Marka: Dacia
Model: Dokker Van
Silnik: 1,6 sce
Rocznik: 2017
Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 23 Skąd: z Facebooka
Wysłany: 2018-03-14, 00:04
Mała ciekawsotka, nie miałem czasu pojechać z ta usterką do seriwisu bo pojawiała sie okazjonalnie aż do wczoraj. Auto juz na LPG sie nie przełancza wcale, mam nadzieję ze nie będzie tak źle jak kolega piszę.
Mała ciekawsotka, nie miałem czasu pojechać z ta usterką do seriwisu bo pojawiała sie okazjonalnie aż do wczoraj. Auto juz na LPG sie nie przełancza wcale, mam nadzieję ze nie będzie tak źle jak kolega piszę.
W sobote serwis.
Serwis pomógł? Czy powoli planujesz już kolejną wizytę?
_________________ Dokker i Lodgy 1.6 8v LPG
OBA TO NIENAPRAWIALNE SZROTY
SZUKAM OSÓB DO POZWU ZBIOROWEGO
SZUKAM OSÓB DO POZBAWIENIA ASO OLSZTYN AUTORYZACJI
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 1105 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-09-08, 10:51
tosiek napisał/a:
U nas już chyba nie ma filtrów paliwa Pb bo wierzą w czystość paliwa na naszym rynku Filtry nadal daja na wschodzie.
Filtr Pb jest zespolony z pompą paliwa i czujnikiem poziomu paliwa.
A co do czystości LPG poddawanej w wątpliwość przez serwisy, to zauważyłem, że większość problemów dotyczy samochodów wyprodukowanych w Maroku (Lodgy, Dokker). Tu się nasuwa pytanie - w jaki sposób są składowane zbiorniki gazu na Saharze ? Być może stoją na zewnątrz nie zabezpieczone przed pyłem pustyni...
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 1105 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-09-08, 11:57
Hmm… a instalacje w innych krajach ??? Np w Hiszpanii ? Tam dystrybutory mają inną końcówkę, a Dacie tam dostarczane mają włoską końcówkę czyli taką jak w Polsce. Wychodzi na to, że gaz jest montowany centralnie albo w fabryce, albo w jakiejś innej manufakturze. Nie sądzę, żeby samochody były transportowane w te i wewte po Europie. Raczej zbiorniki jadą do fabryki, a firma Stako ma wyrobioną markę w Europie między innymi za sprawą zbiorników do powietrza w ciężarówkach.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2018-09-08, 13:20
Zbiorniki są transportowane na składy centralne pojedynczych krajów. Końcówka do tankowania nie ma znaczenia, bo ta i tak jest montowana w fabryce. Już w fabryce jest wiadome na jaki rynek przeznaczony jest samochód i stąd wybór końcówki.
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 1105 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-09-09, 00:48
Zaraz, zaraz... to do Hiszpanii wysyłają Dacie z niekompatybilną końcówką i bez zbiornika ? I zakładają w Hiszpanii zbiornik ? A co z resztą układu gazowego ? Gdzie on jest montowany ?
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 1105 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-11-08, 21:39
Belphegor napisał/a:
Zbiorniki są montowane w Polsce w Gliwicach. Są polskiej firmy Stako.
Mam papiery nowej Lodgy, wszystko jest montowane w Tangerze, w Polsce, a dokładniej w Gliwicach jest robiony doraźny przegląd Transportowego Dozoru Technicznego na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu z dn. 20 października 2006 roku. i polega tylko na rewizji zewnętrznej czyli innymi słowy, czy ładnie wygląda, jest szczelne i czy zgadzają się numery fabryczne przede wszystkim butli gazowej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum