Nie jestem w stanie dać więcej niż 85 tysięcy, a i tutaj będę chciał wynegocjować rabat, choćbym miał kupić w Gdańsku.
W dodatku boję się, że serwisowanie Subaru jest o wiele droższe. Dacia to 400zł raz na rok
1 przegląd Dustera kosztował 800 ( na szczęście nie mnie, tylko Renault Polska).
2-gi byłby droższy, gdyby nie to że skorzystałem z pakietu serwisowego.
Skąd więc Twoje 400 zł?
z tym 400 PLN to może przesada, ale za 500 PLN to już cena realna.
Od zakupu Dustera w 2012 roku do chwili obecnej żaden przegląd nie wyniósł mnie więcej niż ta kwota (ostatni przegląd po 4 latach w marcu 2015 roku wyszedł mnie 450 PLN). Oczywiście części moje- robocizna ASO. Dacia chyba jako jedna z niewielu firm zezwala na własne części, bo w innych ASO zarabia się szczególnie na tym. Zresztą pisałem już kiedyś, że ten sam olej Elf SXR 5W40 5L w ASO kosztuje 380 PLN, a w sklepie 100 PLN. Dlatego dopóki mam Dustera to nawet po gwarancji będę serwisował go w ASO, bo nie s to jakieś wielkie pieniądze.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-16, 19:46
Zbychu504 napisał/a:
Kubuch napisał/a:
Cav napisał/a:
Chodzi właśnie o ten napęd 4x4.
Tak żeby auto coś potrafiło, a nie tylko udawało
W takim razie najtańsza wersja z 4x4 za ok 64 tyś zł. 80 tyś za Dustera to naprawdę przerost formy nad treścią - żeby on się jeszcze jakoś specjalnie różnił od takiego za 50 tyś...
No właśnie,że się różni...dopłata za napęd i dopłata za mocniejszy silnik..
Debata na zasadzie BMW 316 kosztuje x a BMW m3 kosztuje x+y więc po co przepłacać?
No przecież Dustera można mieć już za 39 900 PLN więc po co za swojego wydawałeś ponad 50 000?
Jedni potrzebują napędów, drudzy mocniejszych silników a trzeci chce mieć wszystko razem
Dokładnie.
A nawet za max cenę nadal dupy nie urywa.
Niestety, brakuje mu jakości po prostu, czegoś co by odróżniało wykonanie wersji za 39 900 od tej za 80 tys.
I nie brać dodatków typu czujniki cofania ( bo poza Aso są kilkukrotnie tańsze)
To samo dotyczy MediaNav ( bo dopłata to chyba 950zł) a chociażby u nas to około 300 zł.
A standardowe radio też można sprzedać :)
Nie mówię już o popielniczce
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Na pierwszy rzut oka Duster jest zajebisty. Niestety 2 i 3 rzut oka - najczęściej już po zakupie - weryfikuje jego zajebistość. Jak miałeś MK4 ST220 to przesiadka na Rumuna będzie BARDZO BOLAŁA - wiem, bo przesiadłem się z Fiesty MK7 FL Titanium 1,0EB a to kilka półek niżej niż estejk :P
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-16, 23:25
Kubuch napisał/a:
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Na pierwszy rzut oka Duster jest zajebisty. Niestety 2 i 3 rzut oka - najczęściej już po zakupie - weryfikuje jego zajebistość. Jak miałeś MK4 ST220 to przesiadka na Rumuna będzie BARDZO BOLAŁA - wiem, bo przesiadłem się z Fiesty MK7 FL Titanium 1,0EB a to kilka półek niżej niż estejk :P
Coś w tym jest.
Ja się przesiadłem z Lancii Delty Integrale, więc boli do dziś,,,,
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2016-09-17, 09:29
Cav napisał/a:
fajny QQ to kosztuje raczej 120 niż 80 tys,
oglądałem niedawno taką bogatą wersję, mnóstwo bajerów, w większości moim zdaniem zbędnych plus dychawiczny silniczek 1,2 i napęd przedniej osi - cena 87 tys. DD w wersji 4x4 z jakimkolwiek silnikiem nie ma konkurenta choćby zbliżonego cenowo. Nie bawiąc się oczywiście w ocenę jakości i zapachu plastików
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Na pierwszy rzut oka Duster jest zajebisty. Niestety 2 i 3 rzut oka - najczęściej już po zakupie - weryfikuje jego zajebistość. Jak miałeś MK4 ST220 to przesiadka na Rumuna będzie BARDZO BOLAŁA - wiem, bo przesiadłem się z Fiesty MK7 FL Titanium 1,0EB a to kilka półek niżej niż estejk :P
Bez przesady.
Ja na Dustera przesiadlem sie z Audi A6 V6 i wcale nie bolalo...Powiem wiecej - w Dusterze czuje sie duzo lepiej...
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2016-09-18, 12:45
keikan napisał/a:
Bez przesady.
Ja na Dustera przesiadlem sie z Audi A6 V6 i wcale nie bolalo...Powiem wiecej - w Dusterze czuje sie duzo lepiej...
do mojego garazu obok dustera wjechal teraz xtrail w wersji tekna i jest przepasc.... wiem ze auta za 150 nie powinno sie porownywac do takiego za 80.
Za moja Dacie dalem w 2013 67, teraz widze ze cena pod 80. Za 80 szukalbym jednak czegos innego.
Kazdy jeden drobiazg w nissanie jest jakos przemyslany i malo rzeczy denerwuje.
Jezeli da sie kupic QQ 4x4 za okolice 80 i duster prestige tez tyle kosztuje to bralbym nissana bez zastanowienia.
Nissan bardzo mocno rabatowal na firme ostatnio. Jezeli dobrze widze to 4x4 dci 130km jest za 97tys cennikowo. Rabaty byly na poziomie 15% dla firm. Wychodzi jakies 82 tys.
Z tego widac, ze najbardziej pokrzywdzeni sa ci, ktorzy nie maja firmy :( Ja kupowalem auto jako zwykly obywateli dostalemmoze z 1000 PLN rabatu..
Ech,gdzie te czasy, gdy byly rabaty dla wybranych grup zawodowych z budzetowki?
Na chevroleta moglem miec na wejsciu 10% a na Fiata 8%.
Niestety Renault/Dacia nie prowadzi tekiej polityki...
Marka: Toyota
Model: GR Yaris
Silnik: 1.6
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 720 Skąd: kraków
Wysłany: 2016-09-18, 18:38
keikan napisał/a:
Z tego widac, ze najbardziej pokrzywdzeni sa ci, ktorzy nie maja firmy :( Ja kupowalem auto jako zwykly obywateli dostalemmoze z 1000 PLN rabatu..
Ech,gdzie te czasy, gdy byly rabaty dla wybranych grup zawodowych z budzetowki?
Na chevroleta moglem miec na wejsciu 10% a na Fiata 8%.
Niestety Renault/Dacia nie prowadzi tekiej polityki...
ja na DD 4%; jakby mieli target sprzedażowy na Dacię byłoby inaczej
na Renault ponoć jest
Marka: Dacia, Skoda
Model: Duster Ph II 4x4, Superb II
Silnik: 1,6, LPG, 2,0 TDI
Rocznik: 2015, 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 97 Skąd: Polska
Wysłany: 2016-09-18, 19:26
keikan napisał/a:
Kubuch napisał/a:
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Na pierwszy rzut oka Duster jest zajebisty. Niestety 2 i 3 rzut oka - najczęściej już po zakupie - weryfikuje jego zajebistość. Jak miałeś MK4 ST220 to przesiadka na Rumuna będzie BARDZO BOLAŁA - wiem, bo przesiadłem się z Fiesty MK7 FL Titanium 1,0EB a to kilka półek niżej niż estejk :P
Bez przesady.
Ja na Dustera przesiadlem sie z Audi A6 V6 i wcale nie bolalo...Powiem wiecej - w Dusterze czuje sie duzo lepiej...
Dokładnie jak się przesiadam ze skody Superb TDI mam to samo
johnson napisał/a:
Kazdy jeden drobiazg w nissanie jest jakos przemyslany i malo rzeczy denerwuje.
Tak to jak ja mam w Dusterze. Denerwuje mnie to ze w innych autach same światła się zapalają, jakieś doświetlenia zakrętów, że się nisko siedzi i że samochód do mnie gada jakieś bzdurne teksty i najgorsze włączające się same wycieraczki.
Ostatnio zmieniony przez Maximus 2016-09-18, 19:31, w całości zmieniany 1 raz
Za 8 dych to można kupić kompakta i to też bez szaleństwa z wyposażeniem, co do przesiadki z "lepszej" furmanki - fakt jest różnica która zaciera się po chwili i duster staje się akceptowalnym wozidłem
Ostatnio zmieniony przez Jan Dusigaz 2016-09-18, 19:35, w całości zmieniany 1 raz
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Na pierwszy rzut oka Duster jest zajebisty. Niestety 2 i 3 rzut oka - najczęściej już po zakupie - weryfikuje jego zajebistość. Jak miałeś MK4 ST220 to przesiadka na Rumuna będzie BARDZO BOLAŁA - wiem, bo przesiadłem się z Fiesty MK7 FL Titanium 1,0EB a to kilka półek niżej niż estejk :P
Bez przesady.
Ja na Dustera przesiadlem sie z Audi A6 V6 i wcale nie bolalo...Powiem wiecej - w Dusterze czuje sie duzo lepiej...
Dokładnie jak się przesiadam ze skody Superb TDI mam to samo
johnson napisał/a:
Kazdy jeden drobiazg w nissanie jest jakos przemyslany i malo rzeczy denerwuje.
Tak to jak ja mam w Dusterze. Denerwuje mnie to ze w innych autach same światła się zapalają, jakieś doświetlenia zakrętów, że się nisko siedzi i że samochód do mnie gada jakieś bzdurne teksty i najgorsze włączające się same wycieraczki.
mam Superba sluzbowego..Tyle, ze benzyne z turbo.. Na trasy super,ale i tak po robocie z przyjemnoscia wsiadam do mojej drakuli..
I tez mnie wkurzaja te wszystkie udogodnienia..Czasem w nocy trezeba gdzies podjechac dyskretnie, a tu dzienne sie pala czy chcesz czy. nie... bez sensu..
Moj tesc ma wyprawowa Toyote Land Cruiser z 1996 roku.. Tez go pytalem, czemu nie kupi czegos nowszego..powiedzial, ze w nowych za duzo rzeczy moze sie zepsuc..A napustyni czy w glebi Kanady to problem ;)
Zjezdzil tym autem juz caly swiat od Alaski po Australie..Silnik bez turbo,okna na korbki...ale niezawodne...
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-18, 20:34
Jan Dusigaz napisał/a:
Za 8 dych to można kupić kompakta i to też bez szaleństwa z wyposażeniem, co do przesiadki z "lepszej" furmanki - fakt jest różnica która zaciera się po chwili i duster staje się akceptowalnym wozidłem
Zaciera się - nie nie zaciera, aż takiej sklerozy nie mam.
Ale że staje się do zaakceptowania jako całość to prawda.
Nie jest źle z tym wykonaniem w Dacii. Może jest plastikowe i twarde, ale jest ładne! Kiedy jechałem na jeździe próbnej to nic nie skrzypiało i stukało. W Mondeo na 18 calowych kołach zaczęło skrzypieć wszystko w środku po kilkunastu tysiącach, a auto cennikowo kosztowało 136 tysięcy. No tylko tamto miało poniżej 7 sekund do setki, ale zawisłem na zawieszeniu w centrum miasta na jakimś niewidocznym pieńku, który rósł koło krawężnika. Jak jechałem autem na ryby bo kamienistej drodze, to zanim dojechałem nad wodę, to był wieczór. Duster spełni swoje zadanie :) No i ta bryła - podoba mi się bardzo! Żadne inne CRV, RAV4 czy inne. Duster ma to "coś".
Na razie - przejechałem 86 tys. km - wygląda na to, że wszystko się trzyma, nie skrzypi. A że twarde, no cóż budżetowe auto (ale tak mają i inne auta, np. Nissan Note, Skoda fabia i wiele innych, jakie oglądałem).
Przez ten czas coś się zdarzyło w aucie. Klima chyba poprawiona - za mało było tras, by na 100 proc. to potwierdzić. Wymieniono też łącznik stabilizatora i końcówkę drążka kierownicy (na gwarancji) oraz poprawiano położenie drzwi kierowcy (się były poluzowały) i zamek maski (się był poluzował).
Jest tak, że my - ale i recenzenci z pism motoryzacyjnych - narzekamy na wykonanie Dacii, dlatego, że to ... Dacia. Tych samych wad/cech, które wytyka się Dacii nie wytyka się innym autom, które je posiadają. Dlaczego? Dlatego, że to Dacia - Rumunka, a nie Japonka, Niemka, Czeszka czy Hiszpanka.
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2016-09-20, 09:47
piku napisał/a:
Kacper_Potocki napisał/a:
Nie jest źle z tym wykonaniem w Dacii.
Na razie - przejechałem 86 tys. km - wygląda na to, że wszystko się trzyma, nie skrzypi. A że twarde, no cóż budżetowe auto (ale tak mają i inne auta, np. Nissan Note, Skoda fabia i wiele innych, jakie oglądałem).
Przez ten czas coś się zdarzyło w aucie. Klima chyba poprawiona - za mało było tras, by na 100 proc. to potwierdzić. Wymieniono też łącznik stabilizatora i końcówkę drążka kierownicy (na gwarancji) oraz poprawiano położenie drzwi kierowcy (się były poluzowały) i zamek maski (się był poluzował).
Jest tak, że my - ale i recenzenci z pism motoryzacyjnych - narzekamy na wykonanie Dacii, dlatego, że to ... Dacia. Tych samych wad/cech, które wytyka się Dacii nie wytyka się innym autom, które je posiadają. Dlaczego? Dlatego, że to Dacia - Rumunka, a nie Japonka, Niemka, Czeszka czy Hiszpanka.
Czyli twój przypadek potwierdza to co pisałem w innym wątku klo Karenzo - da się regulować drzwi, nie trzeba ich od razu wymieniać. Czy wiesz w którym miejscu regulowano?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum