Ha,ha nieraz używałem trzonka szczotki jak się linka zerwała , ale najważniejsze było to , że jak człowiek miał ze sobą trochę kluczy , młotek i przecinak , to można było auto na drodze naprawiać, zapłon człowiek ustawiał na żarówę z dwoma kabelkami a teraz? Wszystko trzeba podpinać pod kompa , nawet głupiego koła na drodze sie nie naprawi , jak nie ma zapasu a wtedy wystarczyła dętka , pompka i łyżki montówki , ech to były czasy
A propos, orientujecie się może czy Dacia zamierza opublikować cennik nowego Dustera jeszcze w tym dziesięcioleciu? Robię się lekko niecierpliwy :) Zaczynają mi krążyć po głowie pomysły takie jak ASX, Sportage, Kadjar z wyprzedaży roczników (które nota bene zaraz się skończą).
_________________ Nie mam jeszcze Dustera, jasna chol....ra :(
A propos, orientujecie się może czy Dacia zamierza opublikować cennik nowego Dustera jeszcze w tym dziesięcioleciu? Robię się lekko niecierpliwy :) Zaczynają mi krążyć po głowie pomysły takie jak ASX, Sportage, Kadjar z wyprzedaży roczników (które nota bene zaraz się skończą).
jak nie zależy Ci na zdolnościach terenowych a masz kasę na auta które wymieniłeś to bym wiele nie myślał, Sportage albo Kadjar z cennikiem w marcu to chyba sobie jaja robią...
Prestige z 1.2 i klimą automatyczną wychodzi 60k zł, chyba nieźle .
Czy ja dobrze liczę: dopłata do klimy automatycznej to 50 tys. forintów, czyli chyba 650 zł? Dopłata do 4x4 ponad 7 tys. zł (jak u nas obecnie). Wersja 4x4 1,2 prestige wychodzi 65 tys. zł z manualną klimą. Niestety, na kołach 17" (czyli typowo szosowych). Na szczęście ATki mam na felgach 16".
Ostatnio zmieniony przez piku 2018-01-27, 19:45, w całości zmieniany 1 raz
Na stronie Dacia Warszawa są opisy wersji wyposażeniowych nowego Dustera.https://www.daciawarszawa.pl/NowaDaciaDuster.html
Klima (którą muszę mieć) jest dopiero w wersji Comfort, ale w tej wersji są już elektryczne tylne szyby (czego bym nie chciał). No, cóż, trudno będzie dobrać odpowiednią konfigurację i być może trzeba będzie pogodzić się z rzeczami, które człowiekowi nie do końca pasują.
"Klima którą muszę mieć" i to jest polityka cenowa firmy Dacia.
Dajemy "tani" samochód. Reklama 39.900 idzie w świat. 90% dla klimy płaci 48.000.
Do tego dochodzi brak możliwości doboru koloru w wersji podstawowej Acces i wybór jest jeden DD albo auto konkurencji, bo cena zaczyna być coraz mniej konkurencyjna. Dla przykładu Tuscon, który w stosunku do DD za 39900 nie ma polotu, ale już przy konfiguracji DD za 50.000 skłaniam się ku prestiżu, komforcie i bezpieczeństwie Koreańczyka.
Najgorsze w tym jest to, że płacisz około 50.000 za auto, które przez społeczeństwo odbierane za /za przeproszeniem/ tanią tandetę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum