Na budziku kolejne 700km, parę małych opadów deszczu, parę razy spryskiwacz. Dziś jadąc do pracy średnio duża mżawka... i wycieraczki zaczynają zostawiać smugi
Jakość oryginalnych wycieraczek made for Renault tragiczna.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-02-21, 09:21
Jest jeszcze jedna opcja. Samochód mógł być źle umyty po fabrycznym konserwancie i szyba może być lekko tłusta. Nie na tyle, żeby wyczuć pod palcem, ale na tyle, żeby wycieraczki to wyczuły. Spróbuj może przelecieć ją (szybę) jakimś dobrym środkiem do mycia szyb.
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
tAboon, wymień sobie pióra na bezprzegubowe Heyner i po sprawie - szkoda paliwa na reklamowanie w ASO OEM wycieraczek - poza tym czysta szyba czołowa decyduje o poziomie bezpieczeństwa. Ja kupuję powyższe dwa razy do roku (komplet około 45zł przy odbiorze osobistym w Krakowie).
Na budziku kolejne 700km, parę małych opadów deszczu, parę razy spryskiwacz. Dziś jadąc do pracy średnio duża mżawka... i wycieraczki zaczynają zostawiać smugi
Jakość oryginalnych wycieraczek made for Renault tragiczna.
Ja wymieniłem oryginały miesiąc po zakupie auta na Bosh Aerotwin. Jeżdżę na nich od dobrych kilkunastu miesięcy i nadal dobrze zbierają. Fabrycznie są gówniane :)
Albo to mały przebieg, albo miałem szczęście, ale moje fabryczne wycieraczki dopiero teraz, po 15 miesiącach i drugiej zimie zaczynają smużyć. No ale przebieg ledwo 13000.
Wycieraczki mam już zamówione Oxiom (sprawdzone w poprzednich autach). Te, które mam teraz OEMy jak już zmęczę całkiem to wymienię na Oxiomy, tylko wcześniej wyszoruje porządnie szybę czołową.
Specjalnie do ASO nie opłaca się jeździć z wycieraczkami (choć mam dość blisko do ASO - dokładnie 1890m na piechotę :) ), zgłaszałem przy okazji wycieraczki i wymienili od reki, ale na od razu mi zapowiedzieli, że drugi raz nie wymienią.
Marka: renault
Model: captur
Silnik: 1.3 mild
Rocznik: 2024
Dołączył: 20 Mar 2016 Posty: 517 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-02-27, 12:27
Moja Sandero w czerwcu skończy 3 lata, przejechałem nią do tego momentu 6890 km. Pióra wycieczki są jeszcze oryginalne i nie mażą szyb.
Mi się wydaje że Marokanczycy potrafią dobrze zmontować auto o prostej konstrukcja, takie jak moja Sandero Access. Z bardziej skomplikowanymi modelami już nie zawsze sobie radzą
_________________ Sandero dla bratanka a dla mnie Captur
Mi się wydaje że Marokanczycy potrafią dobrze zmontować auto o prostej konstrukcja, takie jak moja Sandero Access. Z bardziej skomplikowanymi modelami już nie zawsze sobie radzą
Nie wiem czy Sandero a Lodgy są wzajemnie jakoś bardzo rozbieżne technologicznie. Dodatkowo nie bardzo rozumiem co ma skomplikowanie technologiczne wspólnego z wycieraczkami
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-02-27, 17:03
Nie wiem, jak było w 2016 roku, ale obecnie wszystkie Sandero są składane w Tangerze w Maroku (a raczej niedaleko Tangeru). Niektóre silniki do Sandero (bodajże 0.9 TCe) są produkowane w Rumunii koło Mioveni.
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 55 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1601 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2019-02-27, 18:11
A jakie to ma znaczenie gdzie auto składają? Przecież nie biorą ludzi z łapanki tylko są po kursach, szkoleniach i wiedzą co robią skoro auta same z taśmy zjeżdżają, potem kontrole, sprawdzanie. Owszem trafi się mina jak powolnemu ale on sobie zasłużył xDD
I może nie zaśmiecajmy wątku koledze 😜
_________________
Ostatnio zmieniony przez arczi_88 2019-02-27, 18:11, w całości zmieniany 1 raz
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3949 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-28, 09:18
Przypominam tylko, że w Daciach tym samym modelu, mogą występować różne ramiona z różnymi typami mocowań pióra wycieraczki a sprzedawcy piór nie muszą tego ogarniać- trzeba zachować czujność przy zakupie.
A wracając do jakości- może są (lub byli) różni dostawcy wycieraczek montowanych fabrycznie i stąd nasze skrajnie różne oceny ich jakości.
Przypominam tylko, że w Daciach tym samym modelu, mogą występować różne ramiona z różnymi typami mocowań pióra wycieraczki a sprzedawcy piór nie muszą tego ogarniać- trzeba zachować czujność przy zakupie.
A wracając do jakości- może są (lub byli) różni dostawcy wycieraczek montowanych fabrycznie i stąd nasze skrajnie różne oceny ich jakości.
Dlatego ja kupiłem ramiona wycieraczek od Dustera rozbitka z 2015 z końcami w kształcie U (starodawne :P) i wymieniłem. W moim był nowy typ VATL5.1 i komplet wycieraczek kosztował 200PLN. Teraz za komplet BOSH place 70 :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum