Marka: Dacia
Model: Nowy Duster
Silnik: 1.6 LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 30 Mar 2015 Posty: 7 Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2020-02-07, 20:07
U mnie też stukało i okazało się że poluzowała się śruba skręcająca belkę, szybkie dokręcenie i po problemie a też już chciałem wymieniać pół zawieszenia.
Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017 Pomógł: 48 razy Dołączył: 02 Mar 2019 Posty: 1723 Skąd: Radzionków
Wysłany: 2020-02-07, 20:13
Jeden pod auto drugi do środka i szybkie ruchy kierownicą prawo/lewo i szukać czy nie ma luzu na maglownicy. Albo czy się nie poluzowała, lub na krzyżaku nie wybiło.
Toka , tak sprawdzałem właśnie na OSK pojazdow, nawet tez sam byłem w kanale i nasluchiwalem - wlasnie podczas takich krótkich ruchow lewo - prawo
Stad wymiana drazka i koncowki drazka -> nic to nie dalo. Jeszcze wymienie lewa strone - lacznika stabilizatora, zobaczymy czy pukanie po lewej zniknie.
Poza tym nastalo stukania jeszcze wieksze po prawej stronie podczas mocnego hamowania, mocnego skretu. Takie lupniecie, dosyć glosne.
Ja co prawda w peugeot307 miałem podobne problemy z określeniem przyczyny stukania przy zakrętach czy hamowaniu. Okazało się, że to była poduszka podpory wału.
Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017 Pomógł: 48 razy Dołączył: 02 Mar 2019 Posty: 1723 Skąd: Radzionków
Wysłany: 2020-02-16, 20:05
Wydaje mi się, że skoro jest 4x4 to jednak jakoś trzeba przekazać moment na tylną oś. Najprościej wałem, który ma jakieś mocowanie :D Tak tylko po cichu myślę.
Edit: Dobra nie doczytałem, że chodzi o 307 :D
Pewno podpora półosi raczej.
Ostatnio zmieniony przez toka93 2020-02-16, 20:06, w całości zmieniany 1 raz
Otoz sruba gumy stabilizatora nie trzyma mocno :/Sruba mocowana jest w sankach.
niestety w sankach wyrobil sie gwint i sruba sie obraca - nie trzyma.
Jak naprawic tam gwint w sankach /belce zawieszenia ?
Chyba trzeba tam wstawic az V-coil ??
Otoz sruba gumy stabilizatora nie trzyma mocno :/Sruba mocowana jest w sankach.
niestety w sankach wyrobil sie gwint i sruba sie obraca - nie trzyma.
w poprzednim aucie - przy wymianie gum okazało się , że ktoś już wcześniej dokonywał takiej naprawy i prawdopodobnie miał taki sam problem . Rozwiązaniem było wstawienie śruby o mniejszej średnicy na przelot i zablokowanie jej zwykłą nakrętką . Mechanik stwierdził , że jest to dosyć popularna metoda.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum