Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1965 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-10-07, 14:09
Niestety ale Sandero II najszybciej traci na wartości z całej Gamy Dacii. Obstawiam, że raelna cena Twojego samochodu to 22-23tyś zł i ani złotówki więcej. Oczywiście, jest szansa, ze sprzedaż za wyższą kwotę ale będziesz musiał bardzo długo czekać na potencjalnego kupca. Osobiście miesiąc temu sprzedałem swoje MCV II z 2014r silnikiem 1.2 16v w wersji Ambiance ( To samo co OPEN ) i przebiegiem ok. 80tyś km za 26tyś zł z tym, że miałem to auto doposażone w MNE,kamerę cofania, przyciemniane szyby i kilka mniej lub więcej przydatnych rzeczy, które podnosiły wartość auta no i było to MCV II, których na rynku wtórnym jest w mało ( szczególnie tych z silnikiem benzynowym) co powoduje automatycznie mniejsza utratę wartości. Z takich ciekawości dodam że sandero II z 20015 roku wersji Laureate i przebiegiem 15tyś km według Compensy jest wyceniane na minimum 25tyś zł - dali zielone światło na naprawę uszkodzonego samochodu do tej kwoty.
Za miesiąc wskoczy 4-ty rok z Sandero. Obecny przebieg 61 tys km. Wymienione świece, klocki przód, oczyszczone bębny na tyle, olej co 15 tys km. ZERO problemów z autem, tak samo jak i z LPG STAG. Auto nadal pozostaje w użytku, wymieniłem auto żony na nowego Fiata Tipo 1.4 95km dla większego bagażnika niż w sandero (520 L) i nieco lepszego komfortu przy wyjazdach na wakacje - 6-ty bieg i wyciszenie.
Porównując Tipo sedan np do Logana (klimatyzacja, radio, el szyby i nic poza tym) to oba auta są warte swoich cen. Z czego Tipo jest zdecydowanie lepsze ale też trzeba dołożyć 10-11 tys zł.
Klamka zapadła - zamówiłem w miejsce Sandero w zasadzie to samo auto + bagażnik XXL czyli Logana MCV - rozkładanie sprzętu foto - video z bazowych kabur i opakowań zaczęło mnie irytować - zawsze dodatkowe 30-40min za złożenie i rozłożenie softboxów i innych kląkrów. Jeśli w budowlanej Astrze II kombi wszystko się mieściło rozłożone to tym bardziej wejdzie mi wszystko na gotowo do Logana MCV
Jak wrócę z urlopu to ogarnę zdjęcia i wystawię ogłoszenie - może ktoś tutaj z grupy byłby zainteresowany
Ostatnio zmieniony przez laisar 2019-06-28, 11:47, w całości zmieniany 1 raz
37.600 Open z Klimą, metalik, alu i halogeny. Auto kupione na firmę moją, a z przebiegu 63 tys km ponad 55 tys przejechane z opłaconą "mini kilometrówką" 0,50 zł za każdy 1 km
Generalnie auto nie kosztowało mnie nic przez te 3 lata, koszt zakupu + LPG + utrata wartości + wszelkie paliwo + ubezpieczenia + przeglądy MINUS amortyzacja + nadpłata na dojazdy + cena sprzedaży i wychodzi mniej więcej na 0
A że potrzebuje bezawaryjne najlepiej nowe auto to wszystko się sprawdziło idealnie
Ostatnio zmieniony przez Ftt 2019-07-01, 14:07, w całości zmieniany 4 razy
37.600 Open z Klimą, metalik, alu i halogeny. Auto kupione na firmę moją, a z przebiegu 63 tys km ponad 55 tys przejechane z opłaconą "mini kilometrówką" 0,50 zł za każdy 1 km
Generalnie auto nie kosztowało mnie nic przez te 3 lata, koszt zakupu + LPG + utrata wartości + wszelkie paliwo + ubezpieczenia + przeglądy MINUS amortyzacja + nadpłata na dojazdy + cena sprzedaży i wychodzi mniej więcej na 0
A że potrzebuje bezawaryjne najlepiej nowe auto to wszystko się sprawdziło idealnie
63 k km i 63 % ceny:)
PS. Czyli kilometrówka jest uczciwa. Pozwala na odtworzenie auta bez kosztów własnych
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2019-07-01, 14:09, w całości zmieniany 1 raz
Za 2 tygodnie odbieram Logana MCV 1.0 SCe Open, dołożona tylko klima - 39.800 i pakiet ubezpieczeń 1 rok 400zł. Tu już nie będzie tak super ekonomicznie ale kilometrówka też skoczy w umowach
Po 10km jeździe próbnej 1.0 Sce moje wnioski w stosunku do 1.2 16v:
1.0 SCe na plus:
- zdecydowanie lepiej wyciszony - przy trasowych 80-120 km/h w aucie jest o dobry poziom jak nie dwa ciszej
- przy normalnej jeździe do 3500 obr wydaje się całkiem żywotny, na pewno nie gorzej od 1.2
- spalanie nie będzie większe niż w 1.2 ale to później wyjdzie
- przy mocnym depnięciu w gaz rozłącza kompresor klimatyzacji - nie trzeba tego robić przyciskiem jak w 1.2 żeby zyskać "power"
1.0 Sce na minus:
- typowy warkot 3 garów ale mi to nie przeszkadza w sumie
- zestopniowanie skrzynii pod kosiarkę ale wyciszenie to nadrabia
- pedał sprzęgła i gazu wcisnąłby się pod naporem stopy dziecka - chodzą zbyt lekko
- kręcenie powyżej 3500 obr w 1.2 dawało jakąś tam większą moc - tutaj już się nic nie dzieje za bardzo - moc idzie bardzo liniowo
Ostatnio zmieniony przez Ftt 2019-07-02, 10:58, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum