Przesunięty przez: laisar 2008-11-28, 09:23
Chiptuning / zwiększenie mocy w dci
Autor
Wiadomość
Marek1603
Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 7476 Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-08-09, 07:48
Podam ci później gdzie Przemo z scenic-forum robił swojego szczeniaka.
jjmalin
Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 729 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2017-08-09, 17:38
jadę w piątek jeszcze do Vtechu w Będzinie
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Marek1603
Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 7476 Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-08-10, 08:23
Cinsoft.pl
Przemo robił tam już dwa swoje czarne sceniki.
jjmalin
Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 729 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2017-08-11, 10:30
Będzin zrobił na 78 KM i 182 Nm. Mocy może nie przybyło, ale Nm robią robotę. Auto nie męczy się na klimatyzacji jest git malina
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Ostatnio zmieniony przez jjmalin 2017-08-11, 17:55, w całości zmieniany 1 raz
wat
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dCi 110
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 1146 Skąd: Zabrze/Hindenburg
Wysłany: 2017-08-11, 19:12
jaka cena tych 10 koni
jjmalin
Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 729 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2017-08-11, 20:22
nie pytaj nawet... 1200 zeta
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
kicpra
Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2017 Posty: 815 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-11, 23:30
Ile niutonów na plus?
Marek1603
Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 7476 Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-08-12, 08:03
Też mnie to interesowało.
Post pierwszy i 5 od końca. Wystarczy porównać.
Seria wyszła 72,6 KM i 161,7 Nm
Będzin zrobił na 78 KM i 182 Nm
kicpra
Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2017 Posty: 815 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-12, 08:52
Dzięki za zestawienie . Jak dla mnie to nie warto wydawać 1200zł dla 20 niutków i 5 koni.
jjmalin
Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 729 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2017-08-12, 09:29
na niutki warto. Konie jak konie ale jest różnica
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
eplus
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Wrz 2010 Posty: 3541 Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2017-08-13, 14:10
Może to tylko błąd pomiaru i efekt placebo.
_________________ K4M - NOT tested on animals
kicpra
Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2017 Posty: 815 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-13, 15:44
Niutki może tak, chociaż mi się wydaje, że to mały przyrost .
Marek1603
Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 7476 Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-08-13, 16:11
Masz rację przyrost mały ale zdecydowanie przy tej wielkości auto może być już odczuwalny. Zwłaszcza, że "jeździsz" momentem, a nie koniami.
jjmalin
Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 729 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2017-08-13, 16:46
jest wyczuwalne i nie jest to placebo. silnik się nie krztusi jeździ płynnie. Moc maksymalna osiągalna jest na 3500 a nie jak poprzednio przy 4000 obr/min
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
kicpra
Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2017 Posty: 815 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-16, 18:16
A niutki max przy jakich obrotach? Niżej niż w serii?
corrado
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 56 razy Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 3744 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-28, 14:49
Czy macie jakieś polecone firmy do schipowania mojej 1.5dci w Warszawie, bądź okolicach ?
Zrobiłem już rozrząd i mogę już go trochę podkręcić.
jas_pik
Marka: Mitsubishi
Model: Outlander PHEV
Silnik: 2,0
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 75 razy Dołączył: 02 Lut 2014 Posty: 4056 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-28, 15:38
Ja swojego jeszcze nie chipowałem ale mogę Ci polecić prawdziwego fachowca firme Vtech.pl.
Znam go ze względu na świetne ( i jedyne na świecie rozwiązania dla samochodów elektrycznych).
Może nie są najtańsi ale wg mnie najlepsi na rynku.
Centrala jest w Krakowie - ale mają oddziały w całej Polsce.
Chyba najwygodniejszym teraz rozwiązaniem będzie PowerBox od nich. Z możliwością sterowania zdalnego telefonem. Na początek możesz go wypożyczyć - szczegóły znajdziesz na stronie.
A osiągi na hamowni sa takie ( dla wersji 110 KM)
Sam Powerbox możesz kupić osobno - ceny od 480 do 1140 zł ( w zależności od wersji )
http://powerchip.vtechtuning.eu/
Dla Twojego silnika wykres będzie mógł wyglądać tak ( osiągniesz ponad 101 KM)
Instalacja jest prosta
_________________http://bit.ly/3n82hb8
corrado
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 56 razy Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 3744 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-29, 20:37
Cena moze OK - szczegolnie za tego za 500pln ale jakos nie przemawia do mnie powerbox , wgrany na sztywno bez sprawdzenia na hamowni i z tego co czytam jednokanalowy, czyli taki ktory modyfikuje jedynie cisnienie na listwie CR ... Wolalbym profesjonalny tuning ze zmiana mapy - zarowno w zakresie dziedziny : cisnienia doladowania, katu wtrysku , czasu otwarcia wtryskiwaczy, w zaleznosci m.in. od temperatury pl. chlodzacego...
wieza
Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 1919 Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2017-10-29, 20:46
zrobienie dobrego chipa to koszta od 1000-1400zł z hamownią przed i po.
ja robiłem 2 auta
poniżej fota od Lodgy, autko naprawdę smiga, wszystko jest ok, bo jest zrobione dobrze i z głowa ;)
DACIAA.jpg
Plik ściągnięto 138 raz(y) 118,53 KB
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Roman1
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5dci
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Dołączył: 27 Sty 2016 Posty: 23 Skąd: Jarocin
Wysłany: 2017-11-14, 19:40
A przy jakim przebiegu kolega zmieniał softa, ile przejechane po zmianie oprogramowania.Jak zachowanie dwumasy ?.Z wykresu widać że tuner położył wyższy moment w niższym zakresie obrotów .Ja podnosiłem Lodgy z 90 konnym silnikiem
corrado
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 56 razy Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 3744 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-25, 09:03
Poproszę o namiary na dobry / zaufany zakład w W-wie ( lub bliskich okolicach ) chipujacy 1.5 DCI
BoloSr
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1278 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-05-25, 10:14
corrado napisał/a: Poproszę o namiary na dobry / zaufany zakład w W-wie ( lub bliskich okolicach ) chipujacy 1.5 DCI
Zibisoft :)
http://www.zibisoft.pl/index.php?idpm=2
_________________
1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
jas_pik
Marka: Mitsubishi
Model: Outlander PHEV
Silnik: 2,0
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 75 razy Dołączył: 02 Lut 2014 Posty: 4056 Skąd: Warszawa
corrado
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 56 razy Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 3744 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-06-27, 21:28
Przyznac sie kto robil ostatnio w Kreatorze Mocy Dustera 110KM, ktory jakos nie byl za bardzo zdrowy fabrycznie, ale wyszedl dobrze ?
PS. Jakos dziwne sa te wykresy z kreatora mocy ,wygladaja jakby rysowane reka albo polliniami w paincie , bey uskokow itd...
nie podejrzane sa dla Was?
GRL
Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 1207 Skąd: ZS
Wysłany: 2018-06-27, 21:52
Ten moment pojawia się zadziwiająco wysoko, nawet w serii.