Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2016-10-17, 18:12 Zakładanie LPG do seicento 1.1 MPI
Opłaca się montować gaz do seja 1.1 (55KM) ma ktoś jakieś doświadczenia? Jaki mniej więcej koszt założenia i którą generację polecacie? Seicento od nowości ma przejechane uwaga!! 10000km (dziesięć tysięcy kilometrów). Na rok robię 15kkm a tym autkiem fajnie pomyka się do pracy, zawsze można zaparkować itd tylko spalanie mnie trochę wkurza w tak lekkim aucie a spalanie oscyluje na poziomie 6-6,5l większość trasa w porównaniu do sanderki dci spalanie wynosi mi od 4.5 latem do 5 zimą a koników dużo więcej niż sejcz.
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Ostatnio zmieniony przez Lukas87 2016-10-17, 18:29, w całości zmieniany 2 razy
Jeździłem takim sejkiem przez miesiąc (ok 3 tys. km), na gazie jeszcze nie sekwencyjnym - przełączanym od obrotów. Choć nie marzyłem wtedy o niczym innym, jak o powrocie do mojego wiekowego BMW, to wspominam to dobrze. Przy mojej ultra ciężkiej nodze 8,5l lpg, butla w kole, więc bagażnik nawet został. Jak sztuka zadbana, to warto przemyśleć ten gaz faktycznie. :)
_________________ Bartłomiej Stąporek
Dział Sprzedaży
tel. 515-472-022
Autoryzowany dealer Renault i Dacia
Pietrzak Sp. Z o.o.
Ul. Bytomska 39
41-600 Świętochłowice
Czy się opłaca - przelicz koszty, przebiegi i kalkulator Ci odpowie Technicznych przeciwskazań na pewno nie ma, co najwyżej takie natury funkcjonalnej - pojemność butli, zmniejszenie symbolicznego bagażnika itp. Na mieszalnikowej szybko padały kolektory, więc pozostaje sekwencja.
W naszym regionie (mieszkam za miedzą ) są dwa bardzo sensowne warsztaty : auto-mix Skrzyszów i davanti Katowice. Ja montowałem w automix, ale są drożsi. Davanti ma teraz fajną ofertę na Staga i gdyby taką ofertę mieli w sierpniu osobiście bym się na to zdecydował.
Teściu zakupił w roku 2007 używane ( nie pamiętam dokładnie jaki to był rocznik) Seicento z silnikiem 1,1 55 KM - była to jakaś sportowa wersja.
Instalacja była już założona i jeździł tym autkiem bez żadnych większych problemów do 2014.
Z tego co się orientuje do samochód jest w eksploatacji do tej pory
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1073 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-10-19, 15:04
a jak tam stan blacharki? Bo seicento to już chyba miliony lat nie jest produkowany. Może się okazać, że będziesz musiał zezłomować, pomimo sprawnego silnika.
Akurat Seicento jeśli nie miało napraw blacharskich jest dość trwałe. Cinquecento to był dramat dlatego praktycznie już się ich nie spotyka.
A ostatnie wyprodukowano w 2010 roku więc nie przesadzajmy :)
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2016-10-19, 15:18, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum