A jak to jest z terminem odbioru?
Raczej jest sztywny i co do dnia zgodny z tym co ma się na umowie?Są opóźnienia?Jeśli tak jak długie?
Czy też zwykle jest przed czasem?
Nas też przy zamawianiu sprzedawca zapewniał, że Dustery przyjeżdzają 2-3 tygodnie wcześniej więc ten termin należy traktować jako ostateczna-ostateczność na wypadek kataklizmu:)
Najdłuższy o jakim słyszałem to 3 miesiące - auto wzięte przez producenta na testy WLTP czy jak się to nazywa ze spalinami
pisz więc na kontakt kontakt.klient@renault.pl i pisz wszystko co Cię boli :) podaj tylko VIN lub numer zamówienia aby mogli to zweryfikować. Kontakt raczej będzie przebiegał bezproblemowo.
Ja miałem lekko ponad 2 miesiące obsuwy - z jakiego powodu, to już nikomu nie wierzę. Miał być na koniec listopada, dojechał na koniec stycznia.
Kontakt z importerem może przynieść wymierne korzyści nie tylko w obsłudze, ale i może jakimś gratisie :) Ja się załapałem na Voucher $
Zamówienie 10 luty, planowany odbiór 10 maja, w salonie był 6 maja, od 9 maja w użytku po załatwieniu papierów w urzędzie. Sandero 1.0 Sce Laureate / Biel Alpejska z dodatkami (czujnik cofania, skórzana kierownica, szyby pod prądem, tempomat) Produkcja Maroko jak wszystkie Sandero. Tekst gościa wydającego auto, ja "a gdzie wyprodukowany?" On "Pan podpisze, to powiem"... )))
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 1105 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-06-12, 19:04
Lodgy wyprodukowana w Tangerze sprzedana w Hiszpanii MA ZBIORNIK STAKO, czyli wynika z tego że nie montowali go w Gliwicach.
Cytat:
Hmmm... czy do tej procedury nie trzeba wymontować i zrobić próby ciśnieniowe?
Nie, nie trzeba STAKO ma wydane stosowne certyfikaty UDT-u i robi się uproszczoną procedurę, sprawdza się jedynie jaki to jest zbiornik, przez kogo wyprodukowany, czy producent ma certyfikaty UDT lub odpowiedniego urzędu na terenie UE i czy rzeczywiście jest zainstalowany w aucie oraz czy ma odpowiedni deklarowany nr fabryczny.
Znając UDT to na same papiery czeka się kilka dni, a jeszcze dochodzi oczekiwanie na inspektora.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-06-13, 09:14
Mamert napisał/a:
Lodgy wyprodukowana w Tangerze sprzedana w Hiszpanii MA ZBIORNIK STAKO, czyli wynika z tego że nie montowali go w Gliwicach.
Dobra... doprecyzujmy. Zbiornik nie jest montowany w fabryce, ale na składzie celnym. A, czy to będą Gliwice, Krzywa, Kleszczów, Barcelona, Gibraltar, Malaga, czy inne to ma mniejsze znaczenie. STAKO jest uznaną firmą i jej zbiorniki jeżdżą w autach w całej Europie z różnymi instalacjami LPG.
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 1105 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-06-13, 15:20
Nie wiem skąd bierzesz te bzdury, bo przecież masz dCi.
Mam papier z Tangeru, że została tam zainstalowana instalacja LPG wraz ze zbiornikiem STAKO.
Następnie jest papier TDT w Gliwicach o badaniu doraźnym z zakresem badania - rewizja zewnętrzna.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-06-13, 15:38
Mamert napisał/a:
Nie wiem skąd bierzesz te bzdury, bo przecież masz dCi.
A stąd, że pracuję w Renault. Co za różnica czym jeżdżę?
Mamert napisał/a:
Mam papier z Tangeru, że została tam zainstalowana instalacja LPG wraz ze zbiornikiem STAKO.
Papier wszystko przyjmie. Masz tam wyraźnie napisane, że montaż zbiornika był w Tangerze, czy dostałeś tylko papiery od samego zbiornika (homologacja, legalizacja) wraz z papierami od reszty instalacji?
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
Ostatnio zmieniony przez Belphegor 2019-06-13, 15:45, w całości zmieniany 2 razy
Załóżmy, że zbiornik jest dokładany w kraju sprzedaży, po co diler mówi, że jest montowany na linii produkcyjnie a nie w „Gliwicach”?
Zastanówmy się nad sensem tego ewentualnego kłamstewka?
Dla mnie nie ma znaczeniu gdzie jest on montowany. Znaczenie ma bezawaryjność całego zestawu.
Jednak zastanawia mnie ta nutka tajemniczości związana ze zbiornikiem.
We wtorek podczas odbiory Dustera, rzuciłem tak od siebie do sprzedawcy, ze zbiornik zamontowanym na składzie. A pani odpowiedziała, ze nie. Na składzie podlega kontroli.
Jednak zastanawia mnie ta nutka tajemniczości związana ze zbiornikiem.
Moze wynika ona z tego, że wszyscy wiedza, że coś się dzieje na składzie ale nikomu się nie chce walczyć o to by zobaczyć co dokładnie robią?
Bo większośc rzeczywiście, ma podejście: ma działać i już...
Trochę jak ja, gdy dowiedziałem się, ze auto bedzie w Tangerze produkowane a nie w Rumunii.. Taki lekki odrzut... Jak to? Nie rumuńskie???
Osobiście wolałbym , by było montowane w fabryce - bo byłaby wtedy duża szansa, że sprawdzono, ze instalacja LPG działa. Tak jak w sumie sprawdzane jest zasilanie benzyną - bo auto samo wjeżdża chociażby na statek. No ale może na składzie każde autojest testowane...
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2019-06-14, 09:54, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-06-14, 10:25
pikodat napisał/a:
Osobiście wolałbym , by było montowane w fabryce - bo byłaby wtedy duża szansa, że sprawdzono, ze instalacja LPG działa
Oczywiście, że jest sprawdzane. Jest robiona kalibracja i inne takie. Ale do tego nie potrzeba butli, tylko gazu z instalacji w fabryce.
pikodat napisał/a:
No ale może na składzie każde autojest testowane...
Auto jest testowane na torze przy fabryce. Stąd nowe auta mają jednak te 5-10 km przebiegu, albo i więcej. Bo przecież nie od jeżdżenia po placu z miejsca na miejsce.
Testy odbywają się na benzynie. Z LPG jest sprawdzana tylko szczelność, praca silnika, czy się przełącza prawidłowo z benzyny na gaz i z gazu na benzynę. No i oczywiście dokonywane są poprawki i kalibracja (jeśli jest to potrzebne).
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
Ostatnio zmieniony przez Belphegor 2019-06-14, 10:28, w całości zmieniany 1 raz
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3951 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-14, 10:57
pikodat napisał/a:
Trochę jak ja, gdy dowiedziałem się, ze auto bedzie w Tangerze produkowane a nie w Rumunii.. Taki lekki odrzut... Jak to? Nie rumuńskie???
Potencjalni klienci dzielą się na 2 skrajne grupy:
- tacy, którzy o danym modelu wiedzą wszystko, co jest dostępne w sieci, którzy czytają fora i oglądają na YT wszelkie filmiki z testów czy produkcji w fabryce ZANIM pójdą do dealera;
- tacy jak kol. Powolny, którzy wchodzą do salonu z ulicy i kupują nie zwracając nawet uwagi na markę
Ci pierwsi zazwyczaj wiedzą o wiele więcej od sprzedawcy w kwestiach technicznych, wyposażenia, czy nawet o aktualnych promocjach. Produkcja? Oglądamy choćby u dealera przywiezione samochody czekające na wydanie- każdy ma fabryczną "metrykę-kontrolkę" za szybą, w przypadku Sandero odczytujemy- TANGIER. Nasze obecne Sandero to rumuński samochód, który zwykle nie widział Rumunii.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2019-06-14, 10:59, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum