Warsztaty szkolne przy zespole szkół samochodowych przy Jana Pawła II.
_________________ Tu - zęby mamy wilcze, a czapki na bakier,
tu u nas się nie płacze w powstańczej Warszawie:
tu się Prusakom siada na karkach okrakiem,
tu wrogów gołą garścią za gardło się dławi!...
pasek , napinacz dobre (orginalnie napinacz jest Renault - Gates ) , wiec fajnie.
Ale pompa wody - tez bym jej nie zalozyl . Juz lepsza orginalna z duzym przebiegiem niz to to.
Też skusiłem się na ten zestaw, ale przysłano mi inną pompę, inną rolkę, tylko pasek był dobry. Po odesłaniu należy ich pochwalić za szybki zwrot gotówki. Ale nerwy gdy auto stoi rozebrane u mechanika i trzeba szukać pompy i rolki gdzie indziej.
Ma ktoś jakiś link do strony z kompletnym rozrządem do 1.5 dci w lodgy Pozatym w czym jest różnica skoro w serwisie mi powiedzieli ze w moim silniku wymiana co 120tyś a w innych 150tyś nie wiem czy nie wiedzieli czy nie chcieli ale różnic nie podali .
Np w roczniku produkcji auta albo w mocy silnika - nie wszystkie diesle 1.5 dCi są dokładnie identyczne. Ciebie obowiązuje to, co dostałeś na papierze przy zakupie auta - a inni mogą mieć inaczej.
Marka: Dacia
Model: SANDERO
Silnik: 1.4 75KM
Rocznik: 2008
Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 21 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-18, 15:45
Producent Dacii podaje żeby wymieniać kompletny rozrząd pomiędzy 90 a 110 tysięcy kilometrów, w zależności od trudności warunków eksploatowania samochodu. Ceny całych kompletów wahają się w sporych granicach o których można dowiedzieć się na naszej stronie iparts.pl. Należy także pamiętać o pompie wody, która jest często pomijana przy wymianach rozrządów.
Ale rosyjska książka naprawa logan- sandero podaje że należy wymieniać co 60 tyś km i co cztery lata niezależnie od km przebiegu, ale widocznie u nich są specyficzne warunki eksploatacji.
ja tam chyba tylko w jednym swoim aucie wymienilem w zakladzie pompe wody z rozrzadem , gdy juz miala pod 200 tys km a tak to nigdy; zawsze napedzany gladka strona rolki byl rozrzad tak jak tutaj w dci.
Ale rosyjska książka naprawa logan- sandero podaje że należy wymieniać co 60 tyś km i co cztery lata niezależnie od km przebiegu, ale widocznie u nich są specyficzne warunki eksploatacji.
Sandero II 1,2 ma zupełnie inne interwały wymian niż Duster 1,6. Mam oba i zauważyłem, że np. świece w Sandero zalecają wymieniać po 40.000 km, a w Dusterze po 60.000 :)
Tak samo róże są terminy wymiany płynu chłodniczego (Sandero co 4 lata, Duster co 6) itd...
Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022 Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 912 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-04-18, 07:58
no jak oryginalne, to polecamy oryginalne - tu wyboru nie masz
natomiast jeżeli chodzi o nieoryginał, to ja do 1.4 (ale rozrząd jest ten sam o ile dobrze pamiętam) montowałem zestaw - rozrzad INA, pompa wody Rouville, pasek akcesoriow Gates
Tak, tylko pierwszy raz będę miał autko na bazie Reno i nie raz było, że oryginalna część na bazie (i tu marka).
Chyba, że możecie mnie poczęstować linkami do sklepu jakiegoś gdzie będę miał numery katalogowe?
Hmm nie znam się na częściach i mechanice dlatego też nie wiem, co jest co. I co jest dobre, poza tym z tego co widzę, to większość ma zastosowanie tylko w 1.6 16V, nie ma za to 1.6 8V jak np cały zestaw rozrządu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum