laisar, obecnie też mam Magneti i takie same wytrzymały ok 400 tyś km i pojechały z autem... Po montażu kangura akurat sie mi zakryja, więc muszę je zmienić.
Autko śmiga jak szalone, dzień w dzień różnie od 100 do 300km i jest totalnie bezawaryjne. Może nie jest cudem techniki ale jeżeli ktoś potrzebuje prostoty to nie ma lepszego auta... Duster nie będzie autem idealnym dla ludzi którzy przesiądą się do niego z jakiegoś merca czy audi. Mi osobiście do szczęścia dużo nie potrzeba klima, el. szyby przód, c. zamek, wspomaganie, radio i wszystko. Najbardziej w Dusterze brakuje mi tylko jednej rzeczy... Termometru!!!
Pytanie zasadnicze bo będę montował CB niestety stara antena na magnes powiedziała papa. Zastanawiam się nad uchwytem na reling tylko czy w Dusterze się sprawdzi?
Dacia miała wczoraj i przedwczoraj serwis u mechanika. Na liczniku wskoczyło 170 tyś km. Klasycznie do wymiany poszedł olej i wszystkie filtry. Dodatkowo w zawieszeniu zostały wymienione amortyzatory i zestaw stabilizatorów. Dołożone zostało też kilka gadżetów: światła dzienne z długich ustawione na 30% i halogeny dalekosiężne na kangurze. Tak się teraz prezentuje
Wszystko estetycznie podłączone pod przycisk
Trochę portfel mi się uszczuplił mi się z robotą o 1200zl. Czy to dużo? Chyba nie
Tylko nie wiem, czy to jest zgodne z KD jeśli chodzi o homologację?
Przeróbka z długich na 30% oświetlenia dziennego to jak w BMW, ale też niezgodne z homologacją, bo takie rozwiązanie nie przewidywał producent Dacii. Wiem, że istnieją moduły, które pozwalają na taką przeróbkę światła dzienne z długich ustawione na 30%.
To już lepiej zainstalować dodatkowe światła dzienne z homologacją niż czasami mieć problemy z Policją czy z SKP w czasie przeglądu.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 55 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1601 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2018-01-19, 10:47
eplus napisał/a:
Chyba, że to niezgodne z Konstytucją.
I z sumieniem też, no jak można nakłamać panu policjantowi czy komukolwiek, że nie masz nic nielegalnego jak masz i nie dać sobie dowodu zabrać albo mandatu wypisać, no jak?
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2951 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2018-01-21, 15:52
arczi_88 napisał/a:
eplus napisał/a:
Chyba, że to niezgodne z Konstytucją.
I z sumieniem też, no jak można nakłamać panu policjantowi czy komukolwiek, że nie masz nic nielegalnego jak masz i nie dać sobie dowodu zabrać albo mandatu wypisać, no jak?
Dobrze prawi. Trzeba dac sie ukarac. Nie wolno klamac
_________________ Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
Dzisiaj Daćka zrobiła trasę 750km i nie ukrywam że była to bardzo nie miła trasa. Auto powyżej 120km/h wpadało w takie wibracje że w środku nie szło wytrzymać. Mówię felga podkrzywiona bądź ciężarki pogubione. Wjazd na wulkanizację na wyważenie przodu różnica była malutka a felgi proste. Mówię opony lipa mimo że są świeże. Po wyważeniu było ciut lepiej ale nadał powyżej 120km/h to samo, huk, łomot, podskakiwanie. Mówię kit trzeba jakoś wrócić i powoli dojechałem. Teraz dopatrzyłem się co było przyczyną takiego zachowania.... Błoto od wewnętrznej strony felg tak zbite że ręką nie szło ruszyć dobre z 3 cm i nie z przodu tylko z tyłu, a tak przenosiło na całą budę. Jutro czeka mnie ściąganie kół, a już szykowałem się na wizytę u mechanika
Ostatnio zmieniony przez Luke16 2018-01-29, 21:41, w całości zmieniany 1 raz
Też mnie to zmyliło bo tłukło ewidentnie z tyłu, dlatego też go nie wywazalem tym bardziej że było to nie dawno robione. Powiem szczerze że namylem się na następny dzień nieźle, tyle błota było
A mówią że Dacki tak słabo są wyposażone. U mnie nawet jest mikrofalówka
[/URL]
Ostatnio zmieniony przez Luke16 2018-02-01, 21:34, w całości zmieniany 2 razy
Mam do Was takie pytanie. Zmieniłem 4tys km temu amorki. Przez ten okres zjadło mi od wewnętrznej strony opony. Możliwe że kąty się posypały? Auto się dobrze prowadzi
Niby dobrze się prowadzi wg kierowcy, ale zniszczył Ci gumy, więc warto sprawdzić kąty.
Bo po wymianie jakiejkolwiek elementu zawieszenia wraz amorkami trzeba sprawdzać zbieżność i kąty, inaczej jest lipa.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Ostatnio zmieniony przez route2000 2018-02-05, 14:24, w całości zmieniany 1 raz
Z okazji walentynek Dacii wskoczyło 175 tyś km i dostała dzisiaj dwie nowe opony firmy imperial ecodriver 4s (zobaczymy jak wypadną bo kosztowały z montażem 265zl za sztukę i po przejechaniu 100km znacznie lepiej jechało mi się na nich niż na Uniroyal AllSeasonExpert - są znacznie cichsze) plus oczywiście zrobioną zbieżność, faktycznie po wymianie amorków kąty się posypały.
Dzisiaj wskoczyło 180 tyś km. Standardowo serwis olejowy z filtrami, klocki bo końcówka już była i wymiana czujnika ciśnienia wspomagania bo jak to mechanik powiedział klasycznie przy tym silniku się rozszczelnił i trochę kapało.
No i pierwsza awaria ukochanego Dustera. Zaświeciła się tzw kontrolka check auto przerywało, straciło moc, znacznie więcej paliło, z racji tego że mam CLIPa szybka diagnoza uwalona sonda lambda przed katalizatorem, wcześniej błąd usunąłem i był spokój na ok 200km i tak z 4 razy, znajomy miał dzisiaj akurat być w sklepie z częściami do Francuzów i poprosiłem go żeby takową zakupił. Mój portfel stał się lżejszy o 290zl za Boscha który wyszedł z numeru VIN. No to co na kanał i wymiana. Zadowolony bo operacja przebiegła szybko, skasowałem błąd i w drogę. Nic się nie świeciło już ale przez 10km nadal mocy nie było i poszarpywala. Potem wszystko wróciło do normy do teraz gdzie znowu zrobiłem ok 200km i znowu zaświeciła się kontrolka. Znowu CLIP i tym razem dwa błędy mianowicie to co na poniższym obrazku... Szczerze totalnie zgłupiałem... Co ją boli? Dodam że na benzynie jak i LPG jest identycznie
Dodam że mam podejrzenie co do świec bo na LPG przejechały ok 42 tyś km. Są tam dwuelektrodowe NGK
IMG_20180314_161728065-2304x1728-1728x1296.jpg
Plik ściągnięto 25 raz(y) 209,82 KB
Ostatnio zmieniony przez Luke16 2018-03-15, 22:13, w całości zmieniany 3 razy
Dodam że mam podejrzenie co do świec bo na LPG przejechały ok 42 tyś km. Są tam dwuelektrodowe NGK
To już zdecydowanie za dużo. Wymiana świec przy LPG to max. 30 tys. Lepiej założyć jedno-elektrodowe. Sam miałem dwuelektrodowe, ale potem je wymieniłem na jedno-elektrodowe i jest ok.
Wymień świece, skasuj błędy i sprawdź czy już jest właściwe spalanie.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum