nie praktykuje się i nie ma takiej potrzeby a wszystkie informacje są w naszym systemie.
Systemy czasem padają lub pokazują ewidentne błędy
Cytat:
Ludzie nawet kodu do radia nie dostają.
"Rozstrzelać " takiego sprzedawcę . Pracownik salonu wszystko ładnie wytłumaczył , odpowiadał na pytania zanim je zadałem . Przy odbiorze poinstruował o podstawowej obsłudze auta i poprosił o ewentualne pytania lub uwagi . O założeniu tablic i kawie nie wspomnę ( mam świadomość , że tak naprawdę za nią też zapłaciłem )
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.2 115km
Wersja: Stepway Outdoor
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 67 Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-10-07, 17:49
Więc tak - wysłałem mailem VIN, dostałem to co piszecie.
W 1 roku oprócz oleju, filtra oleju i kabinowego, nie powinien być jeszcze wymieniony filtr powietrza?
to samo w 2 i 3 roku?
W 4 roku lub 60.000km - to co wyżej + świece czy nie?
Tak ta tabelka jest rozpisana, że u góry pisze 'przegląd tylko Europa" - nie wiem czy te kropli z boku to dotyczą tego i co to wg. znaczy? czy już tych pozycji poniżej...
Easy service jest na 3 czy 4 lata? Gwarancja przedłużona jest z 3 na 4, a easy service również?
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3951 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-10-08, 09:11
DokkerKRK napisał/a:
Więc tak - wysłałem mailem VIN, dostałem to co piszecie.
W 1 roku oprócz oleju, filtra oleju i kabinowego, nie powinien być jeszcze wymieniony filtr powietrza?
to samo w 2 i 3 roku?
W 4 roku lub 60.000km - to co wyżej + świece czy nie?
Jak dostałeś rozpiskę, to w czym masz jeszcze problem? Wszystko masz napisane...
Co rok wymieniają tylko olej, filtr oleju i filtr kabiny. Filtr powietrza co 4 lata lub co 60 tys km, świece też. Płyn hamulcowy też co 4 lata, ale lub 120 tys km. Płyn chłodzący co 5 lat/ 120 tys km. I tak dalej...
Cytat:
Tak ta tabelka jest rozpisana, że u góry pisze 'przegląd tylko Europa" - nie wiem czy te kropli z boku to dotyczą tego i co to wg. znaczy? czy już tych pozycji poniżej...
Czynności wchodzące w skład corocznego przeglądu Tylko Europa to wszystkie czynności kontrolne spisane niżej na rozpisce (u mnie jest wymienione 17 punktów).
Cytat:
Easy service jest na 3 czy 4 lata? Gwarancja przedłużona jest z 3 na 4, a easy service również?
A skąd mamy wiedzieć jaką masz opcję? Easy Service miał różne opcje lat i przebiegów. Jednak sądząc po cenie promocyjnej 99zł z 2017r, to masz dokładnie taki sam pakiet jak u mnie- czyli 4 lata lub 60 tys km. Inaczej mówiąc masz przedłużenie gwarancji do 4 lat i czynności obsługowe w cenie.
Zaloguj się na stronie MyDacia- będziesz wszystko tam widział.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2019-10-08, 09:27, w całości zmieniany 3 razy
- czy dostanę cokolwiek na piśmie, co potwierdzałoby, że mam pakiet EasyService- usłyszałem, że nie praktykuje się i nie ma takiej potrzeby a wszystkie informacje są w naszym systemie.
O jakiz inny standard niz tam, gdzie ja kupowałem! Na easy service oddzielna faktura, oddzielna płatność kartą, faktura spięta z potwierdzeniem z terminala zszywką, na fakturze dane właścicela pojazdu i numer VIN, jednoznacznie opisany towar (easy service 60/80) ( m-ce/tysie km).
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3951 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-10-08, 11:36
pikodat napisał/a:
O jakiz inny standard niz tam, gdzie ja kupowałem! Na easy service oddzielna faktura, oddzielna płatność kartą, faktura spięta z potwierdzeniem z terminala zszywką, na fakturze dane właścicela pojazdu i numer VIN, jednoznacznie opisany towar (easy service 60/80) ( m-ce/tysie km).
Troszkę inna sytuacja, ba ja ten EasyService dostałem jako "gratis" razem z dywanikami itp- nie było więc opłat i nie było osobnej faktury
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2019-10-08, 11:39, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-10-09, 11:41
Dymek napisał/a:
pikodat napisał/a:
O jakiz inny standard niz tam, gdzie ja kupowałem! Na easy service oddzielna faktura, oddzielna płatność kartą, faktura spięta z potwierdzeniem z terminala zszywką, na fakturze dane właścicela pojazdu i numer VIN, jednoznacznie opisany towar (easy service 60/80) ( m-ce/tysie km).
Troszkę inna sytuacja, ba ja ten EasyService dostałem jako "gratis" razem z dywanikami itp- nie było więc opłat i nie było osobnej faktury
No właśnie... Wiele zależy od tego, jak jest kupowany Easy Service. Ja kupowałem auto w kredycie 50/50 i wtedy Easy Service był tańszy (stąd kredyt ), więc i był wliczony w cenę auta. Stąd brak faktury. Ale na życzenie zawsze można było dostać potwierdzenie zawarcia takiego pakietu od pracowników zajmujących się finansowaniem.
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
Mam pytanie , czy po przeglądzie w ramach pakietu Easy Service dostajecie jakieś potwierdzenie, fakturę ?
Co było wymienione i ewentualnie jaki olej zalany?, bo u mnie nie ma śladu po przeglądzie w My Dacia.
Ja dostałem po pierwszym przeglądzie rocznym papier z wyszczególnieniem zakresu prac przewidzianych i wykonanych tzn. oprócz wymiany oleju, filtrów są jeszcze jakieś sprawdzania i ewentualne regulacje i tam właśnie jest to odfajkowane ( ale czy wykonane? tego nie wiem, bo nie wpuszczają na halę :) ) Na tym wypisie nie ma zawartych cen za części i ogółem za przegląd. Przed przeglądem zapytałem na serwisie z ciekawości o olej, a konkretnie, czy będzie zalewany olej Elf czy Motrio, to potwierdzili, że do Dustera, jest zalewany olej ELF.
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3951 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-10-20, 21:58
Papier z potwierdzeniem przeglądu.
Wpis do książki obsługi w przewidzianym miejscu.
Naklejka w komorze silnika z przebiegiem, datą, rodzajem i marką oleju (Motrio).
Wpis w systemie MyDacia (przegląd robiony w grudniu a wpis pojawił się teraz- w październiku).
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2019-10-20, 22:00, w całości zmieniany 1 raz
Jeśli poniżej dopuszczalnego przez producenta poziomu to zużycie uzupełniane przez dolewki...- na pewno tak.
Jeśli większe - to zapewne należy sie naprawa i być może jest szansa na dolewkę w ramach naprawy. Ale czy to się dałoby wyegzekwować.... Ale próbowac można by było.
_________________
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2019-11-04, 15:12, w całości zmieniany 2 razy
Czy po kupnie samochodu z pakietem Easy Service dostaję jakiś osobny dokument zakupu/jakieś potwierdzenie które muszę okazywać przy przeglądach? Z tego co zrozumiałem w salonie to mam otrzymać pocztą jakieś dokumenty dotyczące Easy Service. Do tej pory nic nie dostałem.
Może w salonie coś pomieszali i nic nie dostanę i niczym się mam nie przejmować bo wpisali mnie gdzieś do bazy danych. Auto kupione pod koniec grudnia, wiem że jeśli teraz tego nie załatwię to potem będzie problem.
Dostajesz pakiet dokumentów i plastikową kartę z nr. VIN Twojego auta, datą ważności, granicznym przebiegiem i telefonem serwisowym. W ASO nawet nie chcą jej oglądać, bo w systemie swoim - i Twoim: MyDacia - wszystko jest zapisane. Oczywiście ASO ma szersze dane niż użytkownik.
Co do oleju, to zwykle mówią, że Elf, ale w ramach ES leją Motrio albo Bóg raczy wiedzieć co. Raz miałem naklejkę z Motrio, potem żadnej, a kiedy wymieniam olej między obowiązkowymi przeglądami, kupuję swój Elf.
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3951 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-01-07, 09:19
Pazuzu napisał/a:
Czy po kupnie samochodu z pakietem Easy Service dostaję jakiś osobny dokument zakupu/jakieś potwierdzenie które muszę okazywać przy przeglądach?
Niektórzy dostają coś pocztą a niektórzy nie... Ja też nic nie dostałem i nic nie jest na przeglądach potrzebne- wszystko mają w systemie. Najwięcej informacji zobaczysz też na swoim koncie w MyDacia (o ile założyłeś konto)- tam jest wszystko- czy masz pakiet, do kiedy i wszelkie terminy przeglądów. "Dla własnego samopoczucia" możesz dawać na przeglądach książkę z instrukcją obsługi i tam na ostatnich stronach są miejsca do wpisania przeglądów przez serwis. Wpisują, ale to też tylko wpis dla klienta.
Co do olejów, to potwierdzam- oficjalnie do pakietu ES wlewają olej Motrio, co nie oznacza, że jest to olej gorszy.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2020-01-07, 09:23, w całości zmieniany 1 raz
...Najwięcej informacji zobaczysz też na swoim koncie w MyDacia (o ile założyłeś konto)- tam jest wszystko- czy masz pakiet, do kiedy i wszelkie terminy przeglądów. ...
Niestety na moim koncie są daty dla 3 letniej gwarancji i nic nie ma na temat kiedy mam przeglądy i pakietu Easy Service
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3951 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-01-08, 10:44
Pazuzu napisał/a:
Niestety na moim koncie są daty dla 3 letniej gwarancji i nic nie ma na temat kiedy mam przeglądy i pakietu Easy Service
A kiedy kupiłeś Dacię? Bo ja odbierałem na początku grudnia 2017 a wpisy na MyDacia dotyczące mojego EasyService pojawiły się dopiero po kilku miesiącach, może nawet po pół roku...
Wyluzuj, zaczekaj albo potwierdź w ASO lub na infolinii. Zresztą jeśli kupowałeś pakiet to w razie czego masz na niego fakturę.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2020-01-08, 10:44, w całości zmieniany 1 raz
U mnie wpis nie pojawił się od razu ale po tygodniu już był jako ZEN Easy Service czy coś takiego.
Jako ciekawostkę dodam że termin biegnie od chyba rejestracji auta a nie od odbioru i zapłaty za pakiet u mnie były to 2 tygodnie różnicy
U mnie wpis nie pojawił się od razu ale po tygodniu już był jako ZEN Easy Service czy coś takiego.
Jako ciekawostkę dodam że termin biegnie od chyba rejestracji auta a nie od odbioru i zapłaty za pakiet u mnie były to 2 tygodnie różnicy
Jako ciekawostkę dodam że termin biegnie od chyba rejestracji auta a nie od odbioru i zapłaty za pakiet u mnie były to 2 tygodnie różnicy
Jeżeli masz faktycznie tak jak piszesz z tymi terminami easy serwice, czyli wszystko od dnia rejestracji, to coś chyba jest nie tak. Ja mam Dustera II kupionego w sierpniu 2018r , przy czym rejestracja była w dniu 9.08 2018, a odebrany dokładnie 20.08 2018r. Co do pakietów, czyli gwarancji fabrycznej 3 lata, gwarancji na lakier , pakiet asistence, to terminy ich ważności faktycznie biegną od daty rejestracji czyli 9 sierpnia, natomiast pakiet Easy Serwice ma termin od dnia odbioru auta tj. 20 sierpnia.
Kupowałem samochód w marcu. Na zakup easy serwis jest trzy miesiące po zakupie samochodu. Zakupiłem po 2,5 miesiącach i od tego momentu mam liczone 5 lat gwarancji. Także nie trzeba się spieszyć i może to być gwarancja 5lat i 3 miesiące.
Kupowałem samochód w marcu. Na zakup easy serwis jest trzy miesiące po zakupie samochodu. Zakupiłem po 2,5 miesiącach i od tego momentu mam liczone 5 lat gwarancji. Także nie trzeba się spieszyć i może to być gwarancja 5lat i 3 miesiące.
Masz to na piśmie?
Easy service można kupić do 12 mieięcy od zakupu (3 miesiące to okres obowiazywania ceny promocyjnej, potem drożej ) - ale przed pierwszym przeglądem. I jak czytałem warunki, to wynikało z nich , że jest to przedłużenie do 5 lat gwarancji standardowo 3 letniej a nie gwarancja 5 lat od zakupu pakietu.
_________________
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2020-02-05, 10:14, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Fiat
Model: TIPO SW
Silnik: 1.4
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 333 Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2020-02-05, 19:10
Witam,
Mam pakiet "easy serwis" na 5 lat z wymianą olejów co rok albo 20k km.
Serwis będzie wypadał w sierpniu.
Czy mogę zażądać wymiany oleju np. w kwietniu gdy dystans od ostatniej wymiany będzie 12k km a nie 20k km.
Miał ktoś takie podobny przypadek ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum