Za to gorsze były latem - piszczą na każdym rondzie i niezbyt dobrze radzą sobie na mokrym.
Fakt, moje też piszczały :D
Z tego wychodzi że to bardziej opony na zimę niż na asfalt latem.
Może i tak, jestem ciekaw jakie teraz dają w standardzie. Widziałem na autach testowych w salonie, że mają jakieś Bridgestone, ale nie wiem dokładnie co to za model.
Pozwolę sobie dodać coś od siebie nie do końca związanego z tematem, żona zaakceptowała plan zakupu Dustera w przyszłym roku, a ponieważ zakochałem się od pierwszego wejrzenia jestem szczęśliwym człowiekiem!
Ostatnio zmieniony przez TomaszU84 2018-03-19, 20:07, w całości zmieniany 1 raz
Continental Cross Contact - w głęboki śnieg to się nie nada zbytnio, ale jak ktoś nie mieszka w górach, czy na wschodnim polskim biegunie zimna i śniegu, to w zupełności wystarczą na całoroczną eksploatację.
Za to gorsze były latem - piszczą na każdym rondzie i niezbyt dobrze radzą sobie na mokrym.
Oryginalne opony to mogą być ContiCrossContact LX2 przeznaczone do SUVów. Bardzo dobre opony letnie. Dobrze sobie radzą i na suchym i na mokrym. Micheliny (nie pamiętam modelu, też dla SUVów), które dawano z niektórymi egzemplarzami są cichsze. Poza tym - podobne; tez letnie. Wypada dokupić zimówki.
W Polsce nie ma jednego bieguna zimna i śniegu.
Marka: Fiat
Model: Tipo
Silnik: 1.6 automat
Rocznik: 2018 Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Małopolska
Wysłany: 2018-03-20, 14:46
TomaszU84 napisał/a:
Pozwolę sobie dodać coś od siebie nie do końca związanego z tematem, żona zaakceptowała plan zakupu Dustera w przyszłym roku, a ponieważ zakochałem się od pierwszego wejrzenia jestem szczęśliwym człowiekiem!
Pytanie do osób które miały styczność z nową wersją, gdzie się podziały uchwyty do wyciągania samochodu?
Schowane pod plastikiem aby nie były cały czas widoczne, w razie potrzeby do otwarcia dekielek. Przyjrzyj się zdjęciom, są nadal zlokalizowane w miejsach jak w ph1/2
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-20, 17:57
piku napisał/a:
Cav napisał/a:
Continental Cross Contact - w głęboki śnieg to się nie nada zbytnio, ale jak ktoś nie mieszka w górach, czy na wschodnim polskim biegunie zimna i śniegu, to w zupełności wystarczą na całoroczną eksploatację.
Za to gorsze były latem - piszczą na każdym rondzie i niezbyt dobrze radzą sobie na mokrym.
Oryginalne opony to mogą być ContiCrossContact LX2 przeznaczone do SUVów. Bardzo dobre opony letnie. Dobrze sobie radzą i na suchym i na mokrym.
Nie powtarzaj bajek z katalogów, jeśli kilku ludzi mówi Ci, że w praktyce jest inaczej.
Bardziej odwrotnie nawet.
Oryginalne opony to mogą być ContiCrossContact LX2 przeznaczone do SUVów. Bardzo dobre opony letnie. Dobrze sobie radzą i na suchym i na mokrym. [/quote]
Nie powtarzaj bajek z katalogów,[/quote]
Cav, naczytałeś się bzdurnych opinii "kilku ludzi" (mi nic nie pisali) i powtarzasz jak mantrę (choć nie znasz filozofii indyjskiej).
Piszę to, co wiem, z własnego doświadczenia (jeśli inaczej, to zaznaczam). Przejechałem na tych oponach kilkadziesiąt tysięcy kilometrów w różnych warunkach, mogę zatem także dodać, że są trwałe.
Piszę to, co wiem, z własnego doświadczenia (jeśli inaczej, to zaznaczam). Przejechałem na tych oponach kilkadziesiąt tysięcy kilometrów w różnych warunkach, mogę zatem także dodać, że są trwałe.
Ja również to potwierdzam że są bardzo dobrze dobrane do tego samochodu - u mnie zaliczyły już 75 kkm i się sprawują bardzo dobrze
A u mnie przed chwilą był kolega i chciałem mu na konfiguratorze pokazać moją wersje auta z 1.2TCe i nagle nie ma już tego silnika do wyboru. Ciekawe dlaczego i czy tylko u mnie tak jest?
edit: widzę, że 1.2TCe z cennika też znikneło...
Ostatnio zmieniony przez alhaz 2018-03-20, 21:57, w całości zmieniany 1 raz
Byliśmy w sobotę w salonie Dacii aby zamówić nowego Dustera. My byliśmy zdecydowani na wersję z silnikiem 1.6 115km. Pan Sprzedawca poinformował nas jednak, że Dacia ma bardzo dużo zamówień własnie na silnik 1.2 TCE i okres oczekiwania na model z takim własnie silnikiem będzie na pewno dłuższy...Może z powodu braku możliwości podania terminu realizacji tego modelu z takim silnikiem wyłączyli możliwość konfiguracji ? Tak samo jak w przypadku LPG - fizycznie przyjmują zamówienia, ale nie można skonfigurować, bo obecnie jeszcze nie jest produkowany...
Pewnie usunęli 1.2TCe bo za chwilę ma wejść 1.3TCe, które Renault właśnie zapowiedział. Pewnie będzie wyższa moc, no to się wkopałem, mogłem jeszcze trochę poczekać :/
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-20, 22:30
piku napisał/a:
Cav, naczytałeś się bzdurnych opinii "kilku ludzi"
Nic się nie naczytałem - nie jestem z tych co wierzą w to co przeczytają w katalogu czy internetach.
Za to sprawdziłem je empirycznie we własnym samochodzie, przez 60 tys km.
Letnie opony nie piszczą latem na każdym rondzie i tyle.
Choćbyś nie wiem jak zaklinał rzeczywistość, to tego nie zmienisz.
Ostatnio zmieniony przez Cav 2018-03-20, 22:31, w całości zmieniany 1 raz
Nie chcę się wymądrzać, ale wydaje mi się to raczej mało prawdopodobnym rozwiązaniem. Skoro dopiero teraz była premiera Nowego Dustera i promowany głównie jest silnik benzynowy 1.2 TCE, to wątpię aby jakoś szybko zmienili go aby montować w nim silnik 1.3.
Moim skromnym zdaniem jest to tylko czasowe wstrzymanie, z powodu dużej liczby zamówień i pewnie niedługo wróci możliwość konfiguracji z tym właśnie silniczkiem. Jest to przecież już "sprawdzony" silnik i chyba bezsensem byłoby wycofanie go 10 dni po premierze
Pewnie usunęli 1.2TCe bo za chwilę ma wejść 1.3TCe, które Renault właśnie zapowiedział.
W sensie że Renault swoje najnowsze silniki będzie pakować do Dacii?
LOL !!!!
Nie doczekasz się.......
Hehe, no co pomarzyć nie można? Sam jestem ciekaw co teraz, bo wychodzi na to, że jedyna wersja 4x4 możliwa do zamówienia to dCi 110KM i 1.6SCe, który będzie dostępny dopiero od września... Wiem, że nie każdy potrzebuje napędu na cztery koła, ale w moim wypadku był to czynnik decydujący o wyborze Dacii bo w tej cenie nie ma nic sensownego z blokadą i takim prześwitem. A jedyne co mnie boli to fakt, że może przeszła mi koło nosa okazja zamówić jeszcze mocniejszą wersję silnikową bo jednak na autostradzie to brakuje tej mocy, ale to tylko Dacia :(
Rozmawiałem 3 dni temu z dealerem na temat możliwości wprowadzenia do oferty Dustera tego silnika 1.3 TCe, więc powiedział mi , że słyszeli coś o tym , ale jak na razie, nie ma żadnych konkretów i nie wiadomo ile jest w tym prawdy. Co natomiast odnośnie wstrzymania zamówień na ten 1.2 TCe , to powiedział tak, że po ruszeniu sprzedaży nowego Dustera nastał jakiś szał zakupowy i jest tak zamówień na te auta czyli Dustery, że fabryka nie nadąża z produkcją tych silników 1.2 TCe , dlatego czasowo jest wstrzymane przyjmowanie zamówień.
Ostatnio zmieniony przez jammo 2018-03-21, 08:50, w całości zmieniany 1 raz
Rozmawiałem 3 dni temu z dealerem na temat możliwości wprowadzenia do oferty Dustera tego silnika 1.3 TCe, więc powiedział mi , że słyszeli coś o tym , ale jak na razie, nie ma żadnych konkretów i nie wiadomo ile jest w tym prawdy. Co natomiast odnośnie wstrzymania zamówień na ten 1.2 TCe , to powiedział tak, że po ruszeniu sprzedaży nowego Dustera nastał jakiś szał zakupowy i jest tak zamówień na te auta czyli Dustery, że fabryka nie nadąża z produkcją tych silników 1.2 TCe , dlatego czasowo jest wstrzymane przyjmowanie zamówień.
Ja swoje 1.2TCe zamówiłem w piątek, ciekawe czy bedą jakieś opóźnienia. Ah ta Dacia :D
A u mnie przed chwilą był kolega i chciałem mu na konfiguratorze pokazać moją wersje auta z 1.2TCe i nagle nie ma już tego silnika do wyboru. Ciekawe dlaczego i czy tylko u mnie tak jest?
edit: widzę, że 1.2TCe z cennika też znikneło...
Nastraszyłeś mnie ( bo ja właśnie zamówiłam 1,2Tce) i mąż dzwonił do dealera. Wg niego nie ma już dostępnych silników 1,2Tce z powodu zbyt dużego zainteresowania tym silnikiem i wyczerania zapasów. Teraz Dacie z 1,2Tce do odbioru najszybciej w 3-4 kwartale 2018 r
A u mnie przed chwilą był kolega i chciałem mu na konfiguratorze pokazać moją wersje auta z 1.2TCe i nagle nie ma już tego silnika do wyboru. Ciekawe dlaczego i czy tylko u mnie tak jest?
edit: widzę, że 1.2TCe z cennika też znikneło...
Nastraszyłeś mnie ( bo ja właśnie zamówiłam 1,2Tce) i mąż dzwonił do dealera. Wg niego nie ma już dostępnych silników 1,2Tce z powodu zbyt dużego zainteresowania tym silnikiem i wyczerania zapasów. Teraz Dacie z 1,2Tce do odbioru najszybciej w 3-4 kwartale 2018 r
Ja mam termin odbioru Q3 2018, jak mi powiedzą Q4 to rezygnuje i idę po coś "od ręki" bo na Q3 potrzebuje kosztów.
PS. a kiedy zamawiałaś swój?
Ostatnio zmieniony przez alhaz 2018-03-21, 10:25, w całości zmieniany 1 raz
Dacię zamówiłam 13 marca a odbiór mam na 2 lipca wstępnie. W Głogowie jakby co są jeszcze dostępne do zamówienia 2 samochody z silnikiem 1,2 Tce z odbiorem w 3Q.
Dacię zamówiłam 13 marca a odbiór mam na 2 lipca wstępnie. W Głogowie jakby co są jeszcze dostępne do zamówienia 2 samochody z silnikiem 1,2 Tce z odbiorem w 3Q.
Mi gość właśnie powiedział, że rzutem na taśmę się załapię na Q3, podobno nawet nie wiedzą w salonach kiedy silnik wróci do oferty taki popyt jest, co aż jest niemożliwe, żeby ludzie się w Dacii na taki silnik rzucili :D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum