PSZ, jak wejdzie nowy DD, to cena pozostałych w sprzedaży I generacji mocno spadnie.
Dlatego jeśli ktoś myśli o kupnie kolejnego to tak na prawdę powinien już teraz obecnego wystawić. Nie czekać na spadek cen, tym bardziej że sam odkup w salonie też jest 3-4tys tańszy od rynkowego.
PSZ, jak wejdzie nowy DD, to cena pozostałych w sprzedaży I generacji mocno spadnie.
Masz chyba na myśli nowego z salonu. Używany Duster jako jedyny model dacii trzyma cenę od samego początku produkcji tj. 2010r. Znajdź mi na jakimś portalu DD z PL salonu od pierwszego właściciela. Praktycznie nie do uświadczenia. Zwłaszcza 1,6 i to jeszcze w 4x4, a sprzedało się ich trochę. Patrząc chociaż na zeszły rok prawie 10000szt.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2018-01-29, 18:45, w całości zmieniany 1 raz
Używany Duster jako jedyny model dacii trzyma cenę od samego początku produkcji tj. 2010r. Znajdź mi na jakimś portalu DD z PL salonu od pierwszego właściciela. Praktycznie nie do uświadczenia. Zwłaszcza 1,6 i to jeszcze w 4x4, a sprzedało się ich trochę. Patrząc chociaż na zeszły rok prawie 10000szt.
Z tych 10 tys. niewiele było aut 4x4. Kiedyś pisano, że zdecydowana większość Dusterów (podobnie innych SUVów) sprzedaje się w Polsce z napędem na jedną oś.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-01-29, 23:22
piku napisał/a:
Dzida napisał/a:
Essential z klimą wystarczy. . . .
No, mi nie. Musiałbym dobrać klimę, skórę na kierownicy, światła przeciwmgielne, elektrycznie sterowane lusterka (bo to pewnie w komplecie z ich ogrzewaniem, a to jest potrzebna funkcja). Pewnie dobrałbym coś jeszcze... Może się okazać, że taniej wyjdzie kupić wersję comfort...
Skóra na kierownoicy to akurat najmniej potrzebna rzecz.
Dasz do obszycia to za 150 zł będziesz miał porządną, grubą, prawdziwą skórę, a nie ten kondomek który teraz zakłada się w zamian w fabryce.....
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-01-29, 23:25
jammo napisał/a:
masz 80 tyś zł, za 4x2 i silnik 132 KM.Za DD dobrze wyposażoną i w dodatku z 4x4 dasz około 65 tyś. zł więc jest różnica na korzyść Dustera.
No i pytanie, czy lepiej zapłacić 80 tys za samochód, czy 20 tys mniej, za coś co samochód udaje.
Moim zdaniem to pierwsze.
A jak nie to Łada Niva będzie lepszym wyborem, jest jeszcze tańsza.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-01-29, 23:28
psz napisał/a:
Zakup sensownego używanego auta w tym wieku od prywatnego właściciela jest bardzo trudny.
Nie jest, tylko trzeba chcieć.
Rok temu miałem takie dylematy i na 4 oglądane auta, jedno faktycznie okazało się trefne, bo po powodzi, ale pozostałe akceptowalne.
Warunek jest taki, żeby z miejsca z listy skreślić wszystko co jest importowane, albo które sprzedaje handlarz.
Wybór się zawęża, ale szansa na trafienie zwiększa.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-01-29, 23:30
Marek1603 napisał/a:
Bukfast napisał/a:
PSZ, jak wejdzie nowy DD, to cena pozostałych w sprzedaży I generacji mocno spadnie.
Masz chyba na myśli nowego z salonu. Używany Duster jako jedyny model dacii trzyma cenę .
Weź nawet tak nie żartuj, chyba że mówisz o jakiejś bieda wersji.
Na swoim Dusterze przez 3,5 roku straciłem 30 tys - to jest żart a nie trzymanie ceny.
Był na forum, zainteresowanie było żadne.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-01-29, 23:33
piku napisał/a:
Marek1603 napisał/a:
Używany Duster jako jedyny model dacii trzyma cenę od samego początku produkcji tj. 2010r. Znajdź mi na jakimś portalu DD z PL salonu od pierwszego właściciela. Praktycznie nie do uświadczenia. Zwłaszcza 1,6 i to jeszcze w 4x4, a sprzedało się ich trochę. Patrząc chociaż na zeszły rok prawie 10000szt.
Z tych 10 tys. niewiele było aut 4x4. Kiedyś pisano, że zdecydowana większość Dusterów (podobnie innych SUVów) sprzedaje się w Polsce z napędem na jedną oś.
Akurat w Dusterach współczynnik 4x4 jest o niebo wyższy.
Wystarczy nie żądać kosmicznych cen i konfiguracji za napęd na 4 i ludzie kupią.
Ale jak za napęd trzeba dopłacić połowę wartości auta, a tak jest zazwyczaj (i do tego wziąć niepotrzebny wielki silnik), to nie dziwota że mało tak głupich się znajduje.
Tutaj Dacia i Suzuki mają spory plus.
Cav..... skoro masz kijankę a jesteś na forum dacii to może zamiast ciągle nadawać na dustera napisz coś o swoim samochodzie.... napisz jakie ma różnice in plus w stosunku do dacii. Komuś może się to merytorycznie przyda przed podejmowaniem decyzji o zakupie dustera.
Weź nawet tak nie żartuj, chyba że mówisz o jakiejś bieda wersji.
Na swoim Dusterze przez 3,5 roku straciłem 30 tys - to jest żart a nie trzymanie ceny.
Był na forum, zainteresowanie było żadne.
Niestety na "bogato" wyposażonych egzemplarzach traci się najwięcej i nie dotyczy tylko Dacii a każdej innej marki, sensowna wartość nowego Dustera z silnikiem benzynowym i napędem na przód to około 50 tys - wszystko ponad to jest fanaberią przyszłego właściciela konfigurującego nowe auto, tego przy odsprzedaży na pewno nie odzyskasz. Niestety płacąc za dustera ponad 70 tys nie osiągasz "Bizancjum" w wyposażeniu wnętrza a mechanika i tak zostaje ta sama. To że na forum nie było zainteresowania Twoim egzemplarzem chyba nie dziwi - kto przy zdrowych zmysłach miał kupić tak awaryjny egzemplarz
Weź nawet tak nie żartuj, chyba że mówisz o jakiejś bieda wersji.
Na swoim Dusterze przez 3,5 roku straciłem 30 tys - to jest żart a nie trzymanie ceny.
Był na forum, zainteresowanie było żadne.
Ile stracił Sportage zanim stałes się jego właścicielem? Ile stracił od tego momentu. Podziel się tymi danym
Nie ma co marudzić, przecież wiadomo było od początku, że ceny nowej wersji będą nieznacznie wyższe i tak jest. Jak dla mnie wcale nie widać znacznych różnic. Wersja Comfort z napędem na 4 koła 58 600. Poprzedni model w takiej wersji Laureate też był za 58 000 zł wiec nie ma co narzekać.
Ostatnio zmieniony przez jammo 2018-01-30, 11:59, w całości zmieniany 1 raz
A wygląda na to, że biorąc wersję Essential 4x4 1.6 Sce i dokładając klimę oraz lakier metalizowany i tak się zamkniesz w cenie poniżej najniższej ceny starego białego Dustera z 4x4.
Marka: Dacia
Model: Duster II Techroad
Silnik: 1.6 4WD
Rocznik: 2019 Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Maj 2015 Posty: 401 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-01-30, 12:33
Jak się chłopaki otrzaskają z prawidłowym montażem nowego Dustera, to popędzę do salonu - jak dla mnie ceny są ok, żeby tylko opcji nie wycienili za drogo (szczególnie aut. klimę).
Co do automatycznej klimy to jest ciekawie Na zagranicznych stronach Daci, tam gdzie są już podane ceny np. Czechy wychodzi , że automatyczna klima jest z dopłatą 1300 zł, natomiast na Węgrzech już tylko 650 zł dlatego trzeba czekać na oficjalne ceny , ale nie powinno być źle.
Dzisiaj rozmawiałem z Hyundaiem na temat cen Tucsona więc obecnie najtańszy model 132 km 4x2 w najuboższej wersji wyposażenia jest za 86 600 zł i nie ma szans wywalczenia jakichkolwiek zniżek, chyba że trafi się na modele z 2017r. Więc według mnie , ten cennik Dustera jest jak najbardziej spoko.
Jakoś nie widze takich samych cen tylko wyzsze ale moze sie myle :)
Wersja bazowa taka sama.
Wersja wyższa essential z silnikeim 1,6 4x2 różni się o 300 zł. Wyposazenie nowego Dustera jest lepsze.
4x4 1,6 dostepne było od 58600 w Lauracie. Obecnie Comfort 1,6 4x4 kosztuje: 58600 zł.
Laureate 1,5 dci 110 4x4 kosztował 69900. Teraz: 70900.
Różnice w cenie na poziomie 300-1000 lub w ogóle. A auto jak pisałem lepsze, lepiej wyposażone.
A że można kupić wersję Prestige za 75400? Stary Duster w najdrozszej wersji kosztował 76900 (4x4) lub 73900 (EDC)
Myślę, że najlepiej się będzie sprzedawać Comfort 1,6 4x4. Ew. LPG. Za niecałe 60 tys. Tak dobrze wyposażona czteronapędówka to rewelacyjna oferta.
Vitara 4x4 startuje od 69900 zł. Nie znam wyposażenia więc być może realna róznica to trochę więcej niż te 10 tys.
Ostatnio zmieniony przez ryjas 2018-01-30, 13:45, w całości zmieniany 1 raz
No właśnie. Ja się napaliłem na nowego Dusterka z 4x4. Jeżdżę już ponad 7 lat poprzednikiem, ale tylko z napędem na przód. Zero problemów. Słowem kolejny zadowolony klient :).
Parę razy zabrakło tego 4x4, ale też bez przesady, parę razy zimą. W każdym razie teraz przymiarka do 4x4. I dla mnie jak widzę po małym rozeznaniu sie jedyną alternatywą jest Subaru XV, różnica tak z 20 tys. między najtańszymi wersjami, z tym że bazowe XV ma już sporo. To chyba jednak DD, co myślicie?
Sprawdź jeszcze SX4 S-CROSS 1.0 4WD 5MT za 80900. Jechałem na jeździe testowej tylko 2WD, silnik dawał radę (samochód b.lekki) i jest bardzo oszczędny. Bogate wyposażenie, światła pełne LED, bardzo dobrej jakości kamera cofania 7'' (wystarczy za 300zł kartę włożyć i jest nawigacja), podgrzewane fotele, klimatyzacja automatyczna 2 strefowa, czujnik deszczu, ściemniające lusterko, elektroniczny kluczyk, tempomat itp.
4WD działa bardzo dobrze, są testy na youtube. Jeśli mało prześwitu można kupić w Niemczech sprężyny chyba 2000zł i +4cm? Rozważam ten samochód więc się trochę interesowałem.
Ciekawe to Subaru, szkoda, że silniki benzynowe bez turbiny.
Ostatnio zmieniony przez dzekoo 2018-01-30, 14:14, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum