Z karoserią, ale nie konstrukcyjny - chyba że za taki uznamy tez np wgniotkę parkingową. Ten dach nie wyginał się w wyniku naprężeń samej konstrukcji, tylko z powodu przyłożenia do niej siły zewnętrznej, generowanej przez matę wygłuszającą....
To ta mata wygłuszająca jest na zewnątrz dachu? U mnie niczego na dachu nie przylepili - na szczęście.
No właśnie widzę, że będzie jednak tylko z relingami, także dla tych, którzy ich nigdy nie używają. Może chociaż zrobią inne, bardziej opływowe... Kowbojów (noszą kapelusze?), którzy cenią sobie widok (gdy jadą, to ich nie widzą...) i dźwięk relingów (gdy je widzą, to nie słyszą) pozdrawiam
Mata wytłumiająca - mały, twardy kawałek bitumu - jest przyklejona na środkowej części dachu, na tym płaskim kawałku między belkami wzmacniającymi. W opisie mojego auta na Dusterklub są zdjęcia.
http://www.dusterklub.pl/...er=asc&start=30
Co do półki - wyrzuciłem tzw. szmatę, zmieniłem boczki i założyłem półkę do ph1 - jestem bardzo zadowolony. Półka jest o wiele bardziej praktyczna. Nie narzekam na wysokość bagażnika, zawsze można półkę wyjąć. Zdjęcia z wykonania tych zmian także pod wskazanym adresem.
Marka: Dacia
Model: Duster II Techroad
Silnik: 1.6 4WD
Rocznik: 2019 Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Maj 2015 Posty: 402 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-16, 16:29
Z tego co mi wiadomo produkcja seryjna auta powinna ruszyć ok. lipca 2017, zdaje się że Renault będzie chciało Dustera pokazać podczas salonu w Genewie. Czas pokaże czy domysły okazały się prawdziwe
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1073 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2017-01-02, 13:56
Widzę, że bidna Rumunia ma podobne sny jak bidna Polska. Zamiast wziąść się do roboty i stworzyć fabrykę rumuńskich/polskich tanich pojazdów masowych, konceptują nad wirtualnymi, reaktywowanymi limuzynami o estymowanej cenie dostępnej wyłącznie dla kieszeni oligarchów. A masy nadal śniąc o limuzynach jeżdżą 15-20 letnimi trupami zezłomowanymi na zachodzie.
bidna Rumunia ma podobne sny jak bidna Polska. Zamiast wziąść się do roboty i stworzyć fabrykę rumuńskich/polskich tanich pojazdów masowych, konceptują .
Bidna Rumunia zachowała własną markę samochodów i sprzedaje je z sukcesem na świecie. Myśmy mieli u władzy "modernizatorów", którzy wszystko co się dało sprzedali na szmelc i nie mamy własnej marki aut, a sąsiednie kraje, które nigdy nie miały przemysłów motoryzacyjnych, produkują teraz więcej aut niż my.
Taki koncept dobry grafik robi prawie że na kolanie, potem idzie to w świat, ludzie ogądają i się dziwią, może pierwszy raz słyszą o marce Dacia, a w końcu kupują Sandero albo Lodgy.
Gdyby nie takie durnawe koncepty Dacii na Interii, to być może nie kupiłbym Dustera, a jeździłbym teraz czymś całkiem innym.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3746 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-02, 16:21
Zaraz mnie coś trafi ale zacznę jeszcze raz : jaką to polską markę samochodów osobowych mieliśmy kiedykolwiek poza Mikrusem i Syreną ?
No bo chyba tego czegoś, co tłuczono na Żeraniu a co było przestarzałe już niemal na początku produkcji nie określisz polską marką ?
Czym się różni fabryka Opla w Gliwicach , Fiata w Tychach , VW w Poznaniu od fabryki Dacii w Pitesti czy Skody w Mlada Boleslav których właścicielami są zagraniczni inwestorzy ?
Polska motoryzacja ma się świetnie , produkujemy mnóstwo części i podzespołów motoryzacyjnych. To że akurat montuje się mniej niż kiedyś gotowych samochodów to też kwestia chłonności rynku - sprzedaż nowych samochodów jest żenująco niska, ale to nie jest wina ich producentów akurat.
Różni się znaczkiem, ukłon w stronę tubylców i ich sentymentów.
My też mamy swoje marki: Polonez i Vistula (kosi, ubiera i ludzi po rowach poniewiera - ta druga).
Sprzedaż jest żenująco niska z winy złych kapitalistów, którzy mało płacą pracownikom, do tego nieterminowo
Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 0.9 TCe Easy-R
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 248 Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-01-03, 11:38
piku napisał/a:
mbar napisał/a:
piku napisał/a:
a sąsiednie kraje, które nigdy nie miały przemysłów motoryzacyjnych
Czesi nie mieli własnego przemysłu? WTF url=https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/22/Tatra613_2I.jpg]Obrazek[/url]
Czesi mieli zawsze, od samego początku motoryzacji. Ale już Słowacja i Węgry nie za bardzo. A teraz - jak najbardziej.
Ale czesi nie mają swojej narodowej marki. To jest tylko część koncernu VAG i czesi mają tam tyle do powiedzenia na ile pozwala im właściciel.
To samo Dacia.
Zachowali Logo i wsumie tyle. Całość dostają z centrali.
Ostatnio zmieniony przez franius 2017-01-03, 11:38, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3746 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-03, 15:15
A nasze montownie czy producenci części to niby nie powiększają PKB ?
Co do polskich uczelni technicznych i ich rozwoju to wybacz ale nie będę używał niecenzuralnych słów. Ostatnio z okazji jakiegoś pikniku naukowego odwiedziłem moją Alma Mater - Politechnika Warszawska. Z ciekawości zajrzałem do swojego instytutu - na liście pracowników po 15 latach były może ze dwa nowe nazwiska na kilkadziesiąt zatrudnionych osób.
W Niemczech jest następująca zasada - po zrobieniu doktoratu Pan/Pani świeżo upieczony doktor dostaje kopa w d... i musi sobie znaleźć zatrudnienie czy to w przemyśle czy to w innej uczelni. U nas 95% pracowników naukowych od matury do emerytury nie wychodzi z jednego pokoju.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum