Trzeba by bardzo często używać spryskiwaczy aby tyle płynu naleciało w gniazda świec.
PiotrSC,
czy masz problem ze wszystkimi gniazdami czy tylko z niektórymi? Chodzi o to czy nie są to przypadkiem te gniazda, które znajdują się przy otworach maski, z których mógłby wyciekać z nieszczelności płyn do spryskiwaczy? Nie masz może luźnych spryskiwaczy? Ta maska dobrze nie wygląda, jakby właśnie przez nią od góry coś się lało...
1 i 2 od lewej strony gdy stoisz twarzą do silnika.
Ostatnio były wymieniane wszystkie 4 (ok.1,5 roku temu).
Może to coś z odprowadzaniem wody z szyby. Zamiast ściekać prawidłowo na dół, wlewa się pod maskę. Wiem, że to górnolotna teoria spiskowa, ale mam taki sam silnik i podobny rocznik. Nie mam wygłuszenia maski, a uszczelkę założyłem dopiero w zeszłym roku. Nigdy nie było żadnych problemów z wilgocią pod maską. Ale zwracam uwagę na liście i inne śmieci blokujące przepływ wody ściekającej z szyby. Może u Ciebie coś jest zatkane. Ale żeby w ASO tego nie znaleźli ... Dziwna sprawa.
A może maska jest źle ułożona. A możesz sfotografować spód auta? Może to coś z osłoną pod silnikiem (dużo chlapie do komory).
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2016-03-21, 15:23
Raczej jednak coś z maska - ja nie mam uszczelki, osłonę dolna rozbiłem kilka lat temu, często jeżdżę po kałużach na drogach polnych i nie mam żadnych problemów. Pierwsze co ja bym zrobił to obejrzał te zaślepki, potem - innego Dustera - pod kątek różnic w masce.
O jakich obudowach pisze kolega?
Tak powinien wyglądać silnik K4M 1.6 16V w Dusterze.
Obrazek
Ciekawe
Sprawdzałem u siebie i nie mam tego przewodu zakończonego niebieską wtyczką.
tego kończącego się pomiędzy "Renault" a "16V"
mam wybrakowany silnik?
Marka: Dacia, BMW
Model: Duster, Seria 5 E39
Silnik: 1.6/105KM, 3.0/231KM
Rocznik: 2010, 2002
Wersja: Laureate Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 366 Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-03-21, 19:43
keikan napisał/a:
Daster napisał/a:
O jakich obudowach pisze kolega?
Tak powinien wyglądać silnik K4M 1.6 16V w Dusterze.
Obrazek
Ciekawe
Sprawdzałem u siebie i nie mam tego przewodu zakończonego niebieską wtyczką.
tego kończącego się pomiędzy "Renault" a "16V"
mam wybrakowany silnik?
Oczywiście, że tak
To co opisujesz to linka gazu połączona z cięgnem przepustnicy.
W twoim modelu jej poszkodowali bo możesz mieć kabelek elektryczny od gazu.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Daster 2016-03-21, 19:44, w całości zmieniany 1 raz
O jakich obudowach pisze kolega?
Tak powinien wyglądać silnik K4M 1.6 16V w Dusterze.
Obrazek
Ciekawe
Sprawdzałem u siebie i nie mam tego przewodu zakończonego niebieską wtyczką.
tego kończącego się pomiędzy "Renault" a "16V"
mam wybrakowany silnik?
Oczywiście, że tak
To co opisujesz to linka gazu połączona z cięgnem przepustnicy.
W twoim modelu jej poszkodowali bo możesz mieć kabelek elektryczny od gazu.
Więc się zastanawiam : to źle, czy dobrze dla mnie? Jeśli chodzi o awaryjność i ew. koszty naprawy...
No co? Już zapomnieliście o dziadku, który Laguną II pędził autostradą 250km/h, bo mu się elektroniczna przepustnica otwarła na maxa, a kluczykiem zgasić nie mógł, bo nie było w aucie kluczyka?
Dokker 1,6 8V kolejny raz ledwo wróciła do domu. Odjedzie 5-6km i koniec 3cyl prycha kicha
otwieram maskę i znowu druga świeca stoi w wodzie - kanał pełny. Obstawiam że także leje się z gniazda spryskiwacza bo jest centralnie nad tym cylindrem...
zamówiełm nowe świece i cewkę 100zł nie majątek
kolega poradził żeby świece utopić całą w silikonie hehe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum