Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3746 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-06, 12:27
LPG z silnikiem H4M ma swój wątek w odpowiednim dziale - jest problem z potencjalną regulacją luzu zaworowego. Spory przebieg przez rok - to nie była taksówka?
Co do naprawy to do wymiany przedni błonnik drzwi i pół tylnego ( tnie się na wysokości tylnego okienka) plus zderzaki.
LPG z silnikiem H4M ma swój wątek w odpowiednim dziale - jest problem z potencjalną regulacją luzu zaworowego. Spory przebieg przez rok - to nie była taksówka?
Co do naprawy to do wymiany przedni błonnik drzwi i pół tylnego ( tnie się na wysokości tylnego okienka) plus zderzaki.
Co do uszkodzeń to liczę się z dodatkowymi kosztami. Wątek o tym silniku przeczytałem ,ale ciężko wywnioskować czy to kanał ,czy strachy na lachy. Jak z tą ceną ,wydaje się dobra ,można jeszcze pewnie coś zbić.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3746 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-06, 12:34
Jeśli obejmuje ją gwarancja i dasz radę naprawić w powiedzmy 7 kPLN to warto rozważyć. Acha to jest wersja Ambience z klimą.
edit: na allegro komplet do ww. do wymiany i spasowania kupisz za ok 3000 PLN.
Pozostaje tylny błotnik który mi ASO robiło z AC bezgotówkowo ale kosztorys wyniósł ok 4000 PLN
Więc całość da się za 5000 PLN zrobić porządnie bez grzania i kilogramów szpachli.
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2017-08-06, 12:44, w całości zmieniany 1 raz
Jeśli obejmuje ją gwarancja i dasz radę naprawić w powiedzmy 7 kPLN to warto rozważyć. Acha to jest wersja Ambience z klimą.
edit: na allegro komplet do ww. do wymiany i spasowania kupisz za ok 3000 PLN.
Pozostaje tylny błotnik który mi ASO robiło z AC bezgotówkowo ale kosztorys wyniósł ok 4000 PLN
Więc całość da się za 5000 PLN zrobić porządnie bez grzania i kilogramów szpachli.
średnio się (delikatnie mówiąc) orientuję w naprawach blacharskich. To nie da się tego zrobić bez wymiany elementów ,tzn. tylko usunięcie wgnieceń i malowanie? Oczywiście mam na myśli jakiegoś dobrego fachowca a nie jakiegoś garażowego blacharza-lakiernika.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3746 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-06, 13:45
Wszystko się da ale to nie jest drobne wgniecenie:
tylnego błotnik bez grzania i kilograma szpachli nie da rady (wiem bo miałem identyczne wgniecenie nawet płytsze)
przedni się nie opłaca skoro z demontażu pod kolor kupisz za 400 PLN i wystarczy przełożyć
Co do drzwi to znowu kilogram szpachli i lakierowanie albo komplet obu w kolorze do przełożenia za 1500 ... nie sądzę żeby dało się je wyciągnąć idealnie a i tak dochodzi lakierowanie...
Dlaczego obecny właściciel nie robi tego z AC? Przecież to roczne auto.
Może już przytulił kaskę z ubezpieczenia a teraz pozbywa się "wraka". Zrobił sobie taką szkodę całkowitą
Dlaczego obecny właściciel nie robi tego z AC? Przecież to roczne auto.
Może już przytulił kaskę z ubezpieczenia a teraz pozbywa się "wraka". Zrobił sobie taką szkodę całkowitą
Wrak, nie wrak.
ASO wyceniłoby taką naprawę na kilkanaście tysięcy.
Jeżeli wyegzekwował ów kwotę od ubezpieczyciela, to lepiej opchnąć "resztki" za 30k i pójść po nówkę, za grosze.
Jeżeli wyegzekwował ów kwotę od ubezpieczyciela, to lepiej opchnąć "resztki" za 30k i pójść po nówkę, za grosze.
Dokładnie tak jak mówisz tym bardziej że auto nie jest z symbolicznym przebiegiem jak na rok jazdy.
Ja bym się dokładnie zorientował ile będzie Cię kosztować naprawa i wówczas podejmował decyzję, jeśli naprawa +pakiet startowy (filtry, olej) nie przekroczy 10 tys to warto się zastanowić.
Marka: Ford/Dacia
Model: Fiesta/Duster
Silnik: 1,4i LPG/ Blue dCi 115 4WD
Rocznik: 2013 Trend, GoldX/2020 Ptestige Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 369 Skąd: KR
Wysłany: 2017-08-07, 04:00
Chłop w ogłoszeniu napisał, że instalacja fabryczna, a centralka jest przecież Staga. Wtryski to czasem nie najpodlejsze Valteki, na półmetrowych wężach?
Nie wiem, ale zawsze jestem ostrożny przy tego typu okazjach.
Może jeszcze jest wszystko dobrze, a może.......
_________________ miała być Sandero Laureate tce, jest Fiesta mk7, no i Duster
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2017-08-07, 11:17
oberkron napisał/a:
Dziękuję za wszystkie rady i opinie. Dzwoniłem ,już sprzedana.
Podejrzewam, że był w leasingu, zwłaszcza, że to powiat Gliwicki (SGL) a WE na rejestracji. Rok minął mógł wykupił, wziął nowy bo kaska z ubezpieczenia poszła, a tego sprzedał.
Rok minął mógł wykupił, wziął nowy bo kaska z ubezpieczenia poszła, a tego sprzedał.
Przepisy podatkowe są trochę inne i auto w leasingu trzeba trzymać 2 lata. Przypuszczam, że to ogłoszenie handlarza (tym bardziej, że pisał o koszcie naprawy 3 tys zł, którą to naprawę pewni umożliwiał), który odkupił wrak od leasingu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum