Po pierwsze, jeżeli podobny temat istnieje, przepraszam za śmiecenie na forum i przeniesienie posta do odpowiedniego wątku. Szukałem i nie znalazłem, choć wydaje mi się to delikatnie mówiąc podejrzane, że takowy jeszcze nie powstał.
Pod bodajże koniec zeszłego roku Lodgy przeszła lift, o którym nawet nie wiedzialem. W związku z tym mam kilka pytań:
- czy zmieniło sie wyciszenie (w DD na przykład mocno na plus) ?
- fotele?
- podobno w 3 rzędzie jest możliwość złożenia jednego z fotelików?
- może pojawiły się LEDy w światłach?
- co jeszcze się zmieniło?
Marka: Kia
Model: Rio
Silnik: 1.2
Rocznik: 2017 Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Mar 2017 Posty: 131 Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2018-03-24, 22:20
Lifting był chyba pod koniec 2016, a wersje zmienione pojawiły się w 2017. Dotyczy to Lodgy i Dokkera. Może mówisz o czymś innym, ale wydaje mi się, że zmiany później już nie było (raczej logiczne - co roku się nie robi odświeżenia). Wtedy w tych dwóch modelach pojawił się nowy grill.
Wyciszenie i fotele - nie wiem. Świateł LED chyba nie ma, ale mogę się mylić.
Cennik twierdzi natomiast, że w 3 rzędzie jest możliwość złożenia pół na pół lub wyjęcia pojedynczo. Dostępne w standardzie od wersji Open. Nawet nazwali to specjalnie (smart seat), więc chyba faktycznie jest i się tym chwalą. Na żywo nie widziałem, bo Lodgy do mnie nie przemawia :).
Lodgy miało lift w 2017 roku (ja mam już po lifcie wersję). Nie wiem jak wyciszenie w wersji przed-liftowej, ale w mojej mogę na trasie śmiało podróżować 12-140 i nie jest zbyt głośno w kabinie. Dach to nadal blaszak niestety. Fotele po lifcie chyba też inne, u mnie np mimo mojej wagi nie mam bujanego fotela kierowcy, podłokietnik dostałem w standardzie (niestety bez schowka, dość wąski), zagłówki na pewno wyglądają inaczej niż w starszej Lodgy którą kiedyś jechałem taksówką.
W 2018 wprowadzają osobne fotele w 3 rzędzie (zamiast ławki i osobno składanych oparć), jednak w Krakowie jeszcze takich aut nie mają, przebąkują coś, że może za 4-6 miesięcy będą pierwsze do obejrzenia na miejscu.
Swiateł LED nie było, nie ma i pewnie nie będzie do następnego prawdziwego liftingu lub Lodgy2. Trzeba pamiętać, że Dokker ma właściwie ten sam przód, więc tu wychodzi taniość produkcji.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3746 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-08, 14:01
Nie ma , okazało się że nie spełniają norm Euro 6b i Renault je wycofał. Do końca 2017 ilość cząstek stałych Na km nie mogła przekraczać 6 x 10 do 12 a od nowego roku 6 x 10 do 11 - bez filtra nie daje rady.Na jesieni wejdą nowe 1.3 Tce.
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2018-04-08, 14:06, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: LOGAN pick-up+Duster 2
Silnik: oba 1.5 dCi
Rocznik: 2011 i 2018 Pomógł: 9 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 747 Skąd: warmia i mazury
Wysłany: 2018-06-09, 23:18
wetnę się w wątek bo mnie zaczął interesować po części ten samochód.
1. System kontroli ciśnienia w oponach - aktywny czyli koła/opony tylko w serwisie czy mając zestaw kół na zimę i lato sam sobie przełożę?
2. S&S w dieslu - jest? Jeżeli tak to czy da się go wyłączyć na stałe???
Mam Lodzię 110KM dci odebraną w grudniu 2017.
1. TPMS z czujnikami. Ale 3 miesiące przejechałem na zimówkach na drugich kołach bez czujników. Trzeba tylko się przyzwyczaić do dwóch świecących na żółto kontrolek. Że brak ciśnienia i ogólnej o błędach (taka a'la zygzaki)
2. S&S w przycisku przy dźwigni ręcznego. Po każdym odpaleniu silnika w domyślnej pozycji włączony. Na początku szukałem przycisku musiałem zerknąć w prawo ale po pół roku już sobie wyrobiłem automatyczny nawyk i wyłączam od razu po starcie bez patrzenia i długiego macania.
wetnę się w wątek bo mnie zaczął interesować po części ten samochód.
1. System kontroli ciśnienia w oponach - aktywny czyli koła/opony tylko w serwisie czy mając zestaw kół na zimę i lato sam sobie przełożę?
2. S&S w dieslu - jest? Jeżeli tak to czy da się go wyłączyć na stałe???
1.Mam dwa komplety kół, w każdym osobny zestaw czujników, po zmianie kół programuje przyciskiem w manetce i to wszystko😉
2.Można programowo wyłączyć S&S na stałe lub ja trochę po druciarsku odłączyłem czujnik przy akumulatorze 😉
1. Naciska z guzik na kilka sekund i po sprawie 😉
2. Osoby z interfejsem i programem ddtl4 są w stanie to zrobić, np kolega dacialoganmcv coś takiego zrobił z tego co pamiętam na szybko.
Odebrałem swoją białą LODGY wczoraj z salonu w Warszawie na Puławskiej. Mam dzieloną kanapę w trzecim rzędzie (rewelacja ), działa również impulsowe sterowanie otwieraniem szyb.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum