Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Po Kraku sporo Dokkerów jeździ. Mam wrażenie, że to najczęściej spotykany model Daci w tym mieście.
Był to jeden z argumentów który pomógł w decyzji o zakupie , a nie było łatwo ponieważ prym wiódł Fiat , gdzie zjeździłem ich 8 sztuk poprzez nowe oraz używki , ostatni był Fiat Qubo.
Stawką było
używane 2-3 letnie doblo MAXI, 4 - 6 letnie squdo PANORAMA , jednak zapach nie wypierdzianego stołka wygrał.
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1073 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-04-03, 18:48
Lubię auta tego segmentu Nowe zawsze lepiej kupić, nie ma co dyskutować. Ale od nowego Dokkera wolał bym nowe Doblo. Trochę w Dokkerze pojechali z tą gołą blachą w środku. Tak niewiele trzeba było - kilka elementów i auto było by o klasę przyjemniejsze. No, ale może można samemu coś na to zaradzić.
Lubię auta tego segmentu Nowe zawsze lepiej kupić, nie ma co dyskutować. Ale od nowego Dokkera wolał bym nowe Doblo. Trochę w Dokkerze pojechali z tą gołą blachą w środku. Tak niewiele trzeba było - kilka elementów i auto było by o klasę przyjemniejsze. No, ale może można samemu coś na to zaradzić.
Jeżeli kupuje się samochody tego segmentu to raczej nie wymaga się wielkiej estetyki, samochody tego typu zostały zaadoptowane jako osobowe z dostawczaków. Mnie to akurat nie razi bo Qubo było bardziej gołe, blachę było widać na przednich drzwiach pod szybami.
Druga sprawa to cena, z 47 tyś. pod salonem Fiata to można sobie postać i próbować uzbierać na Doblo
Ostatnio zmieniony przez parcink 2016-04-03, 19:00, w całości zmieniany 2 razy
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1073 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-04-03, 19:14
parcink napisał/a:
Jeżeli kupuje się samochody tego segmentu to raczej nie wymaga się wielkiej estetyki, samochody tego typu zostały zaadoptowane jako osobowe z dostawczaków
Tu bym się nie zgodził - Fiat, PSA, Ford potrafili zrobić z tych dostawczaków bardzo fajne wersje familijne. Peugeot Teepee chyba najlepszy przykład z nich. Zaadaptowany na łekendowo-wakacyjny van rodzinny, łącznie z pierdółkami typu stoliczki, wbudowane roletki przeciwsłoneczne na szybach itp.
Tak naprawdę dokkerowi przecież niewiele trzeba było - kilka plastików, cena by się znacznie nie podniosła - a klimat znacznie by się poprawił. (a pewnie i hałas zmniejszył). Tym bardziej, że jak pisze Marek, to auto ma kilka elementów wspólnych z lodgy.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Lza 2016-04-03, 19:16, w całości zmieniany 1 raz
Jeżeli kupuje się samochody tego segmentu to raczej nie wymaga się wielkiej estetyki, samochody tego typu zostały zaadoptowane jako osobowe z dostawczaków
Tu bym się nie zgodził - Fiat, PSA, Ford potrafili zrobić z tych dostawczaków bardzo fajne wersje familijne. Peugeot Teepee chyba najlepszy przykład z nich. Zaadaptowany na łekendowo-wakacyjny van rodzinny, łącznie z pierdółkami typu stoliczki, wbudowane roletki przeciwsłoneczne na szybach itp.
Tak naprawdę dokkerowi przecież niewiele trzeba było - kilka plastików, cena by się znacznie nie podniosła - a klimat znacznie by się poprawił. (a pewnie i hałas zmniejszył). Tym bardziej, że jak pisze Marek, to auto ma kilka elementów wspólnych z lodgy.
Weź pod uwagę że księgowi w Fiat, PSA, Ford i co tam jeszcze, maja inne budżety na starcie co się przekłada na cenę końcową produktu a zatem i na wygląd poszczególnych elementów. Ważne by nie oszczędzali na jakości bo z zabudowanym słupkiem czy też nie, tak samo będę jeździł a półeczkę czy też stolik w oparciu to mogę dokupić uniwersalny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum