Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-11-10, 12:41
Poprzednie auto dł./szer. 4450 mm/1740 mm, obecne 4390 mm/1831 mm. Nowe nieco krótsze i sporo szersze. Nowym wciskam się w dziurki, w które stare za Chiny nie wchodziło. Wymiary są ważne, ale zwinność wozu to jeszcze coś innego.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1956 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-11-10, 16:35
Dla niektórych osób te 40cm to dużo dla innych mało, czasem faktycznie brakuje tych X centymetrów aby wjechać równolegle w jakąś szczelinę ale patrząc na ulice większości miasta a na pewno Warszawy ,auta w 90% parkuje się prostopadle lub pod skosem, równolegle parkujemy bardzo rzadko. Jadać do sklepu czy hipermarket też parkujemy prostopadle ponieważ tak są wyznaczone miejsca. Osobiście wolę mieć większy bagażniki i bez problemu zapakować się na wyjazdy wakacyjne lub weekendowe niż mieć mniejsze auto i te kilka razy w ciągu roku znaleźć miejsce równoległe do parkowania, poza tym jak ktoś wyżej napisał MCV II jest wielkości Rapida więc nie jest tak naprawdę strasznie duży.
Roznica w dlugosci wynosi 40 cm, czy myslicie ze to spowoduje az takie gigantyczne ograniczenie manewrowosci?...
40cm to ogromna różnica w manewrowaniu. Widać niewiele samochodów w życiu użytkowałeś.
Zdziwillbys sie.
Od cinquecento przez kilka golfow, superba, jaguara, kilka bmw, taurusa, forda f250 do cadillaca escalade.
Na prawde wiem co mowie, mcv jest nie za duzy i calkiem zwrotny.
Choc najlatwiej parkuje mi sie transporterem skrzyniowym, w lusterkach mozna cowac doslownie na milimetry.
_________________ Dacia Logan MCV 2 FL, 1.2 16v
Ostatnio zmieniony przez goswee 2017-11-10, 23:16, w całości zmieniany 1 raz
Ja się przesiadłem do lodgy z samochodu o metr krótszego i bardzo się tego bałem, ale manewruje mi się bardzo dobrze (natomiast nieustająco uważam montaż zarówno czujników jak i kamery za słuszny).
Ja się przesiadłem do lodgy z samochodu o metr krótszego i bardzo się tego bałem, ale manewruje mi się bardzo dobrze (natomiast nieustająco uważam montaż zarówno czujników jak i kamery za słuszny).
Zgadzam się w 100%. Większość ludzi i tak nie potrafi podjechać pod sam zderzak a dzięki czujnikom i kamerce można wykorzystać te kilka - kilkadziesiąt centymetrów. W praktyce może się okazać, że w te same miejsce jesteśmy w stanie zaparkować większym samochodem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum