RowerekCombi, dzięki Ci za krzewienie wiedzy. We wpisie o radiu mnie objechali, że mam poprowadzone przecież kable i żebym kupił radio Dacii :) Wrzucam potomnym więc, że nie jest to prawda.
paulus108,
przed momentem odebrałem przejściówkę w paczkomacie. Pasuje jak ulał do kostek w Dacii, więc kwestia lutowania i jutro powinno grać :)
Ostatnio zmieniony przez infernopolska 2017-08-03, 17:13, w całości zmieniany 4 razy
Sprzęgło w Loganie chodzi mięciutko, w up! również, ale czuć że te z Dacii potrzebuje mniej energii, by je docisnąć w opór :)
Wspomaganie/parkowanie Logan < up!
Wyprzedzanie rozpędzaną furką Logan > up!
Przyśpieszenie do 100 km/h podobne
Prowadzenie... W up! założyłem opony 185/65 - fabrycznie były 165-tki... I miałem wrażenie, że przy dynamicznej jeździe na łuku będę dachował. Stąd zmiana.
Tak, up! prowadzi się przyjemniej, całkiem "precyzyjnie". Logan jest jakiś taki... Nadsterowny na tym, co fabryka dała :) Ale dobrze mi się jeździ. Ktoś pisał, że to można poprawić zmianą opon. Chętnie bym się przesiadł na szersze 16''. Pomyślimy.
Ostatnio zmieniony przez infernopolska 2017-08-03, 17:39, w całości zmieniany 4 razy
Wersja Access nie ma przelotki w drzwiach na kable głośnikowe
Obrazek
Ale ma doprowadzone kable od wnęki na radio do słupka.
Brakuje jedynie odcinka od słupka do drzwi ( wraz z gumową "przelotką")
Nikt Cię w temacie radia nie zjechał tylko staraliśmy Cię uświadomić że niewiele Ci brakuje do zrobienia wszystkiego za niewielkie pieniądze tsk żebyś miał świetne radio za małe pieniądze.
To raczej Ty nie słuchasz dobrych rad aby wydać jak najmniej i mieć jak najwięcej.
Pamiętaj że to nie forumowicze ale inni czychają na Twoje pieniądze.
Jak na Twoim miejscu bym zrobił tak jak opisałem.
Ale to Twój wybór i Twoje pieniądze.
Jak nikt? Wystarczy przeczytac konkretnie kto pomagal a kto glupio dogryzal, no chyba ze juz poszedl edit. I nie mowie o Tobie.
Moje radio z przejsciowka to ok 100 zl. Kupujac uzywane radio Dacii ponioslbym wiekszy koszt i jeszcze doszlaby cena glosnikow i przelotek. Do Accessa doplacac? Nie widze powodu.
Dziekuje za porady :) Na pewno beda cenna wskazowka dla tych, ktorzy beda widziec inaczej swoje accessy.
Ostatnio zmieniony przez infernopolska 2017-08-03, 23:03, w całości zmieniany 3 razy
Moje radio z przejsciowka to ok 100 zl. Kupujac uzywane radio Dacii ponioslbym wiekszy koszt i jeszcze doszlaby cena glosnikow i przelotek. Do Accessa doplacac? Nie widze powodu.
.
Podałem Ci linka do oryginalnego radia DaciaPlug Radio za 99 zł .
Koszt głośników ( komplet 4 sztuk to pewnie 40 zł w każdym razie ja za 30 zł sprzedałem swój komplet 4 głośników zdemontowanych z Dacii bo kupiłem komplet 2 drożnych za 100 zł ) koszt 2m kabla głośnikowego to około 10 zł .
Czyli za 149 zł miałbyś radio o bardzo dobrej jakości dźwięku odtwarzające i MP3 i CD i muzykę poprzez BT wraz ze świetnym systemem BT .
Chyba że nie będziesz dzwonił ani odbierał połączeń telefonicznych w czasie jazdy ( co wydaje mi się mało prawdopodobne)
Ale jak już napisałem to Twój wybór i Twoje pieniądze.
I dziękuję za propozycję :) Tak jak pisałem, na pewno inni przeglądający te tematy w przyszłości skorzystają na tej informacji.
Nie doliczyłeś gumowych przepustów do drzwi na kable. To kolejne złocisze. I tym sposobem za około 200 zł mam używany sprzęt, ale - jak mówisz - bardzo dobry sprzęt. OK. Jest to jakaś opcja. Oczywiście! I dobrze, że w tym oraz tamtym temacie jest o tym mowa.
Ostatnio zmieniony przez infernopolska 2017-08-04, 09:53, w całości zmieniany 4 razy
Nie doliczyłeś gumowych przepustów do drzwi na kable. To kolejne złocisze.
A otwory są? To można zrobić wersję ekonomiczną z jakiegoś wężyka od prysznica.
Głośniki są w radiu. Oby tylko to "nowe" chińskie radio posłużyło dłużej, niż "używane" za 200.
Eplus, kiedys pewnie zrobie tu wszystko po Bozemu :) Moze po gwarancji. Radio ma przejsciowke pod Dacie. Z oryginalna instalacja samochodu nic nie bylo robione. W razie czego mozna je odpiac....
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2954 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-08-21, 08:40
infernopolska napisał/a:
Spalanie miejskie: 8 litrów na 100km.Nadal na dotarciu. Ciekawe co będzie po? Czy lepiej czy gorzej? :)
Tak samo, nie zauwazysz roznicy, to za maly silnik zeby widziec roznice. Moze okolo 0,1-0,2 ale do takiej podwyzki/obnizenia spalania wystarczy bagaznik posprzatac lub ogolic sie.
Spalanie miejskie: 8 litrów na 100km.Nadal na dotarciu. Ciekawe co będzie po? Czy lepiej czy gorzej? :)
Tak samo, nie zauwazysz roznicy, to za maly silnik zeby widziec roznice. Moze okolo 0,1-0,2 ale do takiej podwyzki/obnizenia spalania wystarczy bagaznik posprzatac lub ogolic sie.
Też jakby mniej palił, gdy się ogoliłem
Ta niewielka różnica może wynikać bardziej z tego, że człowiek po prostu nauczy się operować gazem w swoim nowym samochodzie. U mnie też praktycznie żadnej różnicy w spalaniu. Silniki przychodzą do fabryki już dotarte, a poza tym technologia dokładniejsza niż przy produkcji silników do Poloneza.
Póki co, bez zarzutu. Spalanie na poziomie 6.0 - 6,5l przy jeździe zgodnie z zaleceniami komputera, bez ciśnięcia pedału w podłogę. Poruszam się w trybie mieszanym. Pół miasto, pół droga dwupasmowa. Do dziś nastukałem raptem 2000km :) Niewiele.
Żonka testowała samochód. I podoba się jej jazda nim. Chce mi go podebrać i oddać swoje ;)
Ze zmian, sprzedałem opony, które miałem fabrycznie na kołach. Założyłem wielosezonowe Goodyear Vector 4 Seasons.
Niestety, w bagażniku ciemno.
Ostatnio zmieniony przez infernopolska 2017-09-19, 07:29, w całości zmieniany 2 razy
Ok. 500zł dopłaciłem po sprzedaży starych opon do Goodyear Vector 4seasons G2 185/65/15. Sprzedałem stosunkowo tanio w rodzinie, stąd taka dopłata. No i opony też cenowo nie rozpieszczały.
Oświetlenie ogarnę - dzięki za pomysł. Może nieco później to ruszę, bo raz, że czasu mało, to dwa, jestem chory jak... :(
Ostatnio zmieniony przez infernopolska 2017-10-10, 10:59, w całości zmieniany 2 razy
Plusy:
+ cena
+ gwarancja z vouchera (4 lata za 99zł)
+ święty spokój, bo nowy
+ pakowny
Minusy
- wyposażenie i wykończenie wersji Access
- głośny przy trzycyfrowych prędkościach
- osiągi silnika 1.2 jakie są, każdy widzi
Do podróżowania z punktu A do B jest OK. Powyżej 100km/h robi się głośno w kabinie. Dla mnie w porządku. Sam chciałem ogołocone kombi byle tanio, nawet kosztem osiągów, bo u mnie to drugi samochód, używany głównie w zimie przez żonę albo od czasu do czasu w celu przewożenia czegoś większego.
PS.
mojo napisał/a:
Masz roletę bagażnika? Jeżeli nie (a tak chyba jest) to czy jest możliwość jej zamontowania?
A wiesz, że nie wiem na 100%? Jak wiozłem łóżko, to demontowałem kanapę tylną i wszystko co było w bagażniku. Nie powiem na bank, bo nie wszystko wróciło na swoje miejsce :) Ale wydawało mi się, że coś w ten deseń ściągałem...
Ostatnio zmieniony przez infernopolska 2018-02-14, 18:02, w całości zmieniany 4 razy
Marka: renault
Model: captur
Silnik: 1.3 mild
Rocznik: 2024
Dołączył: 20 Mar 2016 Posty: 517 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-02-14, 19:52
Infernopolska - możesz mi powiedzieć , ile teraz , zimą NAPRAWDĘ pali na setkę twój logan kombi Moja sandero acces latem paliła ok 7 litrów , a teraz jest ok 10 l na setkę
Wiadomo - jazda na krótkich dystansach , niedogrzany silnik
Silnik nasze autka mają gten sam ; 1,2 75 KM .
A logan kombi jest większy i cięższy od sandero
Ile w ciągu tego pół roku przejechałeś kilometrów
Ja od czerwca 2016 do dziś - 3886 km , a ty
_________________ Sandero dla bratanka a dla mnie Captur
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1962 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-02-14, 21:46
wlodarek1, już kiedyś parę osób Tobie pisało, że robisz za małe odcinki i silnik nie zdoła nagrzać się do temperatury roboczej co skutkuje wzrostem spalania o kilkanascie %. Moje MCV II 1.2 16v w wersji Ambiance ( chociaż tu nie ma to żadnego znaczenia) przy dzisiejszych temperaturach pali 8-8.2l/100km. Jest to spalanie tylko i wyłącznie podczas jazdy po mieście ( Warszawa), zazwyczaj na odcinkach 15km. W lato można zejść do 7-7,5l/100km. Poza tym od nowości przejechałeś swoim egzemplarzem mało km i może silnik jeszcze dobrze się tobie nie dotarł.
Ostatnio zmieniony przez dudu$ 2018-02-14, 21:46, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum