Oczywiście pamiętać trzeba, że to wersja na Indie, pozbawiona poduszek powietrznych i systemu ISOFIX, niemniej to, że przy wypadku zablokowane zostały tylne drzwi jest niepokojące.
Mi się marzy dostępność w wersji europejskiej takiej podsufitki z klimatyzacją.
Ogólnie nie bardzo rozumiem jak to jest, że mają tak bogate wyposażenie dodatkowe, a nie ma nawet poduszki dla kierowcy... Choć pewnie w tym teście rozbijali najbiedniejszą bida wersję.
Tak jak u nas parę lat temu Dacia Lodgy dostała tylko trzy gwiazdki m.in. za brak ESP, którego brakowało w podstawowej wersji, ale w droższych modelach już tak.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 1105 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-09-28, 16:04
Tak się właśnie ostatnio zastanawiałem nad wyposażeniem Lodgy, które zamówiłem za 53.700… i wyszło mi na to, gdybym w moim Loganie MCV ph1 zamówił to wszystko, to by chyba wyszło prawie z 70 kawałków
Ostatnio zmieniony przez Mamert 2018-09-28, 16:04, w całości zmieniany 1 raz
Oprócz braku airbagów indyjska wersja Lodgy może być w wersji... 8-miejscowej. Zastanawiam się, czy to ósme miejsce to na dachu (jak w indyjskich pociągach), czy po prostu Hindusi są szczuplejsi
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3951 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-08, 08:33
Patrząc na 3 rząd siedzeń w Lodgy uważam, że ilość miejsca jest kosmiczna w porównaniu do np. tylnej kanapy w Tico. A Tico było na 5 osób i dało się tak jeździć.
Pewnie Lodgy za bardzo podgryzał rynek Turanowi i trzeba było odstraszyć klientów. Wersja Dacii ma poduszki, isofiksy, esp i inne cuda dające dziś gwiazdki i efekt odstraszania byłby za słaby.
A tak Kowalski usłyszy, że Lodgy to badziew i to ze znaczkiem Reno, to pewnie Dacia to dno i dwa metry mułu. Już mi to teść wytknął zresztą.
Więc Kowalski pójdzie kupić używanego Turana, żeby niemiec mógł kupić nowego i biznes VW się będzie kręcił.
W końcu NCAP to instytucja unijna, czyli proniemiecka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum