Witam. Czegoś tu nie rozumiem. Skoro zakładają fabryczny, to dlaczego robią problem potem, po zakupie? Właśnie czekam na Dustera z fabrycznym LPG. Skoro zakładają w Rumunii, to chyba i nasi gazownicy nie są gorsi, oczywiście polecani przez ASO, żeby nie stracić gwarancji.
Marka: Dacia
Model: Sandero Open
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016 Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 639 Skąd: Wro
Wysłany: 2017-10-07, 07:08
Jeszcze odnośnie gwarancji i lpg, wiem z pewnego źródła, ze wroclawska Ryba Taxi kupuje namiętnie Daczki, olewa gwarancję i zakłada lpg poza ASO (zamiast 5.000 wychodzi 2.500). Z tym, ze oni raczej celują w Logany i mcv, a nie Dustery.
Popytajcie o warsztaty, które zakładają LPG z ubezpieczeniem silnika na okres gwarancji, koszt takiego ubezpieczenia około 500zł na 2 lata, coś takiego swego czasu oferował Czakram Tarnów, gdzie gazowałem moje dwa 1.4TCe w Renówkach, ja nie skorzystałem z tego ubezpieczenia i wszystko jest OK. 1.4TCe ma niemal identyczną głowicę co 1.6SCe.
Ostatnio zmieniony przez h4jt 2017-10-13, 18:22, w całości zmieniany 1 raz
mam 1,0 sce, chce założyć gaz, i gazownik proponuje BRC właśnie z powiększoną butlą (mieści się ). Dodatkowo proponuje lubryfikator - i teraz pytanie do obeznanych kolegów - to coś daje, żeby płacić dodatkowe 20% ceny?
Omijaj szeroko łukiem gazowników, którzy proponują lubryfikator. To raczej niszczy zawory niż pomaga.
Bardzo ważny jest dobór odpowiednich części do DANEGO silnika (nie na odwrót) i odpowiednie ZESTROJENIE LPG do jego pracy. Najlepiej stroić z sondą AFR niż autoadaptacja.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
W Tarnowie masz kolego Czakram gazowałem tam już 3szt. 1.4TCe i Zafirę 1.4T, wszystkie auta sprawują się wyśmienicie uważam, że to najlepszy zakład w Polsce, wysłałem tam już kliku naszych znajomych i klientów na poprawki po tgzw. `fahofcach`. Z tego co pamiętam robili też kilka 1.2TCe.
Ostatnio zmieniony przez h4jt 2018-03-07, 15:03, w całości zmieniany 3 razy
Właśnie w czakramie tylko że w Gdańsku zakładali mi instalacje. Dzisiaj odebrałem - autko bardzo ładnie jedzie, wszystko kulturalnie upchnięte w komorze silnika, butla na płasko, i montaż wtyczki koło wlewu paliwa. Baja.
Właśnie w czakramie tylko że w Gdańsku zakładali mi instalacje. Dzisiaj odebrałem - autko bardzo ładnie jedzie, wszystko kulturalnie upchnięte w komorze silnika, butla na płasko, i montaż wtyczki koło wlewu paliwa. Baja.
Koszt 3100 bez lubry + 600 z lubrą.
A Ty wziąłeś z lubrą czy bez?
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Właśnie w czakramie tylko że w Gdańsku zakładali mi instalacje. Dzisiaj odebrałem - autko bardzo ładnie jedzie, wszystko kulturalnie upchnięte w komorze silnika, butla na płasko, i montaż wtyczki koło wlewu paliwa. Baja.
Koszt 3100 bez lubry + 600 z lubrą.
A Ty wziąłeś z lubrą czy bez?
Bez. Zrobili dotrysk benzyny 5%, a przy obciążeniu 600psi+ i 3000rpm+ na poziomie 20% w zamian.
Dzisiaj rozmawiałem z gościem z firmy PRINS Autogaz z Bolesławca na temat instalacji do silnika 1.2 TCe 130 KM taki jak w Renault Kadjar więc koszt instalacji PRINS VSI około 6000 zł. W nowym silniku zamiast gwarancji , oferują wykup ubezpieczenia na silnik.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-08-26, 13:55 Re: Instalacja LPG
dominikk napisał/a:
Witam,
Jaką instalację LPG możecie polecić do zamontowania w Dacia Sandero 1.4 2008r?
Zwykle tego nie robię, ale uprzejmie radzę żebyś skorzystał z forumowej wyszukiwarki.
A jeśli nie chcesz to: Lovato Smart, Landi Renzo Omegas.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1956 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2020-02-04, 11:30
Moja MCVka jak na razie jakoś jeździ na LPG. Jest parę rzeczy które trzeba poprawić ale to po tysiącu km od założenia instalacji. Czasem występuje chwilowe falowanie obrotów podczas wyprzęgania ( przy zatrzymaniu auta ) oraz na wskaźniku paliwa ubywa mi kreseczek mimo tego, że jeżdżę na LPG. W czwartek mam dzwonić go gazownika i będę umawiał się na montaż emulatora. Spalanie nie wiem jakie jest bo od montażu przejechałem dopiero z 350km, mam nadzieję , że na baku dobiję tych 470km co da wynik około 8,7l/100km. Prawdopodobnie w najbliższym czasie wymienię sterownik LPG z KME NEVO na KME NEVO PRO który łączy się z autem po OBD czyli szynie CAN i sam reguluje sie na podstawie czasów wtrysków i jakiś tam zakresów długo czy krótko terminowych, koszt wymiany 250zł. No i załączam foty jak leżą u mnie wtryski LPG. Po założeniu Puszki filtra powietrza wydaje mi się, że leżą nieruchomo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum