Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-04, 22:07
laisar napisał/a:
.... jeśli dalej będzie najtańsza, to przyszłości nic nie zagrozi.
No właśnie, poczekajmy na nowe cenniki bo już w tej chwili modele z rozsądnymi silnikami zaczynają się cenowo niewiele różnić od konkurencji. Jak po lifcie San/Log/MCV pójdzie jeszcze w górę a pewnie tak będzie i np dci dojdzie do blisko 60 tys to już nie będzie to taka okazja.
damiaszek napisał/a:
Z tym porównaniem pojemności bagażnika sedana do kombi to bym uważał. W sedanie masz górę z blachy, a w kombi odsuwasz roletę i ładujesz dalej ;)
Kombi czy MiniVan w porównaniu do Sedana to logistycznie 2 różne światy.
Ostatnio zmieniony przez mojo 2016-10-04, 22:13, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-05, 15:50
laisar napisał/a:
Przecież w prasówce podano ceny - większość się nie zmieniła, część wzrosła, a niektóre spadły.
To jak takie ceny będą w PL przeliczając średnio EURO po 4,30 to np dci90 poszły w górę i to jakieś 10%. Najtańszy MCV z tym silnikiem 57620 a najdroższy 63425. Jak się dołoży np metalic i alu to 60-65 tys. Najtańsze Sandero 75sce 34357. No za Dacie to już przesada
Renault nie przelicza cen w ten sposób - wewnętrzne kursy firmy dla poszczególnych marek, modeli i wersji były, są i zapewne dalej będą różne. "Pozycjonowanie"...
Podane ceny można za to porównać ze strefą euro - i o niej pisałem, sprawdziwszy ofertę we Francji i Niemczech.
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-05, 16:31
laisar napisał/a:
Renault nie przelicza cen w ten sposób - wewnętrzne kursy firmy dla poszczególnych marek, modeli i wersji były, są i zapewne dalej będą różne. "Pozycjonowanie"...
Podane ceny można za to porównać ze strefą euro - i o niej pisałem, sprawdziwszy ofertę we Francji i Niemczech.
No to reasumując z tej "prasówki" dokładnie nic nie wynika i można sobie tylko pogdybać czy coś będzie kosztowało 51 czy 58 tys
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-05, 19:16
W cennikach to jest jeden wielki bur.... i te ceny ze strony renault mają się nijak do niczego np:
Sandero Stepway 90Tce wg nowych cen 12600 euro a już we Francji na stronie Dacii 10600 euro czyli blisko 20% się euro do euro dewaluuje
W Czechach 1.2 16V w ogóle już niedostępny.
W zasadzie wszędzie oprócz PL są nowe cenniki. Widać w RP wyjątkowo się opier....
Trzeba poczekać na oficjalne cenniki w Polsce bo teraz to tylko gdybanie.
Osobiście wydaje mi się, że 3/4 użytkowników nie będzie wiedziało ile cylindrów będzie miało jego auto.
Kto się więcej naczyta internetów, ten marudzi na słaby dźwięk (jakby to było tak ważne w budżetowym samochodzie) i gorsze wyważenie (kiedyś 3-cylindrówki faktycznie się telepały, teraz są znacznie lepie wyważone).
Reszta nie będzie wiedziała co się dzieje pod maską.
Nie potrafię znaleźć oryginalnego tekstu, który kiedyś czytałem na temat BMW serii 1.
Podobno 80% użytkowników nie wiedziało, że auto nie ma napędu na tył. :D
Ostatnio zmieniony przez GRL 2016-10-05, 20:59, w całości zmieniany 1 raz
silniki R4 V6 czy W8
zostały wprowadzone tylko z powodu łatwiejszego wyważenia silnika
tzn bardzo trudno opanować 6 l poj. w R4 ale w V8 już tak .
Nie rozwiązano problemów niestabilności jednostek 3 cylindrowych po prostu mają lepsze "(droższe) zawieszenie silnika które będzie dużo szybciej się zużywać . Do tego taka jednostką musi być utrzymywana w idealnym stanie ponieważ przy jakiś problemach wpada w niemiłosiernie drgania .
Dużo większy problem szykuje się w transporcie ciężkim gdzie producenci planują przejście na silniki rzędowe 4 cylindrowy z powodu najlepszych sprawności taki jednostek i tu pojawi się problem z wyważeniem tych silników
Renault nie przelicza cen w ten sposób - wewnętrzne kursy firmy dla poszczególnych marek, modeli i wersji były, są i zapewne dalej będą różne. "Pozycjonowanie"...
Podane ceny można za to porównać ze strefą euro - i o niej pisałem, sprawdziwszy ofertę we Francji i Niemczech.
No to reasumując z tej "prasówki" dokładnie nic nie wynika i można sobie tylko pogdybać czy coś będzie kosztowało 51 czy 58 tys
Lepsiejsze wersje będą pewnie droższe... kamera cofania, hill-holder - to już pewnie z 2-3 tys wiecej. Do "markowej i lepiej wyposażonej" konkurencji i tak jest 10 - 15 tys zapasu....
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-07, 04:30
grzes74 napisał/a:
Lepsiejsze wersje będą pewnie droższe... kamera cofania, hill-holder - to już pewnie z 2-3 tys wiecej. Do "markowej i lepiej wyposażonej" konkurencji i tak jest 10 - 15 tys zapasu....
Na "kolanie" wyszła mi najtańsza MCV dci90 z metalikiem i alu ok 60 tys
Wrzuciłem w otomoto:
- kombi
- diesel
- nówka (przebieg do 10 km)
- ceny 55-65
i wywaliło Partnery, Meganki, Fabie, Couriery i jeden i30. Wszystkie Silniki od 95KM do 110KM czyli mocniejsze. Ja tu osobiście już żadnego "zapasu" nie widzę.
Lepsiejsze wersje będą pewnie droższe... kamera cofania, hill-holder - to już pewnie z 2-3 tys wiecej. Do "markowej i lepiej wyposażonej" konkurencji i tak jest 10 - 15 tys zapasu....
Na "kolanie" wyszła mi najtańsza MCV dci90 z metalikiem i alu ok 60 tys
Wrzuciłem w otomoto:
- kombi
- diesel
- nówka (przebieg do 10 km)
- ceny 55-65
i wywaliło Partnery, Meganki, Fabie, Couriery i jeden i30. Wszystkie Silniki od 95KM do 110KM czyli mocniejsze. Ja tu osobiście już żadnego "zapasu" nie widzę.
Tyle, że z kompaktów (bo tu jest pewnie konkurencja dla MCV) to same meganki z poprzedniej generacji... Jak sobie skonfigurujesz nowe megi grandtour w dieslu to pewnie przekroczysz 70.
I30 to jakaś oferta flotowa.. Kowalski pewnie tak fajnie nie kupi.
Fakt że jest sporo kombivanów. W doblo, transicie, kangur/citan nie siedziałem, ale tylne fotele w berlingo/ partner to jakaś porażka. Małe krótkie i w dodatku na skrajnych miejscach przeszkadza mechanizm przesuwania drzwi. Po za tym auta bardzo fajne i funkcjonalne.
Większość z tych samochodów robiona "na zamówienie" pewnie była jednak trochę droższa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum