Marka: Dacia
Model: MCV , Logan
Silnik: 1.5 dci 68 KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 222 Skąd: Radom
Wysłany: 2018-01-18, 11:56 Jak jezdzi się loganem 1.00 SCe
Noszę się z zamiarem kupna samochodu służbowego dla przychodni . Wybór z powodu budżetu to logan golas Sce ( budżetówka ) . czytałem forum każdy narzeka na ten silnik ale bez konkretów . czy ktoś ma takie autko i jak się to się sprawuje ? > jak to jest ??
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1963 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-01-18, 23:06
Według mnie lepszym rozwiązaniem było by zakupienie lekko używanego egzemplarza logana. Do 30 tyś zł można bez problemu znaleźć logana w wersji Open lub laureate. Takie autko miało by 2-3 lata i przebieg między 20 a 50 tys km
1.0 jezdzilem na probnej jezdzie. Jest ok. Normalny samochod. Wazy mniej niz tone, wiec jest nawet przyjemnie.
Sam kupilem 1.2 bo akurat opuszczal fabryke, ale wstepnie zamawialem 1.0.
W gorach spisal sie bez zarzutu, tylko trzeba bylo troche redukowac pod gorke. Ale mocy nie braklo przy duzym zaladunku.
Brac i nie marudzic :D
Marka: Dacia
Model: MCV , Logan
Silnik: 1.5 dci 68 KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 222 Skąd: Radom
Wysłany: 2018-01-19, 12:51
Tylko nówka . Musi być faktura . Poza tym przeglądy itp. . firma płaci . gwarancja . Nie ma co kombinować . jak już władza się zgodzi i podpisze papier to się zobaczy co jest .
Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 25 razy Dołączył: 26 Sty 2018 Posty: 944 Skąd: EL
Wysłany: 2018-01-28, 11:58
Na razie jeździłem nim w trasie i mieście - bez obciążenia i jazdy pod górki. Jeśli ktos nie oczekuje dynamicznej jazdy i ruszania z kopyta spod świateł - to jest w sam raz.
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2018-01-28, 15:32
Na co dzień jeżdżę niezbyt mocnym autem, dane w profilu wskażą Ci jakim. Loganem 1.0 miałem okazję śmigać dwukrotnie. Pierwszy raz - demówką od dealera (jazda próbna). Pierwsze wrażenia bardzo kiepskie, ale trzeba się tym nauczyć jeździć moim zdaniem. Dość fajnie zbiera się do 70-80 km/h czyli do prędkości które najczęściej rozwijamy w użytkowaniu (pod)miejskim - obwodnice miast, centrum miasta itp. Zdecydowanie gorzej gdy chcemy krajówką/ekspresówką pojechać te 120 - jasne, że pojedzie ale widać że silnik bardziej lubi dwucyfrowe prędkości.
Druga jazda - sąsiad z ulicy kupił nówkę sztukę, ale z drugiej strony konfiguratora względem Twojej wersji - doposażony Laureate w opcje/akcesoria (navi,hak holowniczy,bagażnik dachowy bo zapalony rowerzysta itp itd). Mam wrażenie że lepsza dynamika wynikała z dotarcia silnika (przebieg 5500 km) ale nie jestem ekspertem żeby to jednoznacznie potwierdzić lub wykluczyć.
Generalnie chwilami wkurzały mnie osiągi, ale nie na tyle żeby zdyskwalifikować auto. W salonach konkurencji za maluchy segmentu A w wersji golas i tak zapłacisz więcej, a tutaj przynajmniej przestronność wnętrza fajna...
Marka: Dacia
Model: MCV , Logan
Silnik: 1.5 dci 68 KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 222 Skąd: Radom
Wysłany: 2018-01-28, 21:04
Tylko że są jazdy z zamówieniem auta . Panienka z salonu marudzi , szuka , znaleźć nie może , ma dzwonić , nie dzwoni , jutro jeszcze wpadnę pogadać , ale obsługa generalnie jest do bani , aż jestem w szoku że kobicie nie zależy - zupełna zlewka ... aż mnie swędzi jęzor aby pogadać z właścicielem , czasami kreci się po salonie Renault .
Marka: Dacia
Model: była Lodgy/jest Jogger
Silnik: 1.6 Sce/1.0 Eco-G
Rocznik: 2016/2023
Wersja: Extreme 7-os. Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2017 Posty: 282 Skąd: LU
Wysłany: 2018-01-29, 16:28
kubalonek napisał/a:
Tylko że są jazdy z zamówieniem auta . Panienka z salonu marudzi , szuka , znaleźć nie może , ma dzwonić , nie dzwoni , jutro jeszcze wpadnę pogadać , ale obsługa generalnie jest do bani , aż jestem w szoku że kobicie nie zależy - zupełna zlewka ... aż mnie swędzi jęzor aby pogadać z właścicielem , czasami kreci się po salonie Renault .
A nie masz innego salonu żeby sprawdzić u konkurencji?
Taka zlewka wynika z dwóch rzeczy:
- Dacia dobrze się sprzedaje i Panieneczka wie że jak nie ten to inny, a prowizję i tak dostanie;
- znak naszych czasów; wszędzie widać że mało komu na czymś zależy, zlewają jak tylko mogą, a jak się coś stanie to nie ma winnych;
Marka: Dacia
Model: MCV , Logan
Silnik: 1.5 dci 68 KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 222 Skąd: Radom
Wysłany: 2018-01-29, 21:44
temat załatwiony u innego sprzedawcy . Przeprosili za opieszałość . No i zamówiłem to co akurat było na stoku i oczywiście przekroczyłem budżet ... o 7 tysi . Będzie za 2 tyg. Czyli OPEN z klimą brązowy metalik ... jakoś przeżyję . Oczywiście zdam relację z pierwszych jazd 1.0 Sce . Trochę pogoglowałem na youtube i wnioski są takie że do 120 jedzie później dramat pod nogą i duży hałas . Ale podobno przy ostrożnej jeździe pali na trasie 5.5 L / 100 ... zobaczymy . Temat zamykam .
1.2 tez mial byc dramat, planowanie wyprzedzania na trasie z kalendarzem na kolanach i inne lamenty, a w rzeczywistosci nie mam zadnego problemu... Tylko trzeba nie bac sie redukcji na 3 :D
5.5 to tylko emeryci :)
_________________ Dacia Logan MCV 2 FL, 1.2 16v
Ostatnio zmieniony przez goswee 2018-01-29, 22:58, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1963 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-01-29, 23:19
Za Logana w wersji OPEN zapłacisz okolo 37 tys zł ? Jak tak to uważam, że popełniłem błąd ponieważ według cennika Logan II w wersji Laureate kosztuje 37tyś zł gdzie w podstawie masz już Radio, klime a ponadto w odróżnieniu od OPEN ładniejsze boczki drzwi przednich, trochę dodatkowego chromu na konsoli środkowej i lewarku zmiany biegów, lepsza tapicerkę, regulacje wysokości fotela kierowcy, kierownicy oraz pasów bezpieczeństwa, elektryczne i podgrzewane lusterka no i pełny komputer pokładowy. Rożnica była by taka ze za 37 tys zl nie miał byś lakieru metalicznego, ale osobiście wolałbym mieć lepsze wyposażenie niż ładniejszy kolor.
Ja swojego zamówiłem w wersji laurente z dodatkowym kolorem grafitowym w cenie 37,5 po rabacie. Także myślę, że bez większych problemów się da. I to jeszcze z kuponem na easy service czyli 3 przeglądy gratis...
Marka: Dacia
Model: MCV , Logan
Silnik: 1.5 dci 68 KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 222 Skąd: Radom
Wysłany: 2018-01-31, 22:28
Taki był -- sztuk 1 na stanie . W Nowym Targu . Do tego chlapacze , listwy " odbojowe" , klima , szyby elektr. przód , centralny zamek , dywaniki , radio z USB , metalik i kółko dodatkowe . Miałem alternatywę golasa na 9 tydzień - niebieskiego , lub do zamówienia na 14 tydzień . Się zobaczy . A tak za 2 tygodnie najlepszy samochód świata czyli firmowy będzie służył naszej przychodni no i mnie . Zastąpi 12 letniego Fiata Pandę która już jest sprzedana . Jak znam życie min . 20-23 tys . rocznie do przejechania . Aby bezawaryjnie . Ciekaw jestem jaki olej się leje do 1.0 sce ?
Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 25 razy Dołączył: 26 Sty 2018 Posty: 944 Skąd: EL
Wysłany: 2018-02-01, 08:22
A dokładniej - norma ACEA A3/B4 pojemność 3 litry
Klasa 10W40 (-15 do -20 st.C),
Klasa 5W40 (-25 st.C),
Klasa 0W40 (-30 st.C).
Wszystko jest w dokumentacji.
Marka: Dacia
Model: MCV , Logan
Silnik: 1.5 dci 68 KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 222 Skąd: Radom
Wysłany: 2018-02-14, 19:00
Dziś odebrałem . Na razie ok 10 km do domu . Niestety silniki 3 cylindrowe to nie to co tygryski lubią najbardziej .. Co do reszty jest OK , niezłe spasowanie , lakier brązowy naprawdę fajnie wygląda , radio podstawowe OK , ale gniazdo USB w złym miejscu - trzeba uważać . Gra ok , szału nie ma . Tapicerka ok , krótkie siedziska . Trochę za miękkie siedziska . Na ale co z silnikiem ... no niestety ... Ja jestem starej daty i klang 3 cylindrowca nigdy mnie nie urzeknie ...szczególnie na niskich obrotach , na wolnych jest ok , dopiero jak się wkręci do 3000 jest ok .. ale to nie to . Niestety czuć brak momentu obrotowego , przyśpieszenia nie ma , on musi być " kręcony " wtedy jest jako tako ... wyciszenie średnie , ale nie jest źle ... w porównaniu do mojej mcv dci zawieszenie jest bardziej sztywne ... na razie tyle . Zrobię parę setek odezwę się ... Taki dupowóz - zero emocji , po prostu jedzie . ciekawe jak z spaleniem .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum