za 2,5? trzeba było od strzału pytać czy sie na zegarku nie znają ;) i dlaczego próbują cie naciągnąć to byś jeszcze pewnie rabat dostał że to zauważyłeś
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3750 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-29, 09:37
A co to klienta obchodzi? To nie firma konsultingowa której płaci się za "mandaysy" tylko opisana przez producenta procedura zajmująca tyle i tyle czasu.
co do ilości roboczo godzin to ponoć ich liczba jest sztywno wpisana w systemie Renault. Owszem mógłbym zaoszczędzić 200zł jadąc do Warszawy. Jednak na to trzeba poświęcić minimum 5 godzin więcej + oczywiście koszt paliwa ( a rodzina nie miała potrzeby zaliczania np ikeji ;P )
A co do ilości pracowników pracę wykonywał jeden mechanik w żółwim tempie sprawdzał wszystko z czek listy to jest na plus.
Mogłem się kłócić o te roboczogodziny grozić tvnem i radiem ma,ryja ale wiedziałem już wcześniej że tak to u nich jest więc nie ma co. Jak się zdenerwuję pojadę do znajomego warsztatu i zapłacę za taki sam serwis 70 zł za robociznę, albo pojadę do ASO opla i tam mi to zrobią wszystko za 200zł ( wszystkie kwoty to sama robocizna ). Z czego ASO opla w razie problemów z samochodem pomoże jeśli będzie problem z gwarancją na auto np.
Już mieli jeden przypadek Renault który się u nich serwisował, coś się popsuło renault nie chciało naprawić bo nie było serwisowane w ASO Renault oczywiście Opel wysłał informacje że wszystkie przeglądy Renówki odbyły się zgodnie z procedurami Renault ( komputery części itd ) i ponoć naprawili gwarancyjnie. Ale zachodu jak widać jest z tym troszkę.
Ostatnio zmieniony przez SilverTM 2015-11-29, 11:20, w całości zmieniany 2 razy
Z racji odbytego pierwszego przeglądu Sandero 1.2 chciałem podzielić się pewną refleksją. Wczoraj robiłem przegląd Opla Insigni 2.0 CDTI 160km 4x4 napęd skrzynia automat i zapłaciłem za przegląd auta z częściami opla całe 389zł. Natomiast dzisiaj zapłaciłem 436zł (sama robocizna ) za przegląd Sandero z moimi częściami a cena łączna to 640zł.
Ręce opadają ale widzę że przegląd sandero zajął 2,5 roboczo godziny po 140zł netto a w oplu jedynie 0,7 godziny po ( 209,10zł godzina ) Najlepsze to jest to że w oplu zapraszają do siebie na przeglądy z daciami a auto będą traktować cenowo jak opla Corse z większym rabatem.
Ps. 2,5 roboczogodziny + 0,3 godziny na dodatki doliczone wymiana filtra powietrza i kabiny. A w ASO byłem niecałe 2 godziny czekając jeszcze na umycie auta. ( w oplu też jest to w cenie )
Ja się potargowałem i zjechali do 500zł z olejem motrio na ich częściach. Przegląd po roku...
Produkty Motrio spełniają te same wymagania jakościowe i bezpieczeństwa co części montowane fabrycznie. Ich cena, trwałość oraz komfort użytkowania są dostosowane do wieku pojazdu.
Motrio to uznana marka części zamiennych, stworzona przez Renault. Części Motrio są testowane według norm Renault i posiadają wszystkie konieczne certyfikaty również PIMOT.
Zakres częsci Motrio to
Zapłon ( Akumulatory, świece, itd.)
Amortyzatory
Hamulce ( Tarcze, szczęki, klocki , płyny, itd.)
Układ wydechowy
Płyny i oleje (płyny do spryskiwaczy, oleje silnikowe, płyny do chłodnic, itd.)
Filtry i wycieraczki
Znaczny zakres części pod marką Motrio idzie na tzw pierwszy montaż.
Skoro tak jest to po co przepłacać
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-12-19, 06:56
Wczorajszy przegląd na 40 tys km - 413 zł komplet (sam kupowałem filtr kabinowy 29 zł, w ASo 69, reszta materiałów i robocizna z ASO).
Skorzystałem z promocji na serwis na stronie Dacii (375 dla 1.5 dCi za przegląd, olej Motrio i filtr oleju).
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2016-01-21, 18:15
dziś - 21 stycznia 2016
czwarty przegląd - po kolejnym roku eksploatacji przy przebiegu 22,500 km
miejsce: - Bosch Service (150 m w linii prostej, za płotem)
zakres: - Wymiana oleju i filtra (zażyczyłem sobie demontaż płyty pancernej i zabezpieczenia śrub mocujących smarem)ogólny przegląd (zgodnie z książką serwisową i kartą kontrolną,płyny, nadwozie, podwozie – łącznie 27 czynności kontrolnych) + test akumulatora (stan elektrolitu, stan naładowania) ścieżka zdrowia zawieszenia i hamulców. Kontrola powłok lakierniczych (wpisy w książce,karta kontrolna,wydruki,rachunek i inne kwity)
materiały: - własny olej Elf Evolution 900 NF 5W40 – 5 l + filtr oleju (Bosch) + podkładka korka - dwie ostatnie pozycje ze stacji obsługi
koszt: - za wymianę oleju i filtra – 40 zł (byłoby taniej gdyby nie kaprys z demontażem płyty i konserwacją śrub, ale warto,bo w razie biedy dadzą się odkręcić a nie ukręcić)
za czynności przeglądowe – 50 zł
za ich materiały (filtr,podkładka) 18 zł + 2 zł=20 zł
za olej (kupiony przez net) - 87,99 zł
Stacja skasowała ze mnie (robocizna + ich materiały) 110 zł + mój olej= 197,99 zł
czas: - 2 odcinki Top Gear czyli ok 2 godz
Żadnych negatywnych uwag co do stanu technicznego, żadnych usterek i napraw
Dostałem prezent w postaci hybrydy zmiotki ze skrobaczką o wartości circa 10-15 zł
przegląd klimatyzacji odłożyłem jak zwykle na wiosnę
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2016-01-21, 18:21, w całości zmieniany 3 razy
do zachowania gwarancji nie ma konieczności serwisowania w ASO.
Teoretycznie masz rację. Jednak gdy próbowałem się dowiedzieć w Renault Polska, jakie warunki musi spełnić serwis, żebym zachował gwarancję, otrzymałem odpowiedź (Piotr Bucki), że aby gwarancja została zachowana, serwis, w którym przeprowadzane są naprawy i przeglądy musi dysponować technologią Renault/Dacii. Na pytanie, co to oznacza, o jaką technologię chodzi, skąd wziąć informacje - nie udzielono mi już żadnej konkretnej odpowiedzi. Dzwoniłem w Lublinie do kilku dużych serwisów (Bosch, serwisy chwalące się serwisowanie Renault) i żaden mi nie zagwarantował, że dysponuje technologią Renault/Dacii. Musiałem pozostać przy Nazaruk Serwis - życzliwie i chyba dobrze (przeglądy), ale drogo, znacznie drożej niż raportują koledzy z innych miast (typowy przegląd - bez filtra paliwa i powietrza - to 600-700 zł).
mam dylemat czy korzystać z przeglądów w ASO,z powodu astronomicznych cen...
400 zł za przegląd z materiałami to jakaś konkretna astronomia?
Czy kolega niepełnosprawny i nie obsługuje internetu/telefonu, więc nie potrafi skorzystać z ofert serwisowych?
"Ryczałt na przegląd z wymianą oleju w cenie od 325 zł* dla samochodów z silnikiem benzynowym"........a więc całościowo około 450 zł.
Mój mechanik wymieni mi olej ( mój olej i filtr) ,całość kosztuje mnie nie całe 200 zł.
Nie rozumiem dlaczego mam dopłacać w ASO ponad 250 zł ???
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-23, 08:14
zbim5 napisał/a:
"Ryczałt na przegląd z wymianą oleju w cenie od 325 zł* dla samochodów z silnikiem benzynowym"........a więc całościowo około 450 zł.
Jakim cudem?
(olej masz już w cenie).
Ja zapłaciłem 413 zł, za auto z silnikiem diesla.
Czyli z benzynowym byłoby o 50 zł taniej.
zbim5 napisał/a:
Mój mechanik wymieni mi olej ( mój olej i filtr) ,całość kosztuje mnie nie całe 200 zł.
Za ten olej i filtr zapłacisz stówkę z hakiem.
Jeśli masz mechanika, który wykona Ci przegląd za kilkadziesiąt zł to tylko się cieszyć.
Niemniej przegląd to nie to samo, co wymiana oleju, więc pewnie nie znajdziesz takiego.
A tak czy tak różnica wynosi 150 zł - jak dla mnie gra warta świeczki.
Gwarancja to element KONIECZNY do posiadania jakiegokolwiek auta Renault, ze względu na doświadczenia z obecnymi i poprzednimi egzemplarzami, nie będę eksploatował żadnego takiego dłużej niż ona będzie trwała.
Dla mnie jest warta o rząd wielkości więcej niż śmieszna różnica w kosztach przeglądu.
Ostatnio zmieniony przez Cav 2016-01-23, 08:15, w całości zmieniany 1 raz
Jak znam życie to w 99% "produktów" gwarancja jest tak wyliczona na awaryjność
aby producent jak najmniejsze ponosił koszty.
Oczywiście dużo zależy od eksploatacji !!!
Cav napisał/a:
A tak czy tak różnica wynosi 150 zł - jak dla mnie gra warta świeczki
A dla mnie NIE..
Ostatnio zmieniony przez laisar 2016-03-09, 10:10, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia, Skoda
Model: Duster Ph II 4x4, Superb II
Silnik: 1,6, LPG, 2,0 TDI
Rocznik: 2015, 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 97 Skąd: Polska
Wysłany: 2016-01-23, 16:34
Cav napisał/a:
Gwarancja to element KONIECZNY do posiadania jakiegokolwiek auta Renault, ze względu na doświadczenia z obecnymi i poprzednimi egzemplarzami, nie będę eksploatował żadnego takiego dłużej niż ona będzie trwała..
Co człowiek to doświadczenie i zupełnie inne. Ja z tych samych powodów bym VW nie kupił bez gwarancji. Co ja pisze - ja z tych samych powodów nigdy nie kupie VW no i skody a szczególnie Oktawii
Marka: w planach
Model: w planach
Silnik: w planach
Dołączył: 21 Lis 2015 Posty: 369 Skąd: na polnocy
Wysłany: 2016-01-23, 16:53
Maximus, Czym Volkswagen tak zaszedl Ci za skore?
Swoja droga mam wrazenie, ze czasy swietnosci vw juz dawno minely - dzis ceny z kosmosu, a jakosc pol chinska i producent nastawiony, by wycisnac najwiecej jak sie da z wlasciciela za naprawy, a jakosci w ASO tez nie potrafi utrzymac.
ja już dano wyleczyłem się z serwisów. Najlepiej jechać do sprawdzonego znajomego mechanika i po sprawie. Dobrze i tanio. Zawsze można się dogadać. Wymiana oleju + filtr 110 zł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum