Ja mam kontakt na razie korespondencyjny, ale jest on dla mnie ważny w dobie powszechnej cyfryzacji i na jego podstawie oceniam ten salon słabo.
Zwracałem się kilkakrotnie z różnymi pytaniami, ważnymi dla mnie. Część pytań została zbyta przekierowaniem "na Berdyczów", a część w ogóle olana i nie otrzymałem na nie odpowiedzi.
Moja historia z tym salonem wygląda tak. Lodzia zamówiona w październiku miała być do odbioru 18-go stycznia, 9-go już stała u mnie na podwórku. Jako że autko na kredyt wszelkie formalności bezproblemowo załatwione. Faktycznie pan Karol bardzo pomocny. Tak że jako salon to na plus jako aso nie wiem, co prawda do przeglądu jeszcze daleko ale trzeba się bedzie zdecydować gdzie serwis. Wpisy o serwisie są dość stare więc może wypowie się ktoś kto tam jeździ.
_________________ Był fiat 125p, jest fiat siena, jest dacia lodgy.
W zeszłym tygodniu odebrałem Dustera, jeśli chodzi o kupno auta- dali mi dużo lepsze warunki niż na Puławskiej (wyższa zniżka), auto niemal od ręki, obsługa sprzedażowa zdecydowanie bardziej przyjazna i rzetelna (nie wciskali mi kitu z taniej książki dla akwizytorów, a na to uczulony jestem). Paniusia z puławskiej powinna kosmetyki sprzedawać, a nie samochody- tam mnie poirytowali. Oby serwis był na tym poziomie co sprzedaż a będzie gicio.
Odświeżam temat .
Dziś zobaczyłem jak ci partacze za 1000 zł zamontowali mi czujniki pakownia .
Zasilanie czujników podłączone na krótko do światła wstecznego .
Kabel na pełnym luzie . Izolacja z taśmy klejącej ......
Idziemy dalej
Panowie nie pokwapili się nawet odkręcić osłony przeciwsłonecznej . Zwyczajnie wepchali kabel na skraj podsufitki .
Kabel położony byle jak ocierał radośnie o uszczelkę drzwi kierowcy .
Obok były oryginalne prowadnice na kable ale pseudo mechanikom z tej gównianej firmy nie chciało się nawet wepchać kabla w uchwyt .
Kilka miesięcy temu dzwonili do mnie właśnie z decaru czemu nie przyjechałem do nich na przegląd , powiedziałem szczerze że dużo lepsza obsługa i cenna jest u konkurencji , pracownik rozłączył się bez słowa .
Dodajmy do tego porysowany samochód na serwisie , oszustwo małżonki która oddawała auto do serwisu (naciągniecie jej na przedterminową wymianę bo kobieta to można wcisnąć wszystko ) .Próby bezczelnego naciągactwa na niby zużyte klocki przy przebiegu 10 tyś km Pieprznik w papierach , spartolona naprawa z AC , gdzie też podejrzewam był wałek bo ubezpieczyciel płacił za wymienianą lampę który mam starą .
Pracownicy na dziale sprzedaży godni mirka handlarza a mechanicy gumiaka i cytryna .
Tak naprawde spotkałem tam tylko 3 w porządku ludzi którzy znali się na tym co robią i nie próbują oszukiwać . Młody pracownik obsługi klienta warsztatu , zamówienia części i pracownik blacharni .
Ogólnie firma nastawiony do golenia jeleni
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-10-13, 19:10, w całości zmieniany 2 razy
Ja nie czytając jeszcze tego tematu zdecydowałem się zakupić samochód w DECAR bo trafiłem na handlowca który chętniej odpowiadał na moje pytania (a bylo ich troche) i był bardziej elastyczny przy wyborze terminów jazdy próbnej niż handlowiec z RRG. Chociaż myśle że poprostu miałem pecha, bo będąc w RRG na Puławskiej trafił mi się miły i w miarę konkretny handlowiec, ale że przypisany byłem w ich systemie do innego handlowca, to nie chciał ze mną rozmawiać o stawkach tylko odsyłał do tego pierwszego.
Na plus dla DECAR było także to że mogli od ręki na spotkaniu wycenić stare auto, jak bym chciał je oddać w rozliczeniu, czego według handlowca w RRG dało sie zrobić dopiero po podpisaniu umowy o zakup nowego.
Poki co jeszcze czekam na odbiór auta i formalności z tym związane i dam znać jakie mam wrażenia co do salonu DECAR.
Co do serwisu mechanicznego, to chyba się będę musiał mocno zastanowić czy auto u nich serwisować.
Kolejne miejsce - Decar - Warszawa ul. Modlińska, w którym odbierałem dzisiaj akcesoria z vouchera "Dacia dla przyjaciół"
Sprawę wcześniej uzgadniałem telefonicznie i trafiłem na niezwykle kompetentnego i uprzejmego a przy tym fachowego doradcę od akcesoriów i części - serdecznie pozdrawiam Pana Dominika D.
Dzisiejszy odbiór to była przyjemność. Pełna kultura i fachowość obsługi. Znam kilka serwisów, które mogłyby się od Pana Dominika i firmy Decar wiele nauczyć.
Dziękuję uprzejmie.
Rozważamy Dacię Lodgy z żoną. Najechaliśmy salon z dzieciakami z nie nacka o 18.
Pan Grzegorz Szymaniak poświęcił nam czas. Pokazał odpowiedział, doradził.
Najprawdopodobniej zakupimy tu autko.
Jestem ciekaw jak wygląda sprawa poziomu serwisu w tym salonie.
My tez nasza Lodgy u Pana Grzegorza zamawialismy i wszystko przebieglo ok. Byli bardziej elastyczni jesli chodzi o negocjacje jak I jazdy probne niz RRG I to przewazylo. Co do serwisu sie nie wypowiem bo nie korzystalem. Auto serwisuje na Pulawskiej w RRG.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum