Wysłany: 2016-07-18, 17:38 Logan MCV II dCi 90 S&S
W mojej opinii jedyny słuszny motor w tym samochodzie.
Ktoś ma doświadczenia?
DPF?
Korozja w nowych MCV II (te gołe nadkola... daje to rade przy polskich solankowych zimach)?
Jakieś typowe usterki?
S&S ? (PS.> Moje jeśli chodzi o S&S by Renault - krótkie co prawda ale wywodzące się z Clio 0.9 TCe - jak najbardziej pozytywne. Tzn.: nie wyłączał silnika np.: tuż po zjechaniu z autostrady, na pierwszych światłach... jakiś tam rozsądek zaszczepili ;), tylko)
PS.
Rzadki to wóz na polskich drogach, a i użykowników tu mało chyba...???
Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 0.9 TCe Easy-R
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 248 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-07-20, 07:45 Re: Logan MCV II dCi 90 S&S
grzes74 napisał/a:
W mojej opinii jedyny słuszny motor w tym samochodzie.
S&S ? (PS.> Moje jeśli chodzi o S&S by Renault - krótkie co prawda ale wywodzące się z Clio 0.9 TCe - jak najbardziej pozytywne. Tzn.: nie wyłączał silnika np.: tuż po zjechaniu z autostrady, na pierwszych światłach... jakiś tam rozsądek zaszczepili ;), tylko)
PS.
Rzadki to wóz na polskich drogach, a i użykowników tu mało chyba...???
Jeśli chodzi o S&S w Dacia to nie jest on wcale taki "inteligentny" potrafi gasić silnik nawet po zatrzymaniu na strzałce zielonej... Innymi słowy lepiej go wyłączyć.
Wg moich obserwacji jeśli chodzi o Dacia to
najwięcej widuje na drogach, i pewne też najlepiej się sprzedaje:
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-30, 16:52 Re: Logan MCV II dCi 90 S&S
grzes74 napisał/a:
W mojej opinii jedyny słuszny motor w tym samochodzie.
100% racji. Sam się nad takim zastanawiam tym bardziej, że MCV 1.5 dci 90 jest tylko nieznacznie droższy od Sandero z tym silnikiem
grzes74 napisał/a:
Ktoś ma doświadczenia?
DPF?
Korozja w nowych MCV II (te gołe nadkola... daje to rade przy polskich solankowych zimach)?
Jakieś typowe usterki?
S&S ? (PS.> Moje jeśli chodzi o S&S by Renault - krótkie co prawda ale wywodzące się z Clio 0.9 TCe - jak najbardziej pozytywne. Tzn.: nie wyłączał silnika np.: tuż po zjechaniu z autostrady, na pierwszych światłach... jakiś tam rozsądek zaszczepili ;), tylko)
PS.
Rzadki to wóz na polskich drogach, a i użykowników tu mało chyba...???
Z dpf ma doświadczenia takie że sam filtr wcale tak nie pada ale może paść jakiś osprzęt, mnie np padł po 50 tys termometr tylny dpf a poźniej już ok
1.5 dci 90 to mało spotykany motor bo taka jest paranoja że jak mało kasy no to 1.2, 1.6 i tego typu zabytki a tłumaczenia do upadłego że tylko wolnyssak rodem z lat 90-tych ubiegłego wieku to jest super rozwiązanie. Jak kogoś stać na dci to chyba kupuje bardziej uznana markę, która jest takim samym szrotem jak każde obecnie produkowane auto. Wg mnie mcv z dci 90 to najrozsądniejszy wybór i jedyny motor którym można tiry wyprzedać
Ostatnio zmieniony przez mojo 2016-07-30, 16:54, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum