Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 447 Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2016-12-02, 23:26
Dla tych co chcą poczekać na dewocjonalia z Dacii, to nowe Sandero/Logan/MCV będą już miały kierownicę i poduszkę a'la Renault z sygnałem dźwiękowym na poduszce powietrznej.
Nadal do wymiany trzy elementy: przełącznik zespolony, kierownica, poduszka.
_________________ Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 447 Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2016-12-03, 08:55
laisar napisał/a:
dacialoganmcv napisał/a:
regulację szybkości pracy przerywanej wycieraczek. Zapewne brakuje jakiegoś przewodu
W poprzedniej generacji było to ustawiane w UCH.
Za chwilę będę miał dostęp do Clipa, to pobawię się i poszukam. Jednak w poprzedniej generacji można było ustawić więcej. W MCV z 2013 roku nic nie można było zmienić... Szansa jednak jest, bo w Clio IV/Captur można wyłączyć poprzez ekran dotykowy automatyczne włączanie wycieraczki z tyłu, jeśli były włączone z przodu. Więc może i tu da się ten diabelski pomysł na rysowanie szyby przeprogramować.
_________________ Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 447 Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2016-12-03, 10:40
Bardzo możliwe, ale bardziej prawdopodobne, że w kolejnych edycjach dodają opcje. W tej to miałem nie było opcji aktywacji kamery w Media Nav. Od wersji 146 już jest. A w UCH w MCV też było kiepsko.
_________________ Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 447 Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2016-12-03, 11:49
Może tak być. Bo w MCV 2013 w starszej wersji edycji włączyłem Hill Holder w pompie hamulcowej, którego w mojej wersji nie było. A w 146 jak patrzyłem to już tej opcji nie było... Więc bardzo prawdopodobne.
_________________ Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
To już głupota. Takich to omijaj z daleka... nie wierz w ich.
Podstawowa zasada jest tylko: OBOWIĄZKOWY demontaż kolektora dolotowego do nawiercenia, nie ważne czy metalowy czy plastikowy.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 447 Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2016-12-15, 20:13
Też jestem ZA zdjęciem kolektora, aczkolwiek dzwoniłem do wielu polecanych na lpg forum i większość nie zdejmuje, jak jest miejsce. Paru tłumaczyło, że wtłaczają powietrze do kolektora i robią nadciśnienie, które nie pozwoli aby jakiś wiór wleciał do środka. Na ile to prawda to nie wiem. Aczkolwiek w Sce trzeba zdjąć kolektor, aby wywiercić otwory jak najbliżej komory spalania. Bo to co było u mnie to niezbyt estetycznie wyglądało. Stąd zostało przerobione tak jak być powinno.
_________________ Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 447 Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2017-01-05, 23:56
Dzisiaj zadziałało:
Interwał wycieraczek na manetce z Clio IV/Captur.
Wyłączone automatycznie włączanie wycieraczki tylnej szyby po włączeniu i wyłączeniu (w ciągu ok. 30 sekund) przednich wycieraczek. Nie będzie rysowania szyby piachem...
_________________ Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
Wyłączone automatycznie włączanie wycieraczki tylnej szyby po włączeniu i wyłączeniu (w ciągu ok. 30 sekund) przednich wycieraczek. Nie będzie rysowania szyby piachem...
Jak to zrobiłeś? CLIP-em poza wymianą manetki? Czy możesz to jakoś zdradzić szczegóły wykonania, bo mnie też denerwuje bezmyślne rozwiązanie tylnej wycieraczki przez fabrykę.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 447 Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2017-01-06, 10:38
Zmiana manetki, przeprogramowanie w obu przypadkach. CLIPem nic nie zrobisz.
Przy okazji wyleczyłem auto z czujników ciśnienia. A za chwilę biorę się za Stop Start. Albo wyłączenie albo zmiana parametrów na takie, które nigdy nie będą spełnione, i nie będzie jak to niektórzy już tu wspominali "druciarstwa", które polegało na zwarciu dwóch przewodów albo wypięciu wtyczki na akumulatorze.
_________________ Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
Ostatnio zmieniony przez dacialoganmcv 2017-01-06, 10:48, w całości zmieniany 3 razy
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-06, 12:30
dacialoganmcv napisał/a:
A za chwilę biorę się za Stop Start. Albo wyłączenie albo zmiana parametrów na takie, które nigdy nie będą spełnione, i nie będzie jak to niektórzy już tu wspominali "druciarstwa", które polegało na zwarciu dwóch przewodów albo wypięciu wtyczki na akumulatorze.
Akurat to raczej się niczym nie różni bo czy oszukasz system przez zakłócenie zasilania czy ustawienie fałszywych parametrów to wychodzi na to samo czyli po protu coś musisz zepsuć aby nie działało.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum