Witam serdecznie, własnie noszę się z zamiarem zakupu Logana MCV z silnikiem 0,9 TCe w wersji 90 konnej. Mamy 2 dzieci (jedno jeździ jeszcze w wózku). Zastanawiam się czy to auto da sobie radę z moja rodzinką, wózkiem i wakacyjnym bagażami?
Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2 Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Sie 2015 Posty: 1365 Skąd: Racibórz
Wysłany: 2017-01-22, 16:12
MaciejzAdamowa napisał/a:
Zastanawiam się czy to auto da sobie radę z moja rodzinką, wózkiem i wakacyjnym bagażami?
Pod obciążeniem demonem elastyczności niestety ten silnik nie jest - a latem przy włączonej klimatyzacji tym bardziej. Ale do sprawnego poruszania jest w sam raz
Tutaj link do filmiku - Moje Sandero Stepway Tce 90 z czterema dorosłymi osobami i lekkim bagażem:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Zastanawiam się czy to auto da sobie radę z moja rodzinką, wózkiem i wakacyjnym bagażami?
Pod obciążeniem demonem elastyczności niestety ten silnik nie jest - a latem przy włączonej klimatyzacji tym bardziej. Ale do sprawnego poruszania jest w sam raz
Tutaj link do filmiku - Moje Sandero Stepway Tce 90 z czterema dorosłymi osobami i lekkim bagażem:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Heh, Czyli autko typowo rodzinne:), zdarza mi się 2 x w roku pokonać trasę Szczecin-Warszawa i i raczej staram się jechać przepisowo max 150/h, rozumiem ze przy nazwijmy to dynamicznej jedzie raczej tym silnikiem nie poszaleje?
Nie, ale nadaje się do przemieszczenia od punktu A do punktu B bez zająknięcia w normalnej eksploatacji, natomiast nie nadaje się do sprintu. Taki typowy dupowóz.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Jacyś tacy mało optymistyczni jesteście...
Suche fakty mówią, że dynamika tego auta powinna być porównywalna z wolnossącymi 1.6.
(Nawet jak te 1.6 ma trochę wyższy moment obrotowy, to w nieużywanym zakresie obrotów.)
Przy masie logana powinien to być solidny średniak, czyli nie będzie na co narzekać.
Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2 Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Sie 2015 Posty: 1365 Skąd: Racibórz
Wysłany: 2017-01-22, 18:36
GRL napisał/a:
Jacyś tacy mało optymistyczni jesteście...
Ależ skąd - po prostu mówię to ze swojego czysto subiektywnego doświadczenia. Przy obciążeniu ten silnik jest ospały, ale jadąc samemu lub we dwójkę to jest jak dla mnie bardzo dobrze
A do tego na trasie potrafi naprawdę mało spalić - ale jak zaznaczyłem jadąc samemu lub we dwójkę. Czyli w moim przypadku w 90%.
_________________ enjoy the silence
Ostatnio zmieniony przez gregorisan 2017-01-22, 18:39, w całości zmieniany 1 raz
Witam serdecznie, własnie noszę się z zamiarem zakupu Logana MCV z silnikiem 0,9 TCe w wersji 90 konnej. Mamy 2 dzieci (jedno jeździ jeszcze w wózku). Zastanawiam się czy to auto da sobie radę z moja rodzinką, wózkiem i wakacyjnym bagażami?
W te wakacje jechaliśmy w 4 osoby (2 dorosłe, 2 dzieci) z pełnym bagażnikiem po roletę i trzema dużymi rowerami na dachu (nie mówiąc o dwóch zbiornikach pełnych paliwa) i jechało się w miarę normalnie. Bardziej trzeba było uważać na te rowery :)
_________________
Ostatnio zmieniony przez mbar 2017-01-22, 19:43, w całości zmieniany 2 razy
To już mam pewien obraz tego auta. Najgorsze chyba w tym wszystkim jest podejście pani z salonu w Szczecinie, która jakoś specjalnie nie kwapi się do walki o klienta, niby jest miła na wszystko odpowiada z chęcią ale ciągle gdzieś z tyłu głowy brakuje mi tego poczucia wyjątkowości, przecież mimo iż nie są to bardzo drogie samochody, trzeba za nie płacić ciężko zarobionymi pieniędzmi.
... jest podejście pani z salonu w Szczecinie, która jakoś specjalnie nie kwapi się do walki o klienta ...
Byłem niedawno w tym salonie przymierzyć się w końcu do poliftowego Sandero.
Przy okazji przysłuchałem się bajek jakie są opowiadane klientom.
Najlepsza jest ta - "no niestety, ale nie możemy dać żadnego rabatu na Dacię, gdyż mamy na nich tak małą marżę, że jak zostanie nam 1000zł, to będzie dobrze."
Z serwisem chyba też jest coś nie teges, gdyż gdzieś na forum natrafiłem na informację, że jeden z użytkowników woli jeździć na przeglądy do Gorzowa niż robić je na miejscu.
Raz zaczepiłem jednego właściciela Logdy, to powiedział, że on akurat "stołuje się" w Koszalinie.
Choć nie potwierdzę na 100% czy jest to problem z salonem na Struga, gdyż całkiem niedawno koncesję stracił konkurencyjny salon i teraz ci zostali monopolistami na szczecińskim rynku.
Skoro mieszkasz w Szczecinie to można spróbować u zachodnich sąsiadów (Niemcy).
Może lepiej potraktują klientów, tylko nie wiem jaka byłaby cena sprzedaży...
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022 Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 917 Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-02-17, 10:32
GRL, pamiętam że jak chciałem wymienić zamki w Loganie to Gorzów mnie złał za to w Slubicach (ten sam właściciel) obsłużyli mnie tak że złego słowa nie powiem.
Szybko, rzeczowo i z kulturą.
Ciekawie jaki wpływ na to ma fakt że w Słubicach gro klientów to jednak Niemcy...
Chyba wszystko zależy nie tyle od salonu tylko od sprzedającego, jeżeli ma procent od sprzedaży to będzie chciał uzyskać wyższa cene, zrozumiałe to jest w przypadku sprzedaży małej liczby aut z kolei jeżeli dal by większy rabat jest szansa ze sprzedawał by więcej aut i procent tez miałby lepszy
Monopol jest dramatyczny. Polmotor w szczecinie do bojkotu. Auto kupilem w warszawie. Kilku dealerow i inna rozmowa. Struga w szczecinie jedzie na braku konkurencji ale na szczescie robienie przegladow poza ASO juz nie pozbawia gwarancji
90 tce daje radę W Mcv wg mnie. 4 osoby dorosłe + bagaże, 350 km trasami krajowymi i wojewódzkimi z prędkościami na liczniku 110-120km/h i spalił tylko 6,6l wg dystrybutora! Biegi zmieniane przy 2750-3000 obr/min.
Mam taki pojazd od maja. Przejechalem nim już 6000 km. Ostatnio bylismy nad morzem 680 km 3 osoby dorosłe plus małolat. Autostrada 150 km/h. Bilans to 65 litrów LPG. Oczywiscie z klimatyzacją. BEZ KOMENTARZA.
Nie zimno nad morzem :D? 90 tce to chyba jedyny słuszny silnik do takiego auta. Faktycznie dopóki nie złapie temperatury to jest trochę ospały, ale później już jest spoko
Ja mam "stary 1.2" 72 km + lpg
Podróżuję z rodziną, też wożę wózek, torby, walizki i mnóstwo innych bagaży. Auto w kategorii - rodzinne dostaje ode mnie 10/10. Ekonomiczne - 20/10. Jeżeli na tym Ci zależy, to auto dla Ciebie
Ja mam "stary 1.2" 72 km + lpg
Podróżuję z rodziną, też wożę wózek, torby, walizki i mnóstwo innych bagaży. Auto w kategorii - rodzinne dostaje ode mnie 10/10. Ekonomiczne - 20/10. Jeżeli na tym Ci zależy, to auto dla Ciebie
Wszystko zależy od kierowcy i tego jak lubi jeździć. Jeśli wystarcza jazda 90km/h za tirem to 1.2 wystarczy, a i spalanie będzie małe przy takich prędkościach
Ja mam "stary 1.2" 72 km + lpg
Podróżuję z rodziną, też wożę wózek, torby, walizki i mnóstwo innych bagaży. Auto w kategorii - rodzinne dostaje ode mnie 10/10. Ekonomiczne - 20/10. Jeżeli na tym Ci zależy, to auto dla Ciebie
Wszystko zależy od kierowcy i tego jak lubi jeździć. Jeśli wystarcza jazda 90km/h za tirem to 1.2 wystarczy, a i spalanie będzie małe przy takich prędkościach
Stereotypowe podejście. Chyba każdy, kto kupuję takie auto nie zamierza się ścigać. Co nie zmienia faktu, że auto do poruszania się w sensownym tempie do 110km/h jest wystarczające.
Nie jeżdżę za TIR-ami, a spalanie oscyluje w granicach 7 litrów gazu na 100km.
Pewnie, tylko wyprzedzenie tira 0,9 tce a 1,2 będzie dość różne i nikt tu nie mówi o ściganiu. A te stereotypy to sobie daruj, bo nie widzę nic stereotypowego w mojej poprzedniej wypowiedzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum