Po pierwsze to okazja na spota z Klubowiczami, a jak się zgłosicie do kierownika lub innego managera salonu, to jako Klubowicze możecie dostać ekstra gadżety.
Po drugie, przy takich imprezach często są organizowane specjalne atrakcje dla dzieci (animator, konkursy) więc warto zajrzeć z dzieciakiem.
Kiedyś to były akcje, losowanie kluczyków i długie kolejki do sprawdzenia w Renault Twingo. Gimby nie znajo, a ja po trzydziestu latach w tym samym salonie kupiłem Dacię. Historia zatacza koło
_________________ Browar domowy Mariampol
Ostatnio zmieniony przez Obywatel MK 2019-06-03, 10:09, w całości zmieniany 1 raz
Kronika 1995 Businessman Magazine 11/1995 3 5 marca Nadzwyczajne zainteresowanie Polaków wywołały Dni Otwarte Renault poprzedzone promocyjną akcją, w której wykorzystano dołączone do najbardziej popularnych gazet i czasopism wkładki reklamowe (inserty) wraz z imitacją kluczyka do samochodu marki Twingo (Renault).
Piknik jest okazją do spota. Czy można go nazwać Klubowym? I tak i nie. Jako Klubowicze umawiamy się na spota, ale u Łyki pojawi się kilka osób z Krakowa i okolic, więc to tylko niewielki procent Klubu. W każdym razie, nim więcej Klubowiczów przyjedzie, tym będzie fajniej. No i na tym spocie będzie nasz Pryncypał, więc szczególnie nowi w Klubie powinni być zainteresowani poznaniem go Zapewne będzie miał przy sobie naklejki i flagi, więc jest to też okazja zaopatrzyć się w insygnia klubowe. Ponadto Łyko jest naszym patronackim salonem, więc całkiem możliwe, że dostaniemy coś od firmy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum