Poza softem na pewno do tego potrzeba osprzętu, modułów których w naszych wersjach nie ma. Poza tym pewnie inne silniki wchodzą tu w grę- choćby jak w Rosji
Z tymi modułami nigdy nic nie wiadomo jak nie sprawdzisz, choćby tak jak z automatycznymi wycieraczkami. Bo czego właściwie nie ma w samochodzie żeby go można zdalnie uruchomić - jest wszystko co potrzeba brak tylko odpowiedniego oprogramowania a może tylko jego aktywacji i impulsu który je uruchomi.
Marka: Dacia
Model: NOWY DUSTER 3
Silnik: 1,0 ECO-G
Rocznik: 2024
Wersja: Extreme 5-os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2015 Posty: 1248 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-26, 16:18
Black Dusty napisał/a:
Dymek napisał/a:
Poza softem na pewno do tego potrzeba osprzętu, modułów których w naszych wersjach nie ma. Poza tym pewnie inne silniki wchodzą tu w grę- choćby jak w Rosji
Z tymi modułami nigdy nic nie wiadomo jak nie sprawdzisz, choćby tak jak z automatycznymi wycieraczkami. Bo czego właściwie nie ma w samochodzie żeby go można zdalnie uruchomić - jest wszystko co potrzeba brak tylko odpowiedniego oprogramowania a może tylko jego aktywacji i impulsu który je uruchomi.
Polak zawsze musi czegoś dociekać. Owszem wszystko można odblokować, nawet hulajnogę elektryczną, ale po co. Temat zdalnego był wałkowany, jeśli w przepisach ruchu drogowego się go zabrania, to go nie ma. Podobnie jak radarów w mapie Francji /ostrzeganie/.
Polak zawsze musi czegoś dociekać. Owszem wszystko można odblokować, nawet hulajnogę elektryczną, ale po co. Temat zdalnego był wałkowany, jeśli w przepisach ruchu drogowego się go zabrania, to go nie ma. Podobnie jak radarów w mapie Francji /ostrzeganie/.
Ano musi, wiele ciekawych i pożytecznych rzeczy z tego się zrodziło. Odblokować a używać ( w terenie nie zabudowanym można więc o co chodzi ) to dwie różne sprawy, można odblokować choćby po to by ktoś się zdziwił że takie rzeczy w DACI.
można odblokować choćby po to by ktoś się zdziwił że takie rzeczy w DACI.
Nie można ze względów prawnych w EU. Może być uruchomione poza EU ( czyli w Rosjii i Norwegii) Kiedyś analizowałem część kodu odpowiedzialną za to i z tego co udało mi się odczytać sprawdza lokalizację pojazdu z sygnału GPS - czyli gdybyś symulował sygnałem GPS że jesteś w którymś z tych krajów to może by się dało coś dalej uruchomić . Oczywiście o ile uda nam się dowiedzieć i zdobyć odpowiednie BIC-e odpowiedzialne za tą funkcję .
Pamiętaj też że system musi mieć informację na jakim biegu jest samochód i czy jest zaparkowany ( a takie informacje w sieci CAN będą dostępne wyłącznie w samochodach z ASB)
Nie można ze względów prawnych w EU. Może być uruchomione poza EU ( czyli w Rosjii i Norwegii) Kiedyś analizowałem część kodu odpowiedzialną za to i z tego co udało mi się odczytać sprawdza lokalizację pojazdu z sygnału GPS - czyli gdybyś symulował sygnałem GPS że jesteś w którymś z tych krajów to może by się dało coś dalej uruchomić . Oczywiście o ile uda nam się dowiedzieć i zdobyć odpowiednie BIC-e odpowiedzialne za tą funkcję .
Pamiętaj też że system musi mieć informację na jakim biegu jest samochód i czy jest zaparkowany ( a takie informacje w sieci CAN będą dostępne wyłącznie w samochodach z ASB)
Marka: Dacia
Model: NOWY DUSTER 3
Silnik: 1,0 ECO-G
Rocznik: 2024
Wersja: Extreme 5-os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2015 Posty: 1248 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-26, 23:14
Właśnie kiedyś jas_pik o tym pisał. Taki samochód jest niebezpieczny, jeszcze sam ruszy, a prawo , tego zabrania. W czerwcu (5VI) w Warszawie Renault ma zademonstrować autonomiczny Renault EZ GO, samochód bez kierowcy. Ma jeździć po centrum. Zobaczymy kogo stuknie. Co do ostrzeżeń o radarach , aplikacja mapy także ma zakodowane blokady na niektóre kraje, gdzie jest to zabronione.
Ostatnio nie miałem czasu aby testować micoma, ale teraz chciałbym bardziej się zagłębić w temat.
Może zacznijmy od tego czy jest jakiś kafelek, którego funkcjonalność szczególnie Was interesuje? Oczywiście bez głupich żartów typu kliknij w "make virgin"
We wcześniejszych postach opisałem co już testowałem. Kilka dni temu włączyłem Automatyczny Rozruch i AIR. Rozruch oczywiście nie działa, a AIR działa tak jak pokazał kilka postów wyżej Belphegor.
Może ja zacznę od pytania o linie naprowadzające przy cofaniu. Czy słyszeliście coś na temat zmiany standardowych "sztywnych" linii na takie, które naprowadzają przy cofaniu? To jest w ogóle realne przy tym rodzaju zainstalowanej kamery?
Ostatnio zmieniony przez Angerello 2019-05-08, 11:11, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-05-08, 11:13
Angerello napisał/a:
kliknij w "make virgin"
To powinna być opcja u każdej kobiety.
Angerello napisał/a:
Czy słyszeliście coś na temat zmiany standardowych "sztywnych" linii na takie, które naprowadzają przy cofaniu? To jest w ogóle realne przy tym rodzaju zainstalowanej kamery?
O ile mi wiadomo, to nie da rady. To nawet nie kwestia kamery, a softu. Tej samej jakości kamerę ma np. Clio, czy Captur, a tam linie się poruszają. Tylko nie w MNE, a W R-Link.
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
O ile mi wiadomo, to nie da rady. To nawet nie kwestia kamery, a softu. Tej samej jakości kamerę ma np. Clio, czy Captur, a tam linie się poruszają. Tylko nie w MNE, a W R-Link.
Po cichu liczyłem, że zabawa z kafelkiem nr 6 może coś takiego uruchomić. A wychodzi na to, że zmienianie tutaj czegokolwiek nie ma sensu.
Jakieś pomysły co może się zmienić po zmianie na RHD? Dodam, że u mnie defaultowo jest LHD BHD. A co to BHD nie mam pojęcia :)
Kolejną bardzo ciekawa sprawą jest HMI (u mnie domyślnie na off). Czy to chodzi o Human Machine Interface? Jeśli tak to jak to sie ma do naszych Dacii?
Raczej nie ale jak zrobisz układ na przekaźnikach opracowany przez Shreka to będzie Ci wyświetlał kamerę przednią po wybiciu ze wstecznego przez określony czas
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3949 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-05-10, 14:53
jas_pik napisał/a:
Raczej nie ale jak zrobisz układ na przekaźnikach opracowany przez Shreka to będzie Ci wyświetlał kamerę przednią po wybiciu ze wstecznego przez określony czas
Ale... tak to właśnie powinno działać w trybie automatycznym, przy fabrycznych kamerach.
Ale... tak to właśnie powinno działać w trybie automatycznym, przy fabrycznych kamerach.
Jeżeli samochód parkujesz z wbitym wstecznym to oczywiście po ponownym odpaleniu i wrzuceniu 1 będzie widok z przedniej kamery i to jedyny lifehack aby podczas startu mieć ten widok :)
Mi również działają kody podane przez kolegę lajo. Jednak po uruchomieniu 4WD i TEMP nie działa żadna z funkcji jedynie środkowy kompas działa podczas jazdy. Duster wersja Essential + LPG. Ma ktoś pomysł dlaczego tak może być?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum