Inny wahacz, może mieć inne wymiary pomimo, że nie powinien i to jest zły przykład. Poza tym wyjmując stary zmęczony i wkładając nowy ze sztywnymi tulejami to oczywiste, że geometria zmieni się.
Nie chodzi o to ze inne wymiary ma wahacz, tylko tuleje mozesz wbic na rozna glebokosc!!
Sam wymienialem tuleje tutaj w dusterze -> i sam z doswiadczenia powiadam ze mozna roznie ja wbic na rozna glebokosc a i tak wejdzie w sanki .
Cytat:
Konkretnego wahacza w sankach, nie możesz zamocować inaczej niż tylko w jeden sposób i po jego wyjęciu i włożeniu nie ma prawa być różnicy - jedynie, że dokręcasz śruby na podnośniku i po opuszczeniu na koła skręca z bólu tuleje
Patrz to co napisalem wyzej. Jak nie wiezysz to poszukacj sobie kolego tematu o wymianie tuleji- tam wrzucalem zdjecia na ktorych cos widac.
Tak jak powtarzam nie da sie tak samo co do mm zalozyc by zbieznosc wyszla co do 1mm. Nie ma takiej mozliwosci .
Sam ustawialem "na sznurki " zbieznosc kiedys u siebie i nawet pol obrotu koncowka drazka kierowniczego zmienia zbieznosc to co mowic tuleje z wahaczem na 2 punktach mocowania gdzie tez jest "luz".
ja właśnie wymieniałem całe wahacze i w serwisie stwierdzili, że po wymianie nie ma potrzeby ustawiania zbieżności. A w ogóle jestem zdania, że lepiej wymienić cały wahacz niz bawić się w sworzeń i wymianę tulei, tym bardziej , że cenowo to minimalne różnice
Zależy jakiej jakości wahacz kupuje się na wymianę, jeżeli z ASO to nie ma tematu. Jeżeli jednak mamy zamiar kupić jakiegoś chińczyka, to lepiej pomęczyć się z fabrycznym, który wykonany jest z lepszej (grubszej) blachy, trzyma wymiary i wstawić w niego markowe tuleje np. Lemfordera. Czasami też można dostać markowe tuleje w wersji wzmacnianej (pełne) i wtedy taka naprawa zawieszenia jest bardziej długotrwała. Montaż chińskiego wahacza z chińskimi tulejami z gumy na prezerwatywy powoduje później pływanie samochodu na drodze i szybkie zużycie.
Inny wahacz, może mieć inne wymiary pomimo, że nie powinien i to jest zły przykład. Poza tym wyjmując stary zmęczony i wkładając nowy ze sztywnymi tulejami to oczywiste, że geometria zmieni się.
Nie chodzi o to ze inne wymiary ma wahacz, tylko tuleje mozesz wbic na rozna glebokosc!!
Sam wymienialem tuleje tutaj w dusterze -> i sam z doswiadczenia powiadam ze mozna roznie ja wbic na rozna glebokosc a i tak wejdzie w sanki .
Masz rację, rzeczywiście rozwiązanie w tych wahaczach to jakiś ewenement, że można sobie ustawić tuleje w wahaczu jak chce się Ale badziewie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum