Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
BŁONIE - OSKP Rafał Michalski + LPG
Autor Wiadomość
dacialoganmcv 


Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 403
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2016-11-28, 20:32   BŁONIE - OSKP Rafał Michalski + LPG

Odnośnie mojego auta i instalacji LPG opisałem w tym wątku http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641

Nie polecam bo:
- nieprawidłowo podpięty przewód od wskazań obrotów silnika dla sterownika instalacji BRC przez co nie działa większość opcji, w tym ważny dla ochrony silnika 1.6 Sce, dotrysk paliwa.
- druga kalibracja sterownika na zgłoszone uwagi o szarpaniu, zrobiona po łebkach, bez testu drogowego;
- na zgłaszane uwagi o braku ubywania paliwa w zbiorniku po ustawionym dotrysku paliwa 20% do składu mieszanki gazowej (przejechane 2500 km od założenia do przeglądu) odpowiedź, że "nie wiadomo do końca jak i czy to działa". Ustawienie było powyżej 2700 obrotów. Tak próbowano mi tłumaczyć. Ale przejechałem 700 km na autostradzie ze stałą prędkością 110 km/h, gdzie obroty silnika są ok. 3000 obr/min i nie ubył ani litr paliwa, a powinno ok. 10 litrów. Na stacji po 2000 km uzupełniłem paliwa za 30 zł i wskazania były takie jak przed uruchomieniem instalacji LPG w aucie, gdy zostawiałem na montaż. Więc dotrysk w ogóle nie działał, ubyło jedynie tyle co na rozruchy i grzanie silnika. A nie działał, bo przyczyna jest wymieniona wyżej; czyli braki w edukacji albo brak rozeznania co i jak z konkretnym silnikiem, który od razu został jednak rozpoznany jako "ten z Nissana". Więc jakaś wiedza o nim jest. Poza tym zanim pojechałem to telefonicznie podałem kody silnika z Nissana informując, że to jest jednostka 4 wtryskowa, gdzie w Nissanie występuje w mocniejszych wersjach jako 8 wtryskowa. Następnego dnia był telefon, że silnik sprawdzony, wiedzą jaki jest i można instalować i wiedzą jak się z nim obchodzić oraz co pustawiać zamiast lubryfikacji. Zresztą sami informowali, że dotrysk jest lepszym rozwiązaniem niż lubryfikacja.
- rozmowa z właścicielem rzeczowa, ale instalację montuje ktoś inny - jego pracownik - a z tym z kolei porozmawiać o czymkolwiek to graniczy z cudem.

Na plus:
- instalacja wykonana schludnie i bez żadnych zniszczeń w innych elementach pojazdu.

OSKP Rafał Michalski
Montaż instalacji LPG
Radonice 5B
05-870 Błonie
http://www.stacjakontroli.com
_________________
Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne