....zgłaszałem reklamację dopiero jak ktoś odebrał auto lub znał VIN) i jego login my dacia + dane salonu gdzie kupił. U mnie trwało to 3-4 miesiące ....
No i tu chyba jest pies pogrzebany. Dilerzy mają w nosie zapis z regulaminu promocji §1 pkt 5 e) ..... Voucher pojawi się na koncie ‘’MY Dacia’’ Uczestnika Promocji w ciągu tygodnia od zamówienia pojazdu przez Beneficjenta.
Kupon można okazać tylko w momencie zamówienia i w tym momencie powinien być wpisany do systemu i u mnie za tydzień powinien być widoczny drugi kupon dla mnie.
Z tego co mi przekazali "znajomi" w tym roku mój kupon był wykorzystany już 3 razy ale za każdym razem kupujący dostawali info że będzie on rozliczony przy odbiorze. Przez to ja nie mam kontroli tak naprawdę kto i kiedy je wykorzysta a dilerzy Dacii systemowo rozwalają program licząc pewnie że jak najmniej osób wykorzysta te drugie kupony. Podejrzewam nawet mały sabotaż z ich strony. Być może bardziej im się opłaca w ogóle nie wprowadzić kuponu do systemu. Kupujący owszem dostanie akcesoria, ale już polecającego będą mieli z głowy i będą 800PLN do przodu.
....zgłaszałem reklamację dopiero jak ktoś odebrał auto lub znał VIN) i jego login my dacia + dane salonu gdzie kupił. U mnie trwało to 3-4 miesiące ....
No i tu chyba jest pies pogrzebany. Dilerzy mają w nosie zapis z regulaminu promocji §1 pkt 5 e) ..... Voucher pojawi się na koncie ‘’MY Dacia’’ Uczestnika Promocji w ciągu tygodnia od zamówienia pojazdu przez Beneficjenta.
Kupon można okazać tylko w momencie zamówienia i w tym momencie powinien być wpisany do systemu i u mnie za tydzień powinien być widoczny drugi kupon dla mnie.
Z tego co mi przekazali "znajomi" w tym roku mój kupon był wykorzystany już 3 razy ale za każdym razem kupujący dostawali info że będzie on rozliczony przy odbiorze. Przez to ja nie mam kontroli tak naprawdę kto i kiedy je wykorzysta a dilerzy Dacii systemowo rozwalają program licząc pewnie że jak najmniej osób wykorzysta te drugie kupony. Podejrzewam nawet mały sabotaż z ich strony. Być może bardziej im się opłaca w ogóle nie wprowadzić kuponu do systemu. Kupujący owszem dostanie akcesoria, ale już polecającego będą mieli z głowy i będą 800PLN do przodu.
Cały ten program polecający stoi na głowie, nikt nie jest przygotowany i rzeczywiście wygląda to tak jakby filozofią było - zróbmy program ładnie wygląda ale utrudnijmy maksymalnie jakiekolwiek wykorzystanie profitów.
Pochwalę się, że właśnie zrealizowałem swoje trzecie polecenie. Jednak największym zaskoczeniem było to, że voucher pojawił się samoczynnie na MY DACIA . Przy poprzednich poleceniach musiałem się strasznie namęczyć aby "informatyk" wygenerował dla mnie voucher, a tu proszę - TAKA NIESPODZIANKA!!!
Poleciłem swój kupon trzem "przyjaciołom" internetowym no i w MyDacia pojawił się w końcu kupon dla mnie ... tylko mam teraz problem do którego salonu uderzać po akcesoria gdyż na kuponie nie ma śladu z którego polecenia ten kupon. Ma ktoś jakiś pomysł? Czy pozostaje mi dzwonić po kolei do 3-ech w których wiem że zostały zamówione samochody licząc że trafię?
Przekażę voucher Dacia dla Przyjaciół. Realizacja kuponu to dla zamawiającego/kupującego bon na 800 zł na akcesoria. Najchętniej Warszawa lub Śląsk, ale mogą być tez inne regiony Polski.
Witam, ja mam auto do odbioru w Katowicach więc niedaleko, ale nie wiem kiedy ten kupon trzeba przedstawić u dealera? Czy trzeba to zrobić podczas lub w czasie negocjacji i podpisywania umowy, czy można złożyć też już po podpisaniu umowy ale przed odbiorem auta?
Ostatnio zmieniony przez jammo 2018-04-23, 20:44, w całości zmieniany 1 raz
Pasowało by mi zadzwonić jutro do Katowic i porozmawiać z moim konsultantem, z którym negocjowałem warunki i podpisałem umowę. Jeżeli dało by się jeszcze coś zrobić, i oczywiście u dealera będą chcieli to zaakceptować, to bardzo chętnie bym z tego vouchera skorzystał.
Marka: Saab
Model: 95 Aero
Silnik: 2.3T
Rocznik: 1999 Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Mar 2018 Posty: 37 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-04-28, 12:17
A najlepiej na koniec zamawiania, jak już się wynegocjowało co tam się chciało :) Wtedy mówimy "ok, biorę" i dajemy voucher jeszcze z informacją "to poproszę jeszcze to i tamto" ;P
Najkorzystniejszy sposób skorzystania z vouchera wygląda w praktyce następująco:
1) Wpłacasz zaliczkę, sporządzasz z dealerem umowę wstępną w której wyszczególnione są wszystkie wynegocjowane przez Ciebie upusty i dodatki. I masz w tym momencie czarno na białym, tj. wspólne stanowisko z dealerem co wynegocjowałeś, z czego dealer nie może się wycofać, to co wynegocjowałeś jest Twoje. W momencie składania zamówienia nie ujawniasz dealerowi, że chciałbyś skorzystać z vouchera na dodatkowe wyposażenie za 800zł (gdyby wiedział, nie byłby taki szczodry w udzielaniu upustów, mógłby wręcz odpowiedzieć: no masz człowieku dodatków za 800zł, to jeszcze Ci mało?).
2) Po kilku dniach od spisania umowy (ja tak zrobiłem) przyjeżdżasz do dealera i wręczasz mu voucher informując, że właśnie sprezentował Ci go znajomy i chciałbyś skorzystać z dodatkowych gadżetów za 800zł. I co ma zrobić biedny dealer? Musi zaakceptować voucher i wprowadzić go do systemu.
3) W moim przypadku za pierwszym razem dealer odmówił przyjęcia vouchera informując, iż nie znam zasad promocji, abym zapoznał się z regulaminem itd, mylił w/w promocję z innymi już nie aktualnymi. Odpowiedziałem aby również sam zapoznał się z tym regulaminem, aż wstyd że pracownik salonu nie jest na bieżąco, rozstaliśmy się w nieciekawej atmosferze.
4) Kiedy po kilku dniach znowu odwiedziłem dealera (tym razem miałem przy sobie wydrukowany ze strony „MY Dacia” regulamin w/w promocji), bez zastrzeżeń przyjął voucher i zarejestrował go w systemie i był nawet całkiem miły.
5) Jeśli dealer próbuje szantażować Cię pomniejszeniem wynegocjowanych upustów poinformuj go, że nie wyrażasz na to zgody i złożysz skargę na salon do Renault Polska z uwagi na naruszenie warunków promocji „Dacia dla Przyjaciół”, przecież wszelkie promocje ustala Renault Polska, nie salon, salony mają obowiązek wykonywać polecenia swojego mocodawcy. Skargę możesz złożyć drogą mailową ze strony dacia.pl.
7) Uwaga: podobne promocje praktykują z powodzeniem inne marki samochodowe i takie problemy nie występują.
Pozdrawiam i życzę wytrwałości w walce, wówczas wygrasz.
Jestem zainteresowany Twoją sprawą, sam przechodziłem podobne problemy. Napisz jak wyglądała rozmowa z dealerem, co udało Ci się osiągnąć.
Z poważaniem
Grzegorz
U mnie w ofertach pojawi sie voucher dla właściciela. Nikomu jeszcze nie przekazałem swojego polecenia. Skad on sie wziął i jak go wykorzystać?
No właśnie Powielę to pytanie tylko z innej strony. Co ja mam zrobić z kolejnym takim suwenirem, skoro już 3 wykorzystałem a tu mi 4 pod nos podstawili?
U mnie w ofertach pojawi sie voucher dla właściciela. Nikomu jeszcze nie przekazałem swojego polecenia. Skad on sie wziął i jak go wykorzystać?
No właśnie Powielę to pytanie tylko z innej strony. Co ja mam zrobić z kolejnym takim suwenirem, skoro już 3 wykorzystałem a tu mi 4 pod nos podstawili?
A kiedy odbierałeś te trzy? Jeśli w tamtym roku to na ten rok jest nowa promocja a nie kontynuacja więc masz kolejne trzy na ten rok :)
Gorzej że nie pisza na voucherze którego polecenia dotyczy i bądź tu mądry...
Tak dostałem voucher !
Wielkie dzięki !
W piątek przyatakuje delaera i zobaczę co powie.
W sumie czytając regulamin wnioskuję, że powinni go przyjąć.
Dodatkowe dywaniki lub plastiki ochronne na drzwi pewnie by się przydały !
Jeszcze raz dzięki i dam znać co z nim będzie dalej !
U mnie w ofertach pojawi sie voucher dla właściciela. Nikomu jeszcze nie przekazałem swojego polecenia. Skad on sie wziął i jak go wykorzystać?
No właśnie Powielę to pytanie tylko z innej strony. Co ja mam zrobić z kolejnym takim suwenirem, skoro już 3 wykorzystałem a tu mi 4 pod nos podstawili?
A kiedy odbierałeś te trzy? Jeśli w tamtym roku to na ten rok jest nowa promocja a nie kontynuacja więc masz kolejne trzy na ten rok :)
Gorzej że nie pisza na voucherze którego polecenia dotyczy i bądź tu mądry...
2 były w zeszłym roku a w tym był tylko 1 . To jak? znów zaczynamy zabawę ? jakoś nie chce mi się w to uwierzyć, przecież z torbami ich puścimy
U mnie w ofertach pojawi sie voucher dla właściciela. Nikomu jeszcze nie przekazałem swojego polecenia. Skad on sie wziął i jak go wykorzystać?
No właśnie Powielę to pytanie tylko z innej strony. Co ja mam zrobić z kolejnym takim suwenirem, skoro już 3 wykorzystałem a tu mi 4 pod nos podstawili?
A kiedy odbierałeś te trzy? Jeśli w tamtym roku to na ten rok jest nowa promocja a nie kontynuacja więc masz kolejne trzy na ten rok :)
Gorzej że nie pisza na voucherze którego polecenia dotyczy i bądź tu mądry...
2 były w zeszłym roku a w tym był tylko 1 . To jak? znów zaczynamy zabawę ? jakoś nie chce mi się w to uwierzyć, przecież z torbami ich puścimy
Ja w tamtym roku zrealizowane 3
W tym roku do realizacji już 2.
Moje Sandero prawie nie traci na wartości przez te vouchery :)
Jak w 2019 zamiast pokazywać nowy regulamin zrobią jedynie jego przedłużenie czasowe to będziemy już poza promocją, na razie nie :)
Marka: s
Model: d
Silnik: 10
Dołączył: 10 Maj 2018 Posty: 1 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-05-11, 16:07
Dziękuje serdecznie za tak liczny odzew :), jednak pojawiła się pewna nieoczekiwana sytuacja, mianowicie w rozmowie telefonicznej z doradcą klienta usłyszałem informację o tym, że voucher nie może zostać wykorzystany na zakup nowego Dustera. Czy ktoś może potwierdzić tę informację czy jest możliwe ze sprzedawca mówi to żeby akcesoria zakupić wyłącznie za gotówkę pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum