Wysłany: 2008-09-30, 16:40 Na zimę lepsza Dacia Logan czy Renault Kango ?
Oba do wyboru są z silnikiem Diesel Turbo 1500.
Auto ma być do servisu bez potrzeby przewożenia towarów (jedynie drabina) i trochę narzędzi.
Do jezdzenia 200 - 400 km. dziennie po dwupasmówkach.
Robota serwisowa przeważnie w dużych miastach na śląsku.
Myślę o komforcie i bezpieczeństwie jazdy.
Co wybralibyście ?
to zalezy czy dacia mcv ?? czy sedan
Ale jak mowisz ze tylko drabina - to zalezy jak dluga ;)
To chyba tanszy w eksploatacji to bedzie loganik
ale do kangurka wejdzie wiecej towaru
Wybor nalezy do ciebie.
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Ja bym proponował Opla. Masz tańszy serwis no i przeglądy co 30.000km. Poza tym jak masz firmę to leasing z wpłata 0% jeśli jest ona dłużej niż 6 miesięcy. Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów lub można dokupić gwarancję nawet do 5 lat i też bez limitu kilometrów.
440zł brutto 30.000km. 650zł brutto 60.000 i tak na zmianę.
Następne samochody jakie to tylko Opel/Chevrolet.
Aha, maja teraz promocję na klimę i jakieś dodatki, razem wychodzi za pakiet ok. 1500zł.
Od ceny katalogowej odejmij z 15% bo takie są zniżki a będą większe.
Pozdr.
_________________ Od 23-11-2007 do 29-10-2009r. przejechane 162 939 kilometrów.
A serio: chodzi o nowego czy starego Kangura? Bo to diametralnie zmienia postać rzeczy... zwłaszcza, oczywiście, finansową.
Komfort - to rzecz mocno zależna od gustu, ale przypuszczam, że dla większości osób Logan będzie lepszy od starego Kangoo, ale ustąpi oczywiście nowemu.
Bezpieczeństwo - Logan póki co ma oficjalne 3/3/1 gwiazdek, stary Kangur 4/2/1, a nowy 4/4/2.
Marka: Renault
Model: Thalia
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2005
Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 175 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-01, 08:34
dogberry napisał/a:
Poza tym jak masz firmę to leasing z wpłata 0% jeśli jest ona dłużej niż 6 miesięcy.
W przypadku dacii tak samo tylko jesli dluzej niz 3 miesiace. I jesli dasz wplate wlasna 10% to procedura uproszczona.
Nie wiem jak jest z ogrzewaniem w kangoo, ale zima lepszy powinien byc logan. Jezdzilem partnerem i w zimie przez ta bude z tylu (mimo ze byla to wersja osobowa) bylo bez przerwy zimno..
_________________ Always look on the bright side of your life.
Jak na razie, czytając wasze posty, widzę tylko jedno, próbują doradzać mu osoby, które nie miały osobiście kangurka.
Ja jeździłem kangoo 10 lat i mogę powiedzieć o nim co tylko się chce.
Odnośnie ogrzewania, co przeczytałem w ostatnim poście, to powiem tylko tyle, logan nie ma najmniejszych szans. Miałem wersję bez klimy i w ziemie po bardzo krótkim czasie, szyby były odparowane, a po załączeniu wentylatora na jedynkę, po 10-15 minutach w aucie jest istna sauna. W loganie natomiast, jest słabiutkie ogrzewanie.
Co do komfortu jazdy, przy twoich długich trasach, zapomnij o kangoo, wysiądą ci plecy. Poprostu auto nie nadaje się na długie trasy. Byłem nim wiele razy po towar w Wólce Kosowskiej, a z Mysłowic mam 250km w jedną stronę i przejazd tam i spowrotem był istną katorgą. Logan też nie za bardzo jest wygodny na długich trasach, ale bez porównania z kangoo. Jeśli chodzi o miasto i krótkie trasy, to bardziej tęsknię za kangurkiem.
Kolejna sprawa, to ta cholerna belka skrętna, serwisowanie jej jest niesamowicie kosztowne, jedna strona to koszt 1000zł (wymiana 500zł +500zł drążęk skrętny). Po prostu nie można przeciążać tylnego zawieszenia.
Sam komfort jazdy, przemawia za loganem, jest poprostu bardziej komfortowo, w kangoo, bezprzerwy są stuki z tylnej belki.
A tak ogólnie to w kangoo miałem jedynie problemy z rdzą i dlatego go sprzedałem, no ale miał już 10 lat, więc nie był najmłodszy. Mechanicznie, nie do zajechania, no poza tą belką.
To moja opinia, odnośnie poprzedniej generacji kangoo, o nowej sie nie wypowiem, bo nie będę jej chyba nigdy miał, bo auto mi się nie podoba. Chociaż na plus widzę, że renault zmieniło tą cholerną belkę skrętną na zwykłe sprężyny.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-10-01, 17:50
Na polską zimę najlepszy jest samochód z "ocynkiem" karoserii. A teraz jest ostatnia chwila, żeby zlustrować nadwozie w temacie rys, zrobić zaprawki i porządnie nawoskować...
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum