Wysłany: 2019-05-08, 12:17 Problem - szarpanie na 4 i 5 biegu DD2
Od około 2 tk występuje w moim aucie problem z szarpaniem na 4 i 5 biegu w przedziale 2000-2600 obrotów. Aktualny stan licznika 11500 km. Dwie wizyty w serwisie nie przyniosły żadnej poprawy. Ostatnia, koniec kwietnia, skończyła się wgraniem nowego oprogramowania i zakończył się problem falujących obrotów oraz czerwonego ostrzeżenia awarii silnika podczas uruchamiania samochodu. Niestety szarpanie jak było tak jest nadal. Pytanie: czy ktoś z użytkowników ma albo miał podobny problem i czy został on naprawiony? Pozdrawiam.
u mnie też tak było, w połowie kwietnia byłem w serwisie, wgrali nowy soft i na razie wygląda na to, że problem został wyeliminowany. W serwisie spotkałem gościa, który przyjechał z tym samym problemem czyli jest to chyba rzeczywiście powszechny problem w tych silnikach
Po wgraniu nowego oprogramowania problem z szarpaniem ustąpił na dwa dni. Kiedy dodaję gazu powoli silnik zachowuje się tak jak powinien natomiast kiedy przycisnę go odrobinę bardziej zaczyna się problem z szarpaniem. Kolejne pytanie: dlaczego przez kilka miesięcy było wszystko dobrze a po przejechaniu około 9 tk nagle zaczyna się szarpanie?
Aktualizacja problemu: przy włączonym systemie S&S problem nie występuje. Ktoś już chyba kiedyś na forum poruszał problem tego systemu. Czy istniej możliwość wyłączenia S&S?
Marka: Dacia
Model: Duster 2 / VW Polo
Silnik: 1.6 SCe / 1.2
Rocznik: 2018 / 2002 Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Maj 2018 Posty: 236 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-05-16, 07:34
remol_rs napisał/a:
Czy istniej możliwość wyłączenia S&S
Wyłączasz przyciskiem pod radiem (tam gdzie masz szereg włączników: światła awaryjne, blokowanie drzwi czy wyłączanie czujników cofania). Niestety trzeba wyłączać przy każdym uruchomieniu silnika. Ja już mam wyrobiony odruch. Odpalam silnik i ręka od razu wędruje na przycisk wyłączający to gówno.
Nie sprecyzowałem...czy istnieje możliwość wyłączenia na stałe systemu S&S?
1. Wyjmij wtyczkę do "cycka"pod klapą silnika.
2. Wygnij cienki drucik, grubości włosa w literę U, by pasował do zmostkowania wtyczki
3. Wsadź wtyczkę w piczkę i masz problem S&S z głowy :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum