Zabrali Open Edition i wstawili z powrotem Ambiance.
Przy okazji tak skonfigurowali, żeby nie chciało się tej wersji kupować.
1,5x droższa klima + dopłata za światła przeciwmgłowe + dopłata za radio
I w ten sposób lądujemy już zbyt blisko Laureate, żeby nie dołożyć tych kilku setek i mieć znacznie więcej bajerów w śmiesznej cenie.
Szach i mat.
Ciekawe tylko czy coś poprawili w kwestii problemów przy przełączaniu paliw...
Jak jest ciepło (>10 stopni mniej więcej), to przełączanie jest praktycznie momentalne. W lato to ledwo z garażu zdążyłem wyjechać i już byłem na LPG :)
Teraz to już trzeba dłużej pojeździć (1-2 km), żeby czujnik temperatury LPG na listwie wtryskowej załapał (tak, nie tylko temperatura silnika / wody reduktora się liczy do przełączenia).
nie zaczynajcie kolejnego flejmu o momencie obrotowym
W ogóle nie ma tu o czym flejmować - moment nie jest ani jedynym parametrem silnika, ani najważniejszym, ani nawet "obiektywnym" (ze względu na różnice jego przebiegu).
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3750 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-17, 14:51
Ale wyznawcom Św. Momentu pod wezwaniem Rudolfa Diesla tego nie wytłumaczysz i już. Możesz się posiłkować fizyką ale na końcu się dowiesz że "diesel to ma kopa" ....
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2016-10-17, 14:58, w całości zmieniany 1 raz
Czasem ma, czasem nie ma... zależy jaki, w czym, kiedy i jak mierzonego (:
_Udowodnić_ nie da się wyższości w żadną stronę - wszystko sprowadza się do subiektywnych założeń w rodzaju "idealnie sferycznych krów w całkowitej próżni", czyli koniec końców "lubię / nie lubię, I Co Mi Pan Teraz Zrobi?".
Marka: Dacia
Model: Sandero Open
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016 Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 639 Skąd: Wro
Wysłany: 2016-10-17, 19:07
Cóż, było lepiej Sandero Open z klima, radiem i metalikiem (tym w promo) wychodziło prawie 2000 zl taniej niż nowa wersja z takim samym wyposażeniem (klima, radio, +310 zł za światła p. mgielne). Nawet gdyby odliczyć metalik to i tak sporo zostawalo w kieszeni. I wole 1.2 niz te nowe 3 cylindry. W wersji za 33900 nie można też dołożyć centralnego zamka. Chyba kupiłem w odpowiednim momencie.
A co do LPG to mi zaoferowali we Wro za 5.000 zl, wiec nie wiem komu daja za 2.500.
Ostatnio zmieniony przez pixa 2016-10-25, 11:17, w całości zmieniany 6 razy
A co do LPG to mi zaoferowali we Wro za 5.000 zl, wiec nie wiem komu daja za 2.500.
2,5 tys różnica w w przypadku wyboru silnika 0.9 T i montaż fabrycznej instalacji, poza tym salon we Wrocławiu jest jakiś dziwny na maile odpowiadają po miesiącu bez żadnych odpowiedzi na zadane pytania po wszystko trzeba dzwonić
Ostatnio zmieniony przez brzuch0 2016-10-17, 19:42, w całości zmieniany 1 raz
Czasem ma, czasem nie ma... zależy jaki, w czym, kiedy i jak mierzonego (:
_Udowodnić_ nie da się wyższości w żadną stronę - wszystko sprowadza się do subiektywnych założeń w rodzaju "idealnie sferycznych krów w całkowitej próżni", czyli koniec końców "lubię / nie lubię, I Co Mi Pan Teraz Zrobi?".
Diesel daje wrazenie kopa i to wszystko. Obecnie jezdze stiolo jtd 115 KM (bylo kiedys, teraz pewnie mniej) i rapidem 1.4 tsi 122KM.
Fiat daje odczucia lepsze mimo ze jest ciezszy. Skoda dzieki turbo tez wrazenia daje niezle ale dopiero powyzej 4 tys obr. i ciagnie az do 6,5 tys.
Po krotkiej przejazdzce Dusterem 115 KM bez turbo uwazam, ze sprawia wrazenie mulastego a tak naprawde ma osiagi do setki takie jak stilo, ktory sprawia wrazenie najbardziej wciskajacego w fotel z tej trojki.
Krotko: wolnossaca benzyna umie tyle samo co turbodiesel i zawsze uwazalem, ze nie ma lepszych silnikow niz wolnossace :D
I pomimo olbrzymiej milosci do mojego stilonka, milosnicy turbodiesli to masosado i slon nadepnal im na ucho, bo lubia dzwieki klekotow :D
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-18, 08:18
DrOzda napisał/a:
Ale wyznawcom Św. Momentu pod wezwaniem Rudolfa Diesla tego nie wytłumaczysz i już. Możesz się posiłkować fizyką ale na końcu się dowiesz że "diesel to ma kopa" ....
Dane z autocatalog:
Lodgy 5 bieg czas od 80 km/h do 120 km/h
1.6 - 20 sek
dci 110 - 15 sek
MCV 5 bieg 80-120:
tce90 - 25,9
dci90 - 13,0
Moc taka sama bo 90KM a moment 135Nm i 220Nm - i o tym piszę.
Normalny użytkownik w takich właśnie warunkach w 80% wyprzedza i te 5 sek to jeden tir w tą w tamtą.
Uturbione benzyny są już z td porównywalne np tce115 tylko przy wykorzystaniu ich możliwości będą więcej paliły niż w takich samych warunkach td.
Nie jestem przeciw benzynie ale w autach typu RS, OPC a w daci dla rześkiego emeryta dci uważam za lepszy wybór.
Ostatnio zmieniony przez mojo 2016-10-18, 08:30, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-18, 08:52
goswee napisał/a:
no jak komus sie nie chce wrzucic 4 to rzeczywiscie bedzie przyspieszal w zolwim tempie.
a na 3 pewnie diesel zostanie w tyle, nie?
Masz rację tylko jak ktoś lubi redukcję o 2 w dół, obroty blisko maksa i te adrenalinkę "zdążę czy nie" to na dacia.pl raczej nie zajrzy a o tym aucie i jego wersjach silnikowych rozmawiamy.
a jak mozna nie lubic redukcji o 2 biegi i but do podlogi... emocje od razu rosna x2 :D
a ciekaw jestem kto z milosnikow diesli lub mikroturbo benzynowek jezdzilb po gorach? benzyniak 1.6 bedzie w stanie zastapic hamulec na zjezdzie a ani diesel ani 0.9 biturbo 200 KM nie poradzi.
dobra, ja juz sie zamykam, bo offtopa zrobilem celiezkiego :D
Marka: Dacia
Model: Był Logan MCV II PH II / jest Jogger
Silnik: Było 0.9 TCe LPG / jest 1.0 TCe LPG
Rocznik: 07.12.2016 / 2022
Wersja: Extreme 5-os.
Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 46 Skąd: Warszawa/Ruda Śląska
Wysłany: 2016-10-23, 12:39
W ogóle mają pierdzielnik. Wczoraj zamawialismy Logana MCV po lifcie, cena samego auta jest 50 złotych niższa od ostatniej ale np. W systemie u nich lakier kosztuje 1900, a w cenniku na oficjalnej stronie 1700 złotych
Cennik MCV obowiązujący od 14.10 zawiera już model z silnikiem sce75 - czyli 1,0 zamiast 1,2.
http://www.dacia.pl/media...e9/AM16_LM2.pdf
Dane techniczne w cenniku
moc kW/KM 54/73 (tylko dlaczego silnik się nazywa sce75 zamiast sce73?)
Prędkość maksymalna - brak danych
Przyspieszenie - brak danych
Emisja Co2 - brak danych
Zużycie paliwa - brak danych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum