Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Duster 1.6 by Luke16
Autor Wiadomość
Luke16 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 139
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-03-17, 17:50   

Świece wymienione, cewki podmienione z drugiego auta nadal niestety jest to samo, zauważyłem że po składowaniu błędów po wciśnięciu gazu do oporu, zaczyna też przerywać i traci moc. Na obrotach jałowych nie faluje chodzi idealnie wkręca się też idealnie. Stare świece bardzo ładnie wypalone. Komp pokazuje cały czas te same błędy. Z tym przyspieszeniem nie zawsze się to dzieje.
Już zgłupiałem a kasa leci...
 
GRL 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 Sce
Rocznik: 2018
Wersja: Comfort
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1057
Skąd: ZS
Wysłany: 2018-03-17, 23:40   

Lewe powietrze? Uwalona przepływka?
Choć ja się tam na Daciach nie znam. ;)
Sprawdzałeś czy wszystkie płyny masz czyste (ukł. chł., olej) ?
 
Luke16 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 139
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-03-18, 00:21   

Z płynami wszystko ok. Tu nie jest możliwe praktycznie żeby tą przeplywke uwalić. Jakby lewe powietrze łapała to na jałowym inaczej by pracowała a ona jak zegarek i można gazować do odcinki i nic.... Wiem że w dolotowym lubią się uszczelki wysypać, ale to aż słychać po specyficznym dźwięku z okolic przepustnicy... Miałem 4 auta z tym silnikiem i nigdy nie spotkałem się z tym błędem. Jak już lambda padła to druga i emulator wystarczył tu jajka wychodzą
Ostatnio zmieniony przez Luke16 2018-03-18, 00:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
Luke16 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 139
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-03-19, 17:57   

Problem rozwiązany, blachostka totalna, wyleciala wtyczka od czujnika stukowego. Najciekawsze że cała była popękana a nikt jej nie dotykał...
 
Luke16 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 139
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-10, 20:50   

No i 190 tyś km pyknęło :mrgreen:

IMG_20180510_204643334_LL-1152x864.jpg
Plik ściągnięto 7 raz(y) 125,56 KB

 
Luke16 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 139
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-07-02, 20:54   

Kto ma brudniejszy silnik?? xD Dawno tam nie zaglądałem a tam taka masakra... Pewnie do niedzieli puknie mu 200 tys km :P i serwis maxymalny rozrząd, hamulce tył, nadkola bo poodpadały, oleje filtry, poduszka silnika i pewnie coś się jeszcze znajdzie :P

IMG_20180702_185317344.jpg
Plik ściągnięto 33 raz(y) 208,29 KB

Ostatnio zmieniony przez Luke16 2018-07-02, 20:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 97 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 6974
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-07-02, 21:26   

A było założyć KUK-a toby silnik był czysty.

Poduszki wymień wszystkie trzy. Lewa prawa i od skrzyni.
 
Luke16 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 139
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-07-02, 22:09   

Czy coś KUK daje przy takiej eksploatacji jak ja jej używam? Raczej nie :)
Z poduszkami niech mechanik decyduje ;-)
 
Luke16 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 139
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-07-12, 00:17   

I taki o to wynik z poniedziałku xD 2 miesiące 10 tyś km.
Dzisiaj ma już 201 tyś km :p w poniedziałek na serwis bo wcześniej miejsc nie było.

IMG_20180709_165235671-1152x864.jpg
Plik ściągnięto 5 raz(y) 191,98 KB

Ostatnio zmieniony przez Luke16 2018-07-12, 00:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
Luke16 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 139
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-09-30, 14:22   

Dzisiaj 215 tyś km pyknęło... Przy 202 tyś km zrobiony kompletny rozrząd, oleje i filtry, klocki hamulcowe przód. Myślałem o tylnych bębnach ale po otwarciu było jeszcze 1/3 szczęk i temat odpuszczony. Z zawieszenia nadal nic nie dotykane... Przy 214 tyś km cewka jedna padła, 5 minut roboty i dalej w drogę :P
 
Luke16 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 139
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-11-13, 10:52   

I jest 222222 :)
I w tamtym tygodniu został kupiony drugi Duster xD

IMG_20181113_104801458-1152x864.jpg
Plik ściągnięto 2 raz(y) 183,53 KB

 
Luke16 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 139
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-01-18, 19:56   

232 tyś km minęło Dacia dalej bezawaryjna. Dzisiaj przeszła serwis i przegląd gdzie nie było się do czego doczepić. Olej, wszystkie filtry, świece i czujnik zamkniętych drzwi bo kontrolka delikatnie świeciła.
I jeździmy dalej :) Siostra też już naprawiona detaling i git :)

IMG_20190118_193312194-1152x864.jpg
Plik ściągnięto 4 raz(y) 102,67 KB

 
Luke16 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 139
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-01-23, 18:13   

233 tyś km i kolejna wymiana pierwszej sondy... Magneti Marelli po 50 tyś km rozpadła się na dwie części... Teraz wybulone 316zl na NGK od razu inna jazda
 
Luke16 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 139
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-02-11, 23:37   

236 tys km zmienione klocki przód + wycieraczka z tyłu
 
Luke16 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 139
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-03-08, 13:14   

241 tys km wymiana oleju, filtrów i łącznika stabilizatora, de facto który już kiedyś był wymieniany ;-)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne